Jij cursus Nederlands hebt nodig?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Kut ik zelfs niet eens vrienden met mezelf
Geen lekkere vrienden?quote:
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij cursus Nederlands hebt nodig?
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.quote:
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
E ?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
mijn druiven kwamen naar bovenquote:
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Tijd voor Gambit.quote:
Oké, dan maar geen beste vriendin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.
Irritante spam.quote:
fapolie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reminds me, moet ik nog even kopen
ga je mn rug masseren?quote:
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
aha! flink veel olie gebruiken heh.
uh oki.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.
Hoi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Gatver.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je bekers uit de kast haalt, erin kijkt en ineens oog in oog staat met een dikke zwarte grondspin![]()
![]()
Ik schrok zo hard dat ik bijna van de keukentrap viel.
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
uh oki.![]()
katje, geen fiere sterke he-man in de buurt die eerst alle spinnen even wegjaagt?
Nou dat dusquote:
Zo is mn vader ook, ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
neem een bus haarlak mee dan. zodra je er een ziet spuiten, dan lopen ze niet ver meer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:05 schreef perro. het volgende:
[..]
neem een bus haarlak mee dan. zodra je er een ziet spuiten, dan lopen ze niet ver meer.
al is dat wel best wreed.![]()
Blegh. Vieze grote spinnen ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat dusbrr en dan te bedenken dat ik vroeger vooor geen dier bang was. Maar ik begin steeds meer angst te ontwikkelen voor spinnenpoten
![]()
Het is niet echt angst, maar ik vind ze goor en lelijk en en en.. misschien is het toch angst.
Ik zie een oplossing laat die spinnen de wespen opetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh. Vieze grote spinnen ...Terwijl ik vogelspinnen dan wel weer cool vind. Maar mijn spinnenangst is niet zo groot als mijn wespenangst, helaas.
Spinnen eten geen wespen volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie een oplossing laat die spinnen de wespen opeten
Zeker wel ik heb hier op het balkon een spin die al die zoekende wespen opeet.quote:
Echt? Ik dacht dat wespen misschien giftig waren of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker wel ik heb hier op het balkon een spin die al die zoekende wespen opeet.
Is gaaf om te zien vliegen ze dat holletje in krijgt die spin ze te pakken.
Groot genoeg ja, Ik ben al blij toe hij jaagt de wespen weg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat wespen misschien giftig waren of zo.Maar dan moet het wel een flinke spin zijn, of niet?
Doe mij ook zo´n huisdier. M´n hond hapt er soms naar, maar dat vind ik eigenlijk geen geslaagd idee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Groot genoeg ja, Ik ben al blij toe hij jaagt de wespen weg.
Als hij ze in een hap doorbijt moet het kunnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe mij ook zo´n huisdier. M´n hond hapt er soms naar, maar dat vind ik eigenlijk geen geslaagd idee.
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij ze in een hap doorbijt moet het kunnen.
De kat van de buren komt ook graag op visite die hapt er ook wel eens naar.
Inderdaad dat is geen fijne gedachten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.
Snap ik dat moet je niet hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben te bang dat hij ze levend hapt en dat ze dan in z'n tong steken of zo.
Hey Fax.quote:
Awww, arm ding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
Mijn hond had laatst een schorpioen gevangen. Wel eerst vakkundig de staart weten te verwijderen zonder geprikt te worden. Met een bij ging het vandeweek wel mis
[ afbeelding ]
Nog plannen vandaag?quote:
Weet eigenlijk niet. Zou naar Antwerpen gaan, maar heb momenteel niet zo'n zinquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arm ding.
[..]
Nog plannen vandaag?
Leert ze vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arm ding.
[..]
Nog plannen vandaag?
Nah, zit een beetje saai thuis te wezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Zou naar Antwerpen gaan, maar heb momenteel niet zo'n zinEn jij?
Dat hoop ik voor d'r.quote:
Owquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, zit een beetje saai thuis te wezen.
[..]
Dat hoop ik voor d'r.
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.quote:
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krom liggen van de pijn komt meestal toch na de leuke dingen?![]()
Maar vertel
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen johquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga maandag een spiraaltje laten zetten. Vooraf moet ik een spierverslapper en een pijnstiller nemen. Plus ik heb gehoord dat het nogal pijnlijk kan zijn, zowel tijdens als een tijd lang na het zetten.
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag ga ik leuke dingen doen. Als ik niet krom lig van de pijn.
Dat verschilt dus bij iedereen. Sommige mensen hebben zulke erge buikkrampen dat hij er weer uit moet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zus heeft dat gehad, die heb ik nooit over pijn horen praten.... zal wel meevallen joh
Koper.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:52 schreef perro. het volgende:
[..]
proberen of ie zijn werk goed doet, je nieuwe ijzerwaar?
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Ach met de juiste mensen....quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Koper.Ik vraag me af of ik daar dan al zin in heb.
Wat raaskal je nu allemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
koperwaar. bij de koperen leidingen in de buurt. want koper roest niet natuurlijk. zou wat zijn anders.
ik hou op. als je het niet probeert.....!
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ik pijn heb kun je nog zo goed zijn ... Zeker als bepaalde spieren helemaal strak trekken.Aan mijn libido zal het niet liggen verder.
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.quote:
zeg dat ze hem goed indraaien heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Waarom wil je zo'n ding? Dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal reuze mee. Maar ik ben wel nerveus.
Oké.quote:
Waarvoor sorry?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
Hmmn ook zin in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg dat ze hem goed indraaien heh.
sorry.
ik ga een jointje draaien even.
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Waarvoor sorry?
Geniet ervan.
No fucky fuckyquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
Gerne.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
oh niks laat maar. ik was even aan het denken en blabla.
ja dank je. hijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |