Hey Buuf!quote:
Apekooiquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ze verschillende van dat soort blokken hebben en je een parcour kunt uitleggen in je slaapkamer.
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.
Leuk als je 10cm hebt misschien maar mij lijkt het eerder een nadeel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.
Gewoon een halsband om, kan je ook nog corrigeren als ze niet luistertquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ze verschillende van dat soort blokken hebben en je een parcour kunt uitleggen in je slaapkamer.
fort bouwen. theemuts opzetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.quote:
Touw lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.![]()
en touw. want ik heb een kutbed wat dat betreft. vastgebonden met armen en benen wijd gaat nu niet.
Wat heeft een halsband met een parcour te maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk als je 10cm hebt misschien maar mij lijkt het eerder een nadeel.
[..]
Gewoon een halsband om, kan je ook nog corrigeren als ze niet luistert
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
fort bouwen. theemuts opzetten.
/friends
Honden doen dat toch ook wel eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heeft een halsband met een parcour te maken?
Hee Feer!quote:
Lekker gesekst?quote:
Als het goed is hoef je die dan niet vast te houden. Gewoon goed trainen.quote:
Meestal niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Och ja natuurlijk, alle mannen hier zijn dominante seksgoden.
Was dat maar waarquote:
Ik niet...quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Dat gaat niet van de ene op de andere dagquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is hoef je die dan niet vast te houden. Gewoon goed trainen.
Maar halsbanden kunnen welzijn.
Duh, Fok! enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Het idee is leuk, maar ik voel er verder niks speciaals door.quote:
En als ze je hoofd op haar punani drukt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet...vind soms een beetje sub niet erg. Facesitting
2 seksgoden in 1 bed gaat dan ook niet zo goed samenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij sommige onderdelen kun je ze niet aan de riem houden. Kwesties van lokken en belonen met koekjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet van de ene op de andere dag
[..]
Duh, Fok! enzo.
Is dat sub dan? Net wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gifquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, inderdaad. zo'n kussen lijkt me wel cool. misschien es een keer rondkijken, komt altijd van pas.![]()
en touw. want ik heb een kutbed wat dat betreft. vastgebonden met armen en benen wijd gaat nu niet.
Graagquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als ze je hoofd op haar punani drukt?
Moet ze wel die sokken uit doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gif
je vergeet de 30cm.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij sommige onderdelen kun je ze niet aan de riem houden. Kwesties van lokken en belonen met koekjes.
nou ja, niet echt... Maar om aan te tonen dat ik geen dominante seksgod ben. Eigenlijk ben ik een poedeliewoepsiequote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat sub dan? Net wat je er zelf van maakt
Geil vind ik dat.quote:
;-)quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 seksgoden in 1 bed gaat dan ook niet zo goed samen
nice. maar dan op haar rug en zonder stok. gebruik mijn handen etc wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://37.media.tumblr.co(...)k6i1rxzjloo3_400.gif
Voor het beste resultaat onder de kinquote:
Denk dat het ook wel aan de partner ligt gedeeltelijk maargoed, niet iedereen heeft dat inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
nou ja, niet echt... Maar om aan te tonen dat ik geen dominante seksgod ben. Eigenlijk ben ik een poedeliewoepsie
Ja, precies.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah op die manier
Zoiets
Een hond lijkt me makkelijker trainen eerlijk gezegd.
die zag ik ook. Wat een debielquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zag laatst een plaatje van een man met een tunnel in zn wang
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel makkelijk in z'n bek spugen danquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whahahaha.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
er zijn natuurlijk ook mensen die in het dagelijks leven heel dominant zijn, of moeten zijn vanwege hun werk oid, die in bed heel erg onderdanig zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel aan de partner ligt gedeeltelijk maargoed, niet iedereen heeft dat inderdaad
Ja, inderdaad! Ik vind dat echt alles behalve mooi..quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Ging hij er met z'n tong door. Zag er heel nasty uit.
Ik zit mobiel. Wellicht is er iemand zo lief en anders moet je een kwartiertje ofzo wachtenquote:
quote:
Ik twijfel alleen nog of het bij elke vrouw zou werken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies.Klassieke conditionering.
Dagelijks leven misschien niet zo, maar binnen een relatie ben ik vrij dominant ... Maar in bed inderdaad meer sub.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk ook mensen die in het dagelijks leven heel dominant zijn, of moeten zijn vanwege hun werk oid, die in bed heel erg onderdanig zijn.
ligt er gewoon heel erg aan, vooral aan de wederzijdse wensen etc.
Ook makkelijk voor de tandarts. "Oh even een kies trekken"quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik vind dat echt alles behalve mooi..Ik snap dat ook niet. Hoe kun je dan nog eten en drinken zonder te morsen?
Wel makkelijk met tanden poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |