Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.quote:
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?![]()
Maar vertel
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen johquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Dat verschilt dus bij iedereen. Sommige mensen hebben zulke erge buikkrampen dat hij er weer uit moet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen joh
Koper.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef perro. het volgende:
[..]
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Ach met de juiste mensen....quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Wat raaskal je nu allemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.
ik hou op. als je het niet probeert.....!
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.Aan mijn libido zal het niet liggen verder.
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.quote:
zeg dat ze hem goed indraaien heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Waarom wil je zo'n ding? Dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Oké.quote:
Waarvoor sorry?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
Hmmn ook zin in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Waarvoor sorry?
Geniet ervan.
No fucky fuckyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
Gerne.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |