Jij cursus Nederlands hebt nodig?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Kut ik zelfs niet eens vrienden met mezelf
Geen lekkere vrienden?quote:
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij cursus Nederlands hebt nodig?
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.quote:
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
E ?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
mijn druiven kwamen naar bovenquote:
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Tijd voor Gambit.quote:
Oké, dan maar geen beste vriendin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.
Irritante spam.quote:
fapolie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reminds me, moet ik nog even kopen
ga je mn rug masseren?quote:
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
aha! flink veel olie gebruiken heh.
uh oki.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.
Hoi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Gatver.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je bekers uit de kast haalt, erin kijkt en ineens oog in oog staat met een dikke zwarte grondspin![]()
![]()
Ik schrok zo hard dat ik bijna van de keukentrap viel.
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
uh oki.![]()
katje, geen fiere sterke he-man in de buurt die eerst alle spinnen even wegjaagt?
Nou dat dusquote:
Zo is mn vader ook, ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
neem een bus haarlak mee dan. zodra je er een ziet spuiten, dan lopen ze niet ver meer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:05 schreef perro. het volgende:
[..]
neem een bus haarlak mee dan. zodra je er een ziet spuiten, dan lopen ze niet ver meer.
al is dat wel best wreed.![]()
Blegh. Vieze grote spinnen ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat dusbrr en dan te bedenken dat ik vroeger vooor geen dier bang was. Maar ik begin steeds meer angst te ontwikkelen voor spinnenpoten
![]()
Het is niet echt angst, maar ik vind ze goor en lelijk en en en.. misschien is het toch angst.
Ik zie een oplossing laat die spinnen de wespen opetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh. Vieze grote spinnen ...Terwijl ik vogelspinnen dan wel weer cool vind. Maar mijn spinnenangst is niet zo groot als mijn wespenangst, helaas.
Spinnen eten geen wespen volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie een oplossing laat die spinnen de wespen opeten
Zeker wel ik heb hier op het balkon een spin die al die zoekende wespen opeet.quote:
Echt? Ik dacht dat wespen misschien giftig waren of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker wel ik heb hier op het balkon een spin die al die zoekende wespen opeet.
Is gaaf om te zien vliegen ze dat holletje in krijgt die spin ze te pakken.
Groot genoeg ja, Ik ben al blij toe hij jaagt de wespen weg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat wespen misschien giftig waren of zo.Maar dan moet het wel een flinke spin zijn, of niet?
Doe mij ook zo´n huisdier. M´n hond hapt er soms naar, maar dat vind ik eigenlijk geen geslaagd idee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Groot genoeg ja, Ik ben al blij toe hij jaagt de wespen weg.
Als hij ze in een hap doorbijt moet het kunnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe mij ook zo´n huisdier. M´n hond hapt er soms naar, maar dat vind ik eigenlijk geen geslaagd idee.
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij ze in een hap doorbijt moet het kunnen.
De kat van de buren komt ook graag op visite die hapt er ook wel eens naar.
Inderdaad dat is geen fijne gedachten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.
Snap ik dat moet je niet hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.
Hey Fax.quote:
Awww, arm ding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
Mijn hond had laatst een schorpioen gevangen. Wel eerst vakkundig de staart weten te verwijderen zonder geprikt te worden. Met een bij ging het vandeweek wel mis
[ afbeelding ]
Nog plannen vandaag?quote:
Weet eigenlijk niet. Zou naar Antwerpen gaan, maar heb momenteel niet zo'n zinquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arm ding.
[..]
Nog plannen vandaag?
Leert ze vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arm ding.
[..]
Nog plannen vandaag?
Nah, zit een beetje saai thuis te wezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Zou naar Antwerpen gaan, maar heb momenteel niet zo'n zinEn jij?
Dat hoop ik voor d'r.quote:
Owquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, zit een beetje saai thuis te wezen.
[..]
Dat hoop ik voor d'r.
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.quote:
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?![]()
Maar vertel
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen johquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Dat verschilt dus bij iedereen. Sommige mensen hebben zulke erge buikkrampen dat hij er weer uit moet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen joh
Koper.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef perro. het volgende:
[..]
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Ach met de juiste mensen....quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Wat raaskal je nu allemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.
ik hou op. als je het niet probeert.....!
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.Aan mijn libido zal het niet liggen verder.
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.quote:
zeg dat ze hem goed indraaien heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Waarom wil je zo'n ding? Dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Oké.quote:
Waarvoor sorry?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
Hmmn ook zin in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Waarvoor sorry?
Geniet ervan.
No fucky fuckyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
Gerne.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
ik denk het.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of las ik het allemaal weer verkeerd?
Awwww.quote:
Ja hoe dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:19 schreef perro. het volgende:
[..]
dan versier je een jongedame. een fokster bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:20 schreef perro. het volgende:
en dan neuk je misschien haar vanavond wel als een vulkaan.
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, zin om vanavond naar Antwerpen te gaan?
De tektonische platen klappen tegen elkaar jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok, dit wordt een combi-topic. Namelijk in de eerste plaats een klacht, echter is dit tevens ook een hulde-topic.
Ok om te beginnen: Ik heb vandaag een koperspiraaltje laten zetten. Ik dacht "dat doen we ff". Dus ik fluitend daarheen. Gooi mijn benen wijd bij de dokter en zeg :"nou laten we maar beginnen he."
Nou het lachen verging me snel. Die eendenbek erin was al niet fijn maar was compleet verwaarloosbaar bij wat er TOEN volgde. Mijn baarmoedermond werd geopend met een instrument en echt... nee echt.... nee ECHT, ik dacht dat ik doodging. Mijn goeie genade wat deed DAT zeer. Vervolgens kwam nog het opmeten van de diepte en het plaatsen van de spiraal zelf wat OOK alles behalve grappig was.
Toen ze klaar was, was ik zo licht in mijn hoofd dat ik dacht dat ik flauw viel.
Ze vertelde me toen dat die pijn die ik voelde hetzelfde voelt als een wee. HET VOELT HETZELFDE ALS EEN WEE. En dit was slechts een kort moment van gruwelijke pijn. Een wee duurt 1000x langer.
Dus hieronder ga ik gelijk verder met het tweede gedeelte van het topic, namelijk de huldiging.
Hierbij wil ik mijn respect betuigen en bewondering voor alle vrouwen die ooit bevallen zijn. Ik heb eventjes gevoeld wat jullie uuuuuurenlang moeten doorstaan. En serieus.... WOW respect![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je warme zaad diep in haar kutje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
ik moet toch eens een keer een dame vastboeien aan het stalen rek wat voor mijn raam zit. dan staat ze al gebogen klaar, raam open, en dan kan ik haar diep neuken wanneer ik wil. aan de haren trekken zodat iedereen buiten het goed kan zien.![]()
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
ik moet toch eens een keer een dame vastboeien aan het stalen rek wat voor mijn raam zit. dan staat ze al gebogen klaar, raam open, en dan kan ik haar diep neuken wanneer ik wil. aan de haren trekken zodat iedereen buiten het goed kan zien.![]()
Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.quote:
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.quote:
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.Bedankt dat je me nog even helpt herinneren.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen hebben gewoon geen pijndrempel
Kinkyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.
i know.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
[..]
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.
Valt nog wel mee, toch?quote:
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. :$quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:39 schreef perro. het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?
Hoe onschuldiger ze eruit ziet, hoe kinkier ze is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Saisai het volgende:
Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten vervangen. Want, ik had er al 1. En ondanks dat ik al wist dat dit helse pijnen zou gaan opleveren, heb ik toch weer een nieuwe laten zetten.![]()
Niet alleen lig je daar met een eendebek in je punani met een lamp erop gericht, ook worden er tangen, vingers en andere atributen vrolijk je baarmoeder ingedrukt. En dat doet pijn.
Na deze vernedering doet alles pijn daar en geloof ik niet dat ik ooit nog zin in seks heb
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
en reken maar dat ferachick er onschuldig uitziet!Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
zeg maar niks hahahaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.
Gek genoeg vind ik dat best een compliment.quote:
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
Seks in het donkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Zeg maar jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.
Bij mannen is het vaak het een of het ander.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Dat blijkt dan wel weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Tja nou ik val op schattige meidenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.quote:
Laat me raden: Heppie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.
quote:
ik wist het wel heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.
Het was een algemeen statement.quote:
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthoudenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Wat wist je wel?quote:
Nou nou, niet zo serieus met die PI.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpen
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthouden
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo serieus met die PI.
Is goed, buk maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Faxie het volgende:
Nou Feer, dan zal ik er een kopen en dan kunnen we eens testen [ afbeelding ]
Ik ga al diep genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.
O, op die manier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:58 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik niet "het licht uitgaat" had moeten tikken omdat er mensen juist daarop gaan reageren.
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.
"Is het zijn been of z'n penis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Veel plezier Fax!quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
En daarna toch maar even in Antwerpen kijken. Tot vanavond lieverds
Auw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Is het zijn been of z'n penis?"
Dat moet ook wel, als je een subje bent.quote:
jaaaa ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Too much.quote:
Dit is nog niet met elektriciteit. Alleen trillingen enz.quote:
Oew, handig.quote:
Dieper? Gewoon goed stoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dieper? Gewoon goed stoten.
Ik denk dat ik zou gaan lachen als m'n vriendin daarmee aan zou komen.
Alsof ze verschillende van dat soort blokken hebben en je een parcour kunt uitleggen in je slaapkamer.quote:
Hey Buuf!quote:
Apekooiquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ze verschillende van dat soort blokken hebben en je een parcour kunt uitleggen in je slaapkamer.
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.
Leuk als je 10cm hebt misschien maar mij lijkt het eerder een nadeel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.
Gewoon een halsband om, kan je ook nog corrigeren als ze niet luistertquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ze verschillende van dat soort blokken hebben en je een parcour kunt uitleggen in je slaapkamer.
fort bouwen. theemuts opzetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.quote:
Touw lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.![]()
en touw. want ik heb een kutbed wat dat betreft. vastgebonden met armen en benen wijd gaat nu niet.
Wat heeft een halsband met een parcour te maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk als je 10cm hebt misschien maar mij lijkt het eerder een nadeel.
[..]
Gewoon een halsband om, kan je ook nog corrigeren als ze niet luistert
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
fort bouwen. theemuts opzetten.
/friends
Honden doen dat toch ook wel eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heeft een halsband met een parcour te maken?
Lekker gesekst?quote:
Als het goed is hoef je die dan niet vast te houden. Gewoon goed trainen.quote:
Meestal niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Och ja natuurlijk, alle mannen hier zijn dominante seksgoden.
Was dat maar waarquote:
Ik niet...quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Dat gaat niet van de ene op de andere dagquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is hoef je die dan niet vast te houden. Gewoon goed trainen.
Maar halsbanden kunnen welzijn.
Duh, Fok! enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Het idee is leuk, maar ik voel er verder niks speciaals door.quote:
En als ze je hoofd op haar punani drukt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet...vind soms een beetje sub niet erg. Facesitting
2 seksgoden in 1 bed gaat dan ook niet zo goed samenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij sommige onderdelen kun je ze niet aan de riem houden. Kwesties van lokken en belonen met koekjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet van de ene op de andere dag
[..]
Duh, Fok! enzo.
Is dat sub dan? Net wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gifquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.![]()
en touw. want ik heb een kutbed wat dat betreft. vastgebonden met armen en benen wijd gaat nu niet.
Graagquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als ze je hoofd op haar punani drukt?
Moet ze wel die sokken uit doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gif
je vergeet de 30cm.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij sommige onderdelen kun je ze niet aan de riem houden. Kwesties van lokken en belonen met koekjes.
nou ja, niet echt... Maar om aan te tonen dat ik geen dominante seksgod ben. Eigenlijk ben ik een poedeliewoepsiequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat sub dan? Net wat je er zelf van maakt
Geil vind ik dat.quote:
;-)quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 seksgoden in 1 bed gaat dan ook niet zo goed samen
nice. maar dan op haar rug en zonder stok. gebruik mijn handen etc wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gif
Voor het beste resultaat onder de kinquote:
Denk dat het ook wel aan de partner ligt gedeeltelijk maargoed, niet iedereen heeft dat inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
nou ja, niet echt... Maar om aan te tonen dat ik geen dominante seksgod ben. Eigenlijk ben ik een poedeliewoepsie
Ja, precies.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah op die manier
Zoiets
Een hond lijkt me makkelijker trainen eerlijk gezegd.
die zag ik ook. Wat een debielquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zag laatst een plaatje van een man met een tunnel in zn wang
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel makkelijk in z'n bek spugen danquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whahahaha.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
er zijn natuurlijk ook mensen die in het dagelijks leven heel dominant zijn, of moeten zijn vanwege hun werk oid, die in bed heel erg onderdanig zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel aan de partner ligt gedeeltelijk maargoed, niet iedereen heeft dat inderdaad
Ja, inderdaad! Ik vind dat echt alles behalve mooi..quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Ging hij er met z'n tong door. Zag er heel nasty uit.
Ik zit mobiel. Wellicht is er iemand zo lief en anders moet je een kwartiertje ofzo wachtenquote:
quote:
Ik twijfel alleen nog of het bij elke vrouw zou werken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies.Klassieke conditionering.
Dagelijks leven misschien niet zo, maar binnen een relatie ben ik vrij dominant ... Maar in bed inderdaad meer sub.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk ook mensen die in het dagelijks leven heel dominant zijn, of moeten zijn vanwege hun werk oid, die in bed heel erg onderdanig zijn.
ligt er gewoon heel erg aan, vooral aan de wederzijdse wensen etc.
Ook makkelijk voor de tandarts. "Oh even een kies trekken"quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik vind dat echt alles behalve mooi..Ik snap dat ook niet. Hoe kun je dan nog eten en drinken zonder te morsen?
Wel makkelijk met tanden poetsen
al het dan regent en hard waait kan ie nooit met zijn tunnel aan een bepaalde kant lopen, want dan regent zijn smoelwerk nat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan. Tot op zekere hoogte werkt het prima op mensen. Belonen werkt altijd beter dan straffen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog of het bij elke vrouw zou werken.
---
Als het nou een vrouw was, kon ze 3 mannen tegelijk pijpen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook makkelijk voor de tandarts. "Oh even een kies trekken"![]()
Primaquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Wellicht is er iemand zo lief en anders moet je een kwartiertje ofzo wachten
oh ja, jij had een grote mond heh?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dagelijks leven misschien niet zo, maar binnen een relatie ben ik vrij dominant ... Maar in bed inderdaad meer sub.
Geen idee hoe het in elkaar zit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk ook mensen die in het dagelijks leven heel dominant zijn, of moeten zijn vanwege hun werk oid, die in bed heel erg onderdanig zijn.
ligt er gewoon heel erg aan, vooral aan de wederzijdse wensen etc.
Met gratis vreselijke katerquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb lekkere wijn ontdekt. De goedkoopste zoete wijn die de Jumbo heeft. fucking lekker.
Vaak ook handiger.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tot op zekere hoogte werkt het prima op mensen. Belonen werkt altijd beter dan straffen.
Ja, op zich best wel. Er zijn situaties waarin dat minder is. Zoals op school of werk, waar ik me best kan gedragen verder. Maar het komt duidelijker naar voren in een vaste vriendengroep en binnen een relatie. Ik heb namelijk wat tijd nodig om me op mijn gemak te voelen bij mensen. Dus in het begin lijk ik helemaal niet dominant.quote:
Nice, wij kopen ook altijd bij Jumbo. Even onthouden dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb lekkere wijn ontdekt. De goedkoopste zoete wijn die de Jumbo heeft. fucking lekker.
Maaarrrr, wel lekker slapen. Duurdere wijn is vaak zo sterk van smaak dat mijn maag de hele nacht kut is.quote:
Whehehehe. Ik zie het voor me.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak ook handiger.
Voor je het weet wordt je in je slaap met een voorbind dildo genomen als wraak
noem eens een concreet voorbeeld? ben wel benieuwd hoe dat zich uit bij jou.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, op zich best wel. Er zijn situaties waarin dat minder is. Zoals op school of werk, waar ik me best kan gedragen verder. Maar het komt duidelijker naar voren in een vaste vriendengroep en binnen een relatie. Ik heb namelijk wat tijd nodig om me op mijn gemak te voelen bij mensen. Dus in het begin lijk ik helemaal niet dominant.
Het lijkt een beetje op een champagne fles, met een normale draaidop. Kost 2 euro. Echt een lekker licht wijntje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice, wij kopen ook altijd bij Jumbo. Even onthouden dus.
Dat denken ze van mij ook altijdquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, op zich best wel. Er zijn situaties waarin dat minder is. Zoals op school of werk, waar ik me best kan gedragen verder. Maar het komt duidelijker naar voren in een vaste vriendengroep en binnen een relatie. Ik heb namelijk wat tijd nodig om me op mijn gemak te voelen bij mensen. Dus in het begin lijk ik helemaal niet dominant.
Ik vond die te zoet en niet lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een champagne fles, met een normale draaidop. Kost 2 euro. Echt een lekker licht wijntje.
Hmmm ... Vooral de leiding nemen, knopen doorhakken. Dominantie uit zich niet altijd heel zichtbaar, aangezien een echt dominant persoon niet constant hoeft te bewijzen dat hij dominant is. Integendeel, als je jezelf moet bewijzen ben je juist onzeker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
noem eens een concreet voorbeeld? ben wel benieuwd hoe dat zich uit bij jou.
Twee Euro, jeetje. Ik zou bijna alcoholist worden, zo goedkoop.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een champagne fles, met een normale draaidop. Kost 2 euro. Echt een lekker licht wijntje.
ja eens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Vooral de leiding nemen, knopen doorhakken. Dominantie uit zich niet altijd heel zichtbaar, aangezien een echt dominant persoon niet constant hoeft te bewijzen dat hij dominant is. Integendeel, als je jezelf moet bewijzen ben je juist onzeker.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee Euro, jeetje. Ik zou bijna alcoholist worden, zo goedkoop.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb de hele fles nu in een uurtje op.
![]()
BBQ was lekker.
Wat wel mooi is, ik heb veel geleerd over hondengedrag en bij honden is het zo dat honden niet per definitie dominant zijn. Dominantie is puur afhankelijk van de relatie. Mijn hond Bogie kan onderdanig zijn richting mijn andere hond, KC, maar dominant zijn over het hondje van de buurman. Misschien is dat bij mensen ook wel zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:36 schreef perro. het volgende:
[..]
ja eens.
al geloof ik je hoor, ik vind je ondertoon in je posts hier ook wel iets dominants hebben.
Gisteren had ik ook lekkere rosé. Dronk zo lekker weg, bijna limonade. Maar oprecht heel erg lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb de hele fles nu in een uurtje op.
![]()
BBQ was lekker.
Honden hebben sowieso een rangorde toch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat wel mooi is, ik heb veel geleerd over hondengedrag en bij honden is het zo dat honden niet per definitie dominant zijn. Dominantie is puur afhankelijk van de relatie. Mijn hond Bogie kan onderdanig zijn richting mijn andere hond, KC, maar dominant zijn over het hondje van de buurman. Misschien is dat bij mensen ook wel zo.
Dat denk ik sowieso.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat wel mooi is, ik heb veel geleerd over hondengedrag en bij honden is het zo dat honden niet per definitie dominant zijn. Dominantie is puur afhankelijk van de relatie. Mijn hond Bogie kan onderdanig zijn richting mijn andere hond, KC, maar dominant zijn over het hondje van de buurman. Misschien is dat bij mensen ook wel zo.
Binnen een roedel heerst een rangorde ja. Maar niet iedere hond die mijn hond tegenkomt hoort bij de roedel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Honden hebben sowieso een rangorde toch.
Dus denk niet echt dat het opgaat. Gedeeltelijk misschien.
Oh, dat verklaart het, ik maak gewoon grote indruk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie is wat dat betreft nog niet vastgesteld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het, ik maak gewoon grote indruk.
Zal wel een combinatie van dingen zijn, geur, uitstraling en nog wat dingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnen een roedel heerst een rangorde ja. Maar niet iedere hond die mijn hond tegenkomt hoort bij de roedel.
Hier een halve zak patat over.quote:
Gelukkig voor jou, anders had je al lang patat gezegd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie is wat dat betreft nog niet vastgesteld.
Zeroquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel DM's heb je nu eigenlijk al gehad van mannen van dit topic?
Ik heb er 25 gestuurd, niets gehoordquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel DM's heb je nu eigenlijk al gehad van mannen van dit topic?
Wat zal hij een vrachtlading aan issues hebben.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |