Prikpil?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dan heb ik elke maand megraine.
Die geven je een overdosis hormonen in 1x, dat zou juist slechter zijn volgens mijn arts. Heb het wel gevraagd.quote:
Ik stel het altijd 3 maanden uit maar krijg er fikse migraine voor terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dan heb ik elke maand migraine.
Je kunt het je haast niet voorstellen, maar op het moment dat er iemand voor je kut hangt met een bouwlamp erop, is dat niet hetgeen waar je dan mee bezig bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:27 schreef foknerd het volgende:
Ben je gekomen toen er een eendebek in je punani zat?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef LookAtMe het volgende:
ik wil wel met je testen of hij werkt
Ik had de stille hoop dat bij een 2de de pijn minder zou zijn. Maar die hoop kan ik laten varen dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Saisai het volgende:
Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten vervangen. Want, ik had er al 1. En ondanks dat ik al wist dat dit helse pijnen zou gaan opleveren, heb ik toch weer een nieuwe laten zetten.![]()
Niet alleen lig je daar met een eendebek in je punani met een lamp erop gericht, ook worden er tangen, vingers en andere atributen vrolijk je baarmoeder ingedrukt. En dat doet pijn.
Na deze vernedering doet alles pijn daar en geloof ik niet dat ik ooit nog zin in seks heb
Misschien moet je ook maar voor de helse pijnen gaan dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik stel het altijd 3 maanden uit maar krijg er fikse migraine voor terug
Volgens de arts wel, omdat ik dan minder gespannen zou zijn, maar dat was een leugenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had de stille hoop dat bij een 2de de pijn minder zou zijn. Maar die hoop kan ik laten varen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |