Ok, dit wordt een combi-topic. Namelijk in de eerste plaats een klacht, echter is dit tevens ook een hulde-topic.
Ok om te beginnen: Ik heb vandaag een koperspiraaltje laten zetten. Ik dacht "dat doen we ff". Dus ik fluitend daarheen. Gooi mijn benen wijd bij de dokter en zeg :"nou laten we maar beginnen he

."
Nou het lachen verging me snel. Die eendenbek erin was al niet fijn maar was compleet verwaarloosbaar bij wat er TOEN volgde. Mijn baarmoedermond werd geopend met een instrument en echt... nee echt.... nee ECHT, ik dacht dat ik doodging. Mijn goeie genade wat deed DAT zeer. Vervolgens kwam nog het opmeten van de diepte en het plaatsen van de spiraal zelf wat OOK alles behalve grappig was.
Toen ze klaar was, was ik zo licht in mijn hoofd dat ik dacht dat ik flauw viel.
Ze vertelde me toen dat die pijn die ik voelde hetzelfde voelt als een wee. HET VOELT HETZELFDE ALS EEN WEE. En dit was slechts een kort moment van gruwelijke pijn. Een wee duurt 1000x langer.
Dus hieronder ga ik gelijk verder met het tweede gedeelte van het topic, namelijk de huldiging.
Hierbij wil ik mijn respect betuigen en bewondering voor alle vrouwen die ooit bevallen zijn. Ik heb eventjes gevoeld wat jullie uuuuuurenlang moeten doorstaan. En serieus.... WOW respect