Ik ga al diep genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Je schijnt dieper te kunnen of zo. Betere hoek.
O, op die manier.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:58 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ik niet "het licht uitgaat" had moeten tikken omdat er mensen juist daarop gaan reageren.
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik altijd wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
mwa, als je je kont goed omhoog duwt, hoofd naar beneden, lukt het ook wel.
"Is het zijn been of z'n penis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Veel plezier Fax!quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
En daarna toch maar even in Antwerpen kijken. Tot vanavond lieverds
Auw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Is het zijn been of z'n penis?"
Dat moet ook wel, als je een subje bent.quote:
jaaaa ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier.Ik maakte maar een grapje trouwens. Soms is seks in het donker juist wel spannend.
Too much.quote:
Dit is nog niet met elektriciteit. Alleen trillingen enz.quote:
Oew, handig.quote:
Dieper? Gewoon goed stoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hmmm. Ik zou het best willen proberen als het wordt voorgesteld. Anders kun je ook niet echt weten of het wat is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dieper? Gewoon goed stoten.
Ik denk dat ik zou gaan lachen als m'n vriendin daarmee aan zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |