Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.quote:
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef perro. het volgende:
ik moet toch eens een keer een dame vastboeien aan het stalen rek wat voor mijn raam zit. dan staat ze al gebogen klaar, raam open, en dan kan ik haar diep neuken wanneer ik wil. aan de haren trekken zodat iedereen buiten het goed kan zien.![]()
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.quote:
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gelezen ... Dat het zo voelt.Bedankt dat je me nog even helpt herinneren.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen hebben gewoon geen pijndrempel
Kinkyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo heel verkeerd.
i know.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van die gekkigheid.
[..]
Sorry, maar vond het vooral grappig beschreven.
Valt nog wel mee, toch?quote:
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manierquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. :$quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:39 schreef perro. het volgende:
[..]
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg?
Hoe onschuldiger ze eruit ziet, hoe kinkier ze is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw reacties op snoeiharde seks lees, vind ik dat geil op een of andere manier. Een onschuldig lijkend meisje (zag ik op TC) dat van ruige seks houdt
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Saisai het volgende:
Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten vervangen. Want, ik had er al 1. En ondanks dat ik al wist dat dit helse pijnen zou gaan opleveren, heb ik toch weer een nieuwe laten zetten.![]()
Niet alleen lig je daar met een eendebek in je punani met een lamp erop gericht, ook worden er tangen, vingers en andere atributen vrolijk je baarmoeder ingedrukt. En dat doet pijn.
Na deze vernedering doet alles pijn daar en geloof ik niet dat ik ooit nog zin in seks heb
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
en reken maar dat ferachick er onschuldig uitziet!Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
zeg maar niks hahahaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je aansteken, Feer.
Gek genoeg vind ik dat best een compliment.quote:
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
Seks in het donkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Zeg maar jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ...Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Alsof ik niet aan te zien ben in het licht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:50 schreef perro. het volgende:
[..]
zodra het licht uitgaat zijn ze daar toch wel van genezen of niet?
Schattig en sexy kunnen heel goed hand in hand gaan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat ik er schattig uit zie ...Maar ik vond dat juist stom omdat ik dacht dat schattig een ander segment was dan sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |