Jij cursus Nederlands hebt nodig?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
Kut ik zelfs niet eens vrienden met mezelf
Geen lekkere vrienden?quote:
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij cursus Nederlands hebt nodig?
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.quote:
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
E ?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed bevriend zijn met lelijke mensen, want die bederven mijn eetlust, en ik wil met vrienden kunnen eten ergens.
mijn druiven kwamen naar bovenquote:
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De beste zijn juist de beste omdat ze ook die hotness factor hebben.
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Tijd voor Gambit.quote:
Oké, dan maar geen beste vriendin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze moet naast lekker ook hersenen hebben en jou begrijpen en eerlijk durven te zijn.
Irritante spam.quote:
fapolie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reminds me, moet ik nog even kopen
ga je mn rug masseren?quote:
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
aha! flink veel olie gebruiken heh.
uh oki.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zal ik doen, anders loopt ie vast.
Hoi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik maar snel een aantal vrienden dumpen.
Beste vriend positie is nu open. Even een lekker meisje benaderen voor deze positie.
Of iemand promoveren naar die positie.
Gatver.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je bekers uit de kast haalt, erin kijkt en ineens oog in oog staat met een dikke zwarte grondspin![]()
![]()
Ik schrok zo hard dat ik bijna van de keukentrap viel.
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
uh oki.![]()
katje, geen fiere sterke he-man in de buurt die eerst alle spinnen even wegjaagt?
Nou dat dusquote:
Zo is mn vader ook, ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
neem een bus haarlak mee dan. zodra je er een ziet spuiten, dan lopen ze niet ver meer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja mn vader. maar die wil niet voor elke spin naar boven, en dan doet hij hem in zn hand en rent hij mij achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |