Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
zullen we een keer samen trainen???quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
Zullen wij een keer samen trainen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh, dat ligt eraan wat je bedoelt met 'trainen.'![]()
gewoon gewichten of ben je hommotjequote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraag 't maar even.quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.
Nee, tegen dat laatste.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen trainen?
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks.
En wie bannen, mij? Ik heb geen kloons.
Thanks, vanavond ook ff halen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Burger is legitenning. S/O naar JeffPlant.
Ja, ik ook. Dus?quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pas op ze heeft een piemel, zag ik net op Facebook
Ja dat wel, maar die hebben 0 posts.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.
Mja, mja, weenieman. Deze echt is lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, vanavond ook ff halen.
Wel jammer dat de grand big mac nu weg is daardoor.
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!quote:
sgande is hetquote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
Heb jij niet nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
En tegelijkertijd de obliques trainen. Ideaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |