Is kloon van Awesome hoorde ikquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke.
Trouwens die Deuce92..hnnngg.
Goed goed lichaam, zou eten.
Begint wel aardig intiem te worden hier.quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
he deuce hoeveel druk je hoeveel squat je vriendje
Afdingen voor fruit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je een beetje beta ofzo
zeg er wat van gewoon afdingen
Einde cut, wederom bearmode?quote:
zekers lol vriendquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, nee. Vond hem wel grappig gewoon lol
Zat op 114quote:Op zondag 27 april 2014 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zekers lol vriend
hoeveel kg ben je al kwijt man hoeveel moet je nog
doe ff progress pics man voor de liefhebbers
ja sorry maar iemand moet hier toch be-you-tiful zijn he als de chicks maar een beetje vieze arnoldspieren gaan kweken.quote:
Zijn fakes.quote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
pas geleden gehaald, fucking sexy
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Lichaamsbouw lijkt veranderd
zie dit dan. deze beer wordt uit zichzelf belachelijk breed zonder te trainen
Hey fanta alles goed?quote:Op zondag 27 april 2014 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Als je tegen de 30 aanloopt zijn Nike Airmaxjes wel een beetje een no-go, zeker als kantoorslaaf.
Sorry not sorry.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Is dit omdat ik niet naar de meet kwam?????
Hoe waren de supermans? Ik ging er wel hard op. Vond het cool je te meeten!quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vanwege een uiterlijke kenmerk.quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Lol, ik ging ham man, lekker spul, volgende keer doen we gewoon bij me thuis of zo. Hoop dat jb er dan binnenshuis niet zo trashy bijlooptquote:Op zondag 27 april 2014 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe waren de supermans? Ik ging er wel hard op. Vond het cool je te meeten!
Onmogelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik blijf nog wel Alpha hoor. Geen zorgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke.
Trouwens die Deuce92..hnnngg.
Goed goed lichaam, zou eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er meet geweestquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Hey LevolutionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hallo ze was gewoon sexy in dat navel Obey truitje.quote:Op zondag 27 april 2014 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol, ik ging ham man, lekker spul, volgende keer doen we gewoon bij me thuis of zo. Hoop dat jb er dan binnenshuis niet zo trashy bijloopt
Hey Ethaquote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus ik ben een kloon van... 5 mensen? Ik ben de tel kwijt.
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?quote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg nou gewoon van wie je kloon bent dan kunnen wij weer rustig slapen.
Hey Panzerquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?
Hey Snakeyquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?
Pics van Raymond?quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien is hij Raymond na zijn cut????
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey doe even kloonscan svp. Goed lichaam maar ik moet mij distantieren van het feit dat mensen denken dat ik dat ben.
Brb pics schieten voor morgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.quote:
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
zullen we een keer samen trainen???quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
Zullen wij een keer samen trainen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh, dat ligt eraan wat je bedoelt met 'trainen.'![]()
gewoon gewichten of ben je hommotjequote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraag 't maar even.quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.
Nee, tegen dat laatste.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen trainen?
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks.
En wie bannen, mij? Ik heb geen kloons.
Thanks, vanavond ook ff halen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Burger is legitenning. S/O naar JeffPlant.
Ja, ik ook. Dus?quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pas op ze heeft een piemel, zag ik net op Facebook
Ja dat wel, maar die hebben 0 posts.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.
Mja, mja, weenieman. Deze echt is lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, vanavond ook ff halen.
Wel jammer dat de grand big mac nu weg is daardoor.
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!quote:
sgande is hetquote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
Heb jij niet nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
En tegelijkertijd de obliques trainen. Ideaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |