Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.
Bij mannen is het vaak het een of het ander.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Dat blijkt dan wel weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Tja nou ik val op schattige meidenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.quote:
Laat me raden: Heppie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.
quote:
ik wist het wel heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.
Het was een algemeen statement.quote:
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthoudenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Wat wist je wel?quote:
Nou nou, niet zo serieus met die PI.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpen
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthouden
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo serieus met die PI.
Is goed, buk maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Faxie het volgende:
Nou Feer, dan zal ik er een kopen en dan kunnen we eens testen [ afbeelding ]
Ik ga al diep genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.
O, op die manier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:58 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik niet "het licht uitgaat" had moeten tikken omdat er mensen juist daarop gaan reageren.
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.
"Is het zijn been of z'n penis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Veel plezier Fax!quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
En daarna toch maar even in Antwerpen kijken. Tot vanavond lieverds
Auw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Is het zijn been of z'n penis?"
Dat moet ook wel, als je een subje bent.quote:
jaaaa ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Too much.quote:
Dit is nog niet met elektriciteit. Alleen trillingen enz.quote:
Oew, handig.quote:
Dieper? Gewoon goed stoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dieper? Gewoon goed stoten.
Ik denk dat ik zou gaan lachen als m'n vriendin daarmee aan zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |