Gisteren had ik ook lekkere rosé. Dronk zo lekker weg, bijna limonade. Maar oprecht heel erg lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Ik heb de hele fles nu in een uurtje op.
![]()
BBQ was lekker.
Honden hebben sowieso een rangorde toch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat wel mooi is, ik heb veel geleerd over hondengedrag en bij honden is het zo dat honden niet per definitie dominant zijn. Dominantie is puur afhankelijk van de relatie. Mijn hond Bogie kan onderdanig zijn richting mijn andere hond, KC, maar dominant zijn over het hondje van de buurman. Misschien is dat bij mensen ook wel zo.
Dat denk ik sowieso.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat wel mooi is, ik heb veel geleerd over hondengedrag en bij honden is het zo dat honden niet per definitie dominant zijn. Dominantie is puur afhankelijk van de relatie. Mijn hond Bogie kan onderdanig zijn richting mijn andere hond, KC, maar dominant zijn over het hondje van de buurman. Misschien is dat bij mensen ook wel zo.
Binnen een roedel heerst een rangorde ja. Maar niet iedere hond die mijn hond tegenkomt hoort bij de roedel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Honden hebben sowieso een rangorde toch.
Dus denk niet echt dat het opgaat. Gedeeltelijk misschien.
Oh, dat verklaart het, ik maak gewoon grote indruk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie is wat dat betreft nog niet vastgesteld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het, ik maak gewoon grote indruk.
Zal wel een combinatie van dingen zijn, geur, uitstraling en nog wat dingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnen een roedel heerst een rangorde ja. Maar niet iedere hond die mijn hond tegenkomt hoort bij de roedel.
Hier een halve zak patat over.quote:
Gelukkig voor jou, anders had je al lang patat gezegd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Onze relatie is wat dat betreft nog niet vastgesteld.
Zeroquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel DM's heb je nu eigenlijk al gehad van mannen van dit topic?
Ik heb er 25 gestuurd, niets gehoordquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel DM's heb je nu eigenlijk al gehad van mannen van dit topic?
Wat zal hij een vrachtlading aan issues hebben.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |