ik denk het.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of las ik het allemaal weer verkeerd?
Awwww.quote:
Ja hoe dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:19 schreef perro. het volgende:
[..]
dan versier je een jongedame. een fokster bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:20 schreef perro. het volgende:
en dan neuk je misschien haar vanavond wel als een vulkaan.
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, zin om vanavond naar Antwerpen te gaan?
De tektonische platen klappen tegen elkaar jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er tussen ons vulkanische activiteit gaat plaatsvinden.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok, dit wordt een combi-topic. Namelijk in de eerste plaats een klacht, echter is dit tevens ook een hulde-topic.
Ok om te beginnen: Ik heb vandaag een koperspiraaltje laten zetten. Ik dacht "dat doen we ff". Dus ik fluitend daarheen. Gooi mijn benen wijd bij de dokter en zeg :"nou laten we maar beginnen he."
Nou het lachen verging me snel. Die eendenbek erin was al niet fijn maar was compleet verwaarloosbaar bij wat er TOEN volgde. Mijn baarmoedermond werd geopend met een instrument en echt... nee echt.... nee ECHT, ik dacht dat ik doodging. Mijn goeie genade wat deed DAT zeer. Vervolgens kwam nog het opmeten van de diepte en het plaatsen van de spiraal zelf wat OOK alles behalve grappig was.
Toen ze klaar was, was ik zo licht in mijn hoofd dat ik dacht dat ik flauw viel.
Ze vertelde me toen dat die pijn die ik voelde hetzelfde voelt als een wee. HET VOELT HETZELFDE ALS EEN WEE. En dit was slechts een kort moment van gruwelijke pijn. Een wee duurt 1000x langer.
Dus hieronder ga ik gelijk verder met het tweede gedeelte van het topic, namelijk de huldiging.
Hierbij wil ik mijn respect betuigen en bewondering voor alle vrouwen die ooit bevallen zijn. Ik heb eventjes gevoeld wat jullie uuuuuurenlang moeten doorstaan. En serieus.... WOW respect![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je warme zaad diep in haar kutje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
ik moet toch eens een keer een dame vastboeien aan het stalen rek wat voor mijn raam zit. dan staat ze al gebogen klaar, raam open, en dan kan ik haar diep neuken wanneer ik wil. aan de haren trekken zodat iedereen buiten het goed kan zien.![]()
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
ik moet toch eens een keer een dame vastboeien aan het stalen rek wat voor mijn raam zit. dan staat ze al gebogen klaar, raam open, en dan kan ik haar diep neuken wanneer ik wil. aan de haren trekken zodat iedereen buiten het goed kan zien.![]()
Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.quote:
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.quote:
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.Bedankt dat je me nog even helpt herinneren.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen hebben gewoon geen pijndrempel
Kinkyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.
i know.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
[..]
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.
Valt nog wel mee, toch?quote:
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. :$quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:39 schreef perro. het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?
Hoe onschuldiger ze eruit ziet, hoe kinkier ze is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Saisai het volgende:
Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten vervangen. Want, ik had er al 1. En ondanks dat ik al wist dat dit helse pijnen zou gaan opleveren, heb ik toch weer een nieuwe laten zetten.![]()
Niet alleen lig je daar met een eendebek in je punani met een lamp erop gericht, ook worden er tangen, vingers en andere atributen vrolijk je baarmoeder ingedrukt. En dat doet pijn.
Na deze vernedering doet alles pijn daar en geloof ik niet dat ik ooit nog zin in seks heb
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
en reken maar dat ferachick er onschuldig uitziet!Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
zeg maar niks hahahaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.
Gek genoeg vind ik dat best een compliment.quote:
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
Seks in het donkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Zeg maar jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje. Maar dat kan best leuk zijn.
Bij mannen is het vaak het een of het ander.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Dat blijkt dan wel weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoor
Tja nou ik val op schattige meidenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is het vaak het een of het ander.
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.quote:
Laat me raden: Heppie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen vaak niet schattig en sexy tegelijk kunnen zijn.
quote:
ik wist het wel heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.
Het was een algemeen statement.quote:
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthoudenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit echt zoveel lekkerder zijn? Het is zo'n simpel ding.
Wat wist je wel?quote:
Nou nou, niet zo serieus met die PI.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is voor mannen die niet in staat zijn een kont goed vast te grijpen
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken, lijkt me onhandig. Gewoon heupen goed vasthouden
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo serieus met die PI.
Is goed, buk maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Faxie het volgende:
Nou Feer, dan zal ik er een kopen en dan kunnen we eens testen [ afbeelding ]
Ik ga al diep genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.
O, op die manier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:58 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik niet "het licht uitgaat" had moeten tikken omdat er mensen juist daarop gaan reageren.
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.
"Is het zijn been of z'n penis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Veel plezier Fax!quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
En daarna toch maar even in Antwerpen kijken. Tot vanavond lieverds
Auw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Is het zijn been of z'n penis?"
Dat moet ook wel, als je een subje bent.quote:
jaaaa ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Too much.quote:
Dit is nog niet met elektriciteit. Alleen trillingen enz.quote:
Oew, handig.quote:
Dieper? Gewoon goed stoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dieper? Gewoon goed stoten.
Ik denk dat ik zou gaan lachen als m'n vriendin daarmee aan zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |