SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 25-04-2014 19:13:46 ]
een virusquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom vraagt mijn telefoon of hij deze site van Afrikaans naar Nederlands moet vertalen?
Dat ik nagestaard werd door een negert die Zumba geeft en lekker zijig met vrouwen staat te kletsen alsof hij helemaal uitgelaten is...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Sorry Ray, maar ik begrijp geen fuck van je post
Geil, vertel me meer Rayquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
Het is trouwens wel weer rete benauwd zo met trainen man. Shit.
Zweet spuit er aan alle kanten uit
Hahaquote:
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkantquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tijd voor een compleet zeemleren outfitje?
hey later he bitchquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkant
Okay i ga eten, prettig weekend menseh
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehuequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Pareltjes op mn delts, druppels over mn cepsen, toppie helemaal nat.
Vloer Gruwelijk nat helemaal.
![]()
Dik 3 liter water staan hijsen in een uur lol
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
Die Spaanse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
ik vind hem ook wel geilquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Heb liever de mascotte dan de gym chicks.
nohomo
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij hebt ook heerlijk lange spieren Ray lkr tone
Legitquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Heb liever de mascotte dan de gym chicks.
nohomo
te weinig vocht of etenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik ga staan zie ik steeds sterretjeszal ik zo nog squatten?
Ja gewoon doen lijkt me compleet ongevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik ga staan zie ik steeds sterretjeszal ik zo nog squatten?
Krijg je siervuurwerkquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon idd even wat eten en wat water drinken. Maarja squatten is wel kut, daar krijg ik normaal vaak al sterretjes vanen als je dat dan al hebt voordat je begint..
hoe weet je dat, heb je nu tekort aan geheugen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even zonder dollen, laatste keer dat ik lachgas deed ben ik 5% van mijn breincapaciteit verloren
Tot 3 weken daarna echt fucking warrig geweest. Ok ik had ook wat mollys gepopt dus dat zou ook een reden geweest kunnen zijn, maar normaal heb ik dat niet met X.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe weet je dat, heb je nu tekort aan geheugen?
molly is dikkerd en x=tcquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
wat bedoelt hij met mollys en x is dit geheimtaal voor een gavaarlijke drugs of is er een filtersysteem opde forum!????
Waarom geen vriendinnetje dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Dringend vrienden gezocht!!
Iemand??
Ga je mee naar strand West??quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Dringend vrienden gezocht!!
Iemand??
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik probeerde twee weken geleden voor het eerst lachgas maar liet m'n ballon per ongeluk los, voor de hijs. Was laatste patroon ook.
Wel gelachen, dat wel.
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hemquote:
Het lijkt mij oprecht wel een grappige situatie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hem
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik probeerde twee weken geleden voor het eerst lachgas maar liet m'n ballon per ongeluk los, voor de hijs. Was laatste patroon ook.
Wel gelachen, dat wel.
Lachgas is zeker slecht idd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Lachgas is wel grappig, maar is slecht voor je hersenen toch? Wel extra ziek effect als je ook hebt gedronken, helemaal leip dan.
"Iemand"quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hem
Mja, valt wel mee. Je zou volgens mij nooit een overdosis lachgas kunnen nemen of een dusdanig grote hoeveelheid dat het hersenschade oplevert omdat je lichaam reflexmatig weer zuurstof naar binnen pompt. Zelfde als dat je bijv. onder water probeert te blijven, op een gegeven moment kun je die reflexen niet meer onderdrukken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Lachgas is wel grappig, maar is slecht voor je hersenen toch? Wel extra ziek effect als je ook hebt gedronken, helemaal leip dan.
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, valt wel mee. Je zou volgens mij nooit een overdosis lachgas kunnen nemen of een dusdanig grote hoeveelheid dat het hersenschade oplevert omdat je lichaam reflexmatig weer zuurstof naar binnen pompt. Zelfde als dat je bijv. onder water probeert te blijven, op een gegeven moment kun je die reflexen niet meer onderdrukken.
Gemiste kans hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue Nommsayinggg.![]()
![]()
Als arts kan je wel goed voorkomen dat Etha gaat OD'en aan de harden druks. Pas maar goed op die trippende boy van je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellen
Dima wat is deze?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem al eens gevraagd. maar hij wees het af
Zelf weten
Komt goed, thanks 4 caringquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als arts kan je wel goed voorkomen dat Etha gaat OD'en aan de harden druks. Pas maar goed op die trippende boy van je.
free advice gr gr
Wat is het gekste dat jij hebt gebruikt? Hard drugs gebruik onder allochtonen is vrij laag namelijk.quote:
Xtcquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij hebt gebruikt? Hard drugs gebruik onder allochtonen is vrij laag namelijk.
Of ben jij weer te ingeburgerd.
teveel, kan je beter aan een meisje uitgevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft iemand een indicatie voor me hoeveel geld het kost om te steroïden te kuren?
Lol dm maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft iemand een indicatie voor me hoeveel geld het kost om te steroïden te kuren?
450quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Wacht! wacht! Hier komt tie dan he!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Die keukenrolwe weten wel weer hoe laat het is
Wat zit je nou steeds met die quotes te kutten man, naam weghalen dit dat. Hier, ik help wel even.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem al eens gevraagd. maar hij wees het af
Zelf weten
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Die keukenrolwe weten wel weer hoe laat het is
Gemiste kans om ervaringen op te doen brah.quote:
Nooit gehad eigenlijk, maar ben zelf meer fan van de peaty en rokerige whiskys. Met name Islay, dat is wel fijn favoriete gebied.quote:
En 'maar' 500 kcal.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Pareltjes op mn delts, druppels over mn cepsen, toppie helemaal nat.
Vloer Gruwelijk nat helemaal.
![]()
Dik 3 liter water staan hijsen in een uur lol
¤ 250,- heb je behoorlijke cycle voor 10 kg natty gainz.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef MsMessy het volgende:
Macallan Elegancia 12y
Oban 14y
Hey Yuri haha ja tog laterz
[ afbeelding ]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweetquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Bij ons is er ook zo'n gast die altijd zijn tanktop zeikennat onderzweet. Echt bizar. Sommige zeggen de hele tijd "tren, tren".
Hehe, ja, ik zweet me de laatste tijd ook kapot en sowieso nu met dit warme weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweet
Ah, my bad. Waar is die schade mee te vergelijken zeg maar? Kopbal of erger?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellen
Klopt ja, in de gym ook nog dik warm omdat ze bezuinigen op airco kosten lijkt het welquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, ja, ik zweet me de laatste tijd ook kapot en sowieso nu met dit warme weer.
Whaha hangt er bij mij echt van af. Meestal kan ik 3 biertjes wel hebben, maar nu voel ik hem al best na een half glaasje whiskyquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef Beach het volgende:
maanden niet gedronken
neem 3 biertjes voel ik al behoorlijkterwijl ik vroeger grootgebruiker was
Ondanks dat ze bij ons in de gym een goed systeem hebben staat het ook niet echt hard of zo. Idd aan het bezuinigen wss. Wel minder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, in de gym ook nog dik warm omdat ze bezuinigen op airco kosten lijkt het wel
Ik drink zelden, maar voel het na drie biertjes al wel inslaan. Echter kan ik vrij makkelijk de hele avond flink bier drinken zonder echt dronken te worden, maar als ik er een paar tequila's en andere zooi doorheen gooi dan ben ik niet meer bewust van mijzelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha hangt er bij mij echt van af. Meestal kan ik 3 biertjes wel hebben, maar nu voel ik hem al best na een half glaasje whisky
Idd ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha ja herkenbaar, als het een grafiek was gaat ie een beetje omhoog, blijft lang vlak en dan ineens snel naar boven.
bier is haram togquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had x 7 bier in holly gedronken in vrij kort tijdbestek maar nog steeds self-concious
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
Beter vraag je je af of je vanavond zelf ontmaagd gaat worden
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
Beter vraag je je af of je vanavond zelf ontmaagd gaat worden
pop dan een xquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde ff testen of ik wat losser zou worden
Die 2e moet wel een setup zijn, dat rack valt zo uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag mij nou oprecht af of dit enig nut heeft. Lijkt mij eerder een recipe for breaking your fucking back.
[ afbeelding ]
Dit ook trouwens.
[ afbeelding ]
Best wel lekker eigenlijk. Keine meisjes hebben ook altijd van die stevigere benen. Kun je ook mooi vastpakken en op en neer schuiven om je penis.quote:
Hij komt er ook best hard tegenaan, en wss gewoon een kut rack.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die 2e moet wel een setup zijn, dat rack valt zo uit elkaar
Kleine vrouwen zijn sowieso leuker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best wel lekker eigenlijk. Keine meisjes hebben ook altijd van die stevigere benen. Kun je ook mooi vastpakken en op en neer schuiven om je penis.
Mee eens. Ergens tussen de 1.55 en 1.70quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn sowieso leuker.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens. Ergens tussen de 1.55 en 1.70
Ik ook maar ik maak er altijd 1.88 van zodat dat 6'2" is.quote:
Waarom niet gewoon metrisch stelsel jonge.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook maar ik maak er altijd 1.88 van zodat dat 6'2" is.
yup mits alles in proporties blijft en er geen zwakke punten aan overhoudquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, als je geld had, zou je dan ¤ 25.000,- betalen om 10cm langer te worden?
estatting tochquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon metrisch stelsel jonge.
Dan duurt het helemaal lang voordat je gains ziet.quote:
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
yup mits alles in proporties blijft en er geen zwakke punten aan overhoud
maar dat is een utopie helaas
Dat was een trolltopic toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.
grote kans op complicatiesquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote kans op complicaties
En lijkt me dat je been echt niet meer zo sterk is als toen ie natty was
volgens mij knikt je je benen zo in tweeen bij squat stang
je pols?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde ff testen of ik wat losser zou worden
Echt 100x beter man. Lekker classy ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
das.... it...... mane.......
Halle Berryquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb je ook echt van die hele mooie negerinnen die je boven blanke vrouwen zou verkiezen.
Whaha noracist?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb je ook echt van die hele mooie negerinnen die je boven blanke vrouwen zou verkiezen.
Bijv.quote:
Lol, niks racistisch aan. Ja, lichtgetint is sws erg mooi. Beetje die Italiaanse tint. hnngquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha noracist?
Ik val sowieso niet echt op blank, minimaal licht getint.
is gebaseerd op je browser historiequote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is up met de ads lol, krijg direct deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik krijg die nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja da's een beetje het minimum voor mijquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, niks racistisch aan. Ja, lichtgetint is sws erg mooi. Beetje die Italiaanse tint. hnng
ze pakt geen gewicht, haha, de nepperdquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:54 schreef McNulty het volgende:
Dit is mijn droomvrouw. Hmmm dat caramel kleurtje.
Dat motivation, drive and dedication.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heb zin om naar de gym te gaan van die video maar kan pas maandag weer...
Jah.. die heb ik gelijk naar mijn hd doorgesluist.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja da's een beetje het minimum voor mij
En goede video McNulty
Heej scheetje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat motivation, drive and dedication.Hoe ging die 50x60 vandaag?
Heb ik gisteren gedaan, maar damn. Heb het echt soort van in 6 setjes gedaan en aan het eind dacht ik dat ik dood ging of iig flauw viel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat motivation, drive and dedication.Hoe ging die 50x60 vandaag?
lmaoquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:10 schreef McNulty het volgende:
Fucking Crossfitters die wetenschappers aanklagen.^10
http://www.outsideonline.(...)sity-Litigation.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, ja is intense as fuck.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan, maar damn. Heb het echt soort van in 6 setjes gedaan en aan het eind dacht ik dat ik dood ging of iig flauw viel.
Hoe bevalt cube je tot nu toe?If not now, then when.
Iddquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja is intense as fuck.
Hoe bevalt cube je tot nu toe?
Yeah, dat gevoel had ik dus ook. Voelt op de één of andere manier als te weinig aan allemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd
Bevalt prima, maar af en toe dagen die een beetje leeg aanvoelen, vooral in week 3. Denk dat ik daar de volgende keer (week 6) maar wat oefeningen toe ga voegen. Squat day was aardig intens met die 50 reps whaha, maar rug en chest niet echt, kunnen nog wel 2-3 oefeningen bij. Ook vanwege de lage reps in die week.
Maar verder erg fijn schema, ook beter dat je met percentages werkt ipv zoals bij een 5x5 achtig schema in principe elke keer je max te doen.
Oh en 4e dag is ook erg nice, vandaag high volume gepakt, 4x15, 4x20 enzo. Lekker goede pomp.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is toch puur genieten jongens.is dat met 1 of 2 pakken van knorr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hahaha, ja is intense as fuck.
Hoe bevalt cube je tot nu toe?
Het is deze man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is voor 4 pers. (4 porties). Van elk zakje zit er 2 in; 2 rijst, 2 marinade en 2 sausmix. Ik maak altijd 2 porties (2 borden vol), wat je dus op die foto ziet. Doe twee dagen met een pak. Dikke aanrader though. Wel 1200 gr. ipv 600 gr. kip halen.If not now, then when.
Inderdaad, in het begin is 5x5 of een SS ofzo wel nice, dan schiet je ook omhoog. Maar na een tijdje is het te erg voor je CNS en je form. Precies zoals je zegt ja, sowieso trainen powerlifters ook nooit op 100% van hun kunnen enzo, haha.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat gevoel had ik dus ook. Voelt op de één of andere manier als te weinig aan allemaal.
Ja, percentages zijn sowieso beter man. Ik heb nooit 5x5 gedaan, maar enkele in de gym doen het en het ziet er allemaal net niet uit; vorm breekt teveel en de gains zijn ook niet van je het. Misschien voor het eerste (half)jaar oid is het goed, maar daarna gewoon wat meer progressieve stuff doen. Bij Sheiko bijv. ook; je traint voor 8/10 tussen de 50-80% en daardoor is het ook niet zo zwaar en taxing op CNS waardoor je uiteindelijk betere vorm aanleert/behoudt en ook beter kunt gainen.
Vierde dag vond ik ook altijd nice ja. Pomp is iig klaar voor morgen?
Precies ja, alleen op meets maxen. Daarom hebben ze vaak Smolov-achtige cycles waar je langzaam richting de meet lift om zo sterk mogelijk te zijn. Iets met supercompensatie of zo volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, in het begin is 5x5 of een SS ofzo wel nice, dan schiet je ook omhoog. Maar na een tijdje is het te erg voor je CNS en je form. Precies zoals je zegt ja, sowieso trainen powerlifters ook nooit op 100% van hun kunnen enzo, haha.
Vind het niet direct als weinig aanvoelen, opzich wel volle trainingen met opwarmen erbij en dan nog 2-3 ab oefeningen, ben je toch wel ff bezig. Was echt week 3 waarvan ik dacht, hier kan wel wat bij.
Pomp is klaar, maar ga morgen eerst ff werken van 12 tot 5. 's Avonds wel de stad in maar dan is de pomp alweer weg ben ik bang
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie thread dit: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161490453
Misc is echt nauwelijks veranderd
quote:Should gay and straight bodybuilders share a locker room?
Help Me! All my testicle hair turned blonde! 08/15 02:31am [9]
quote:By Stadnegger ( - 38.187.133.50) on Saturday, March 11, 2000 - 01:20 am: Edit
im 6'4" and laugh at all you little guys, laugh from way up here. how do you cope with being so short and insignificant, like little children? most little guys hide away, they never come out with the a pose like a big guy will...midgets!
Lol, is dat Klokov's vader?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd, classic misc. Deze post dan:
[..]
Protein farts heet 'ie. En idd al die threads die fucking hetzelfde zijn. People don't change lol.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:52 schreef Sapstengel het volgende:
Direct linken werkt helaas niet
Maar dat peaken op meets idd, cube is ook gebouwd richting meets toch om te kunnen peaken op het juiste moment. Wel fijn idee. En je hebt direct een nieuwe 1RM om mee te werken.
Hahaha ja, tranen van het lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:55 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja die zag ikdie 1e reply al met spotting on flat bench
Vintage misc ook deze
[ afbeelding ]
Trusten brah.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd. height threads, penis threads, gay threads.
Nu maar slapen, nog even de 8 uur halen vandaag.
Ja heb gisteravond wel tot elf uur savons 3d poezekaarten gemaakt!! ga ze verkope voor 6 euro per stuk! En zit al 2 uur buiten voor t beste plekje!quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jackie ga je nog knutselwerkjes verkopen op de vrymarkt?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:10 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb 1 meen koen poeskaart, die ga ik naar jou sture via de postspeciaal voor jou gemaakt.
Wauwie!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja heb gisteravond wel tot elf uur savons 3d poezekaarten gemaakt!! ga ze verkope voor 6 euro per stuk! En zit al 2 uur buiten voor t beste plekje!
En jij mistos?
Hoezo vallen de gains tegen met 5x5? Ik doe dat nu namelijk (alleen de compounds 5x5) vorm gaat er wel onder lijden ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat gevoel had ik dus ook. Voelt op de één of andere manier als te weinig aan allemaal.
Ja, percentages zijn sowieso beter man. Ik heb nooit 5x5 gedaan, maar enkele in de gym doen het en het ziet er allemaal net niet uit; vorm breekt teveel en de gains zijn ook niet van je het. Misschien voor het eerste (half)jaar oid is het goed, maar daarna gewoon wat meer progressieve stuff doen. Bij Sheiko bijv. ook; je traint voor 8/10 tussen de 50-80% en daardoor is het ook niet zo zwaar en taxing op CNS waardoor je uiteindelijk betere vorm aanleert/behoudt en ook beter kunt gainen.
Vierde dag vond ik ook altijd nice ja. Pomp is iig klaar voor morgen?
Ja precies. 1 setje sqt of dl en je rug is nat, 3 setjes en het lijkt alsof je tepels lekken en alsof je in je broek gepiest hebt terwijl je shirt nog tucked in was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweet
Je kan mij herkennen aan een oranje tank.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens, tank, shirt of overhemd vandaag outdoorsie?
Etha vriend, heb je nog wat molly of 4fa voor me????quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan mij herkennen aan een oranje tank.
Ik heb wel molly broer, 1 uur @ CS?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Etha vriend, heb je nog wat molly of 4fa voor me????
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb wel molly broer, 1 uur @ CS?
Energieke party variant. Prepare to trip ballsquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?
U will seequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?
Alweer of nog steeds??quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
wel kurkdroog
zo zieke tank aan en verder knallen
Hey vriendje, ik heb ons alvast aangemeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hey vriendje, ik heb ons alvast aangemeld.
welk kleurquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
wel kurkdroog
zo zieke tank aan en verder knallen
HOEZO 25 POSTS PER PAGINA, HIER KAN IK ECHT NIET TEGENquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hey vriendje, ik heb ons alvast aangemeld.
Hoezo, 25 post p.p is fijn juist.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
HOEZO 25 POSTS PER PAGINA, HIER KAN IK ECHT NIET TEGEN
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb 999, kijk maar:
ONZ / [DE GYM #431] Seto pls
Ik heb 999, kijk maar:
[..]
Ik heb 999, kijk maar:
[..]
[..]
quote:
??????????????quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb 999, kijk maar:
[..]
[..]
[..]
Universiteit Twente?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Straks eens UT onveilig maken
Imo is 5x5 meer voor een beginner (half)jaar. Daarna iets anders doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo vallen de gains tegen met 5x5? Ik doe dat nu namelijk (alleen de compounds 5x5) vorm gaat er wel onder lijden ja.
Wat had je niet verwach?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha niet verwacht, maar cool. Heb 4 jaar daar op de campus gewoond.
Dat het echt universiteit Twente was. Dacht het is vast een afkorting voor iets anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat had je niet verwach?
Unreal tournamentquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat het echt universiteit Twente was. Dacht het is vast een afkorting voor iets anders.
Hardfest dus daar gaan we zo naartoe ia op UTquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat het echt universiteit Twente was. Dacht het is vast een afkorting voor iets anders.
Of hij houdt z'n telefoon in de lucht?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
wauwwww kreeg net een sfeer impressie video te zien van een fokker 1.94 @ yellow claw outdoor ding
hij steekt boven iedereen uit echt fucking alpha damn....
dat ook maar hij hield hem ook even op hoofdhoogtequote:Op zaterdag 26 april 2014 16:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Of hij houdt z'n telefoon in de lucht?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Imo is 5x5 meer voor een beginner (half)jaar. Daarna iets anders doen.
http://www.t-nation.com/f(...)ent/the_texas_methodquote:Sets of 5 reps across (the same weight repeated for the work sets) has proven to be the optimum combination of volume and intensity.
smithquote:
1,94 masterracequote:Op zaterdag 26 april 2014 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
wauwwww kreeg net een sfeer impressie video te zien van een fokker 1.94 @ yellow claw outdoor ding
hij steekt boven iedereen uit echt fucking alpha damn....
Welk aflevering ben je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:28 schreef G.R.S. het volgende:
Daaaammnnn. House of Cards is fuuucked up! Hahahaha
Ik erger me nu alquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha science of stupid of national geographic gepresenteerd door Ymke. Zij is echt leuk, ben fan van haar
Donequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:00 schreef Weissman het volgende:
LIF / Afvallen met een angstoornis
Klokov kom er maar in met je kettlebells.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef Klokov het volgende:
Koop een set kettlebells en lees dit topic door (info over kettlebells en trainingsmethoden):
SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
Eventueel in combinatie met dit topic (informatie over o.a. voeding, sets en reps):
SPT / [Bodybuilding] #437 - Waar Star weer de lapo pakt
Echt he helemaal verkankerdquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker 2kg solide mussels kapot gezopen vannacht en overdag. Heerlijk genoten verder!!!!
sloots gonna slootquote:
Getvurrr niet die irritante snol. Wat een blaaskaak is dat wijf.quote:
Nee man Victoria speelt het niet en daarom kan ik haar niet uitstaan. Ymke overdrijft alles een beetje voor de image.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef Teddyburrr het volgende:
Hahahah ik moest laggen om deze.
[..]
Getvurrr niet die irritante snol. Wat een blaaskaak is dat wijf.
Dan nog liever Victoria Koblenko tot de macht 10.
Badedasquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:19 schreef bram1241 het volgende:
welke trackpants draagt jeff seid?
https://scontent-b-ams.xx(...)27661120094841_n.jpg
wil die ook hebben, super mooi :p
Adidas 22quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:19 schreef bram1241 het volgende:
welke trackpants draagt jeff seid?
https://scontent-b-ams.xx(...)27661120094841_n.jpg
wil die ook hebben, super mooi :p
"lieverd, het is op. Wil je nieuwe maken?"quote:
wij wel. Plaatsvervangend. Vrij erg ook.quote:
Lol. Ik sta strak man en ben aan de schijterij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben zat man, mogen jullie rustig weten
Hee jeroen. Ik ook man, kkbierquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol. Ik sta strak man en ben aan de schijterij.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:51 schreef THEFXR het volgende:
ZO, ik ben terug, jullie ook flink gevierd?, mijn kaak heeft overuren gemaakt, hahahah
Heb 24 uur niets gegeten. En krijg nog steeds maar weinig door m'n keel heen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:51 schreef THEFXR het volgende:
ZO, ik ben terug, jullie ook flink gevierd?, mijn kaak heeft overuren gemaakt, hahahah
dat is normaal, balansdagen noem ik datquote:Op zondag 27 april 2014 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb 24 uur niets gegeten. En krijg nog steeds maar weinig door m'n keel heen.
Heb je pep gesnoven ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
hoeveel pimmels gedieptrootquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:51 schreef THEFXR het volgende:
kut ecto'squote:Op zondag 27 april 2014 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |