SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 25-04-2014 19:13:46 ]
een virusquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom vraagt mijn telefoon of hij deze site van Afrikaans naar Nederlands moet vertalen?
Dat ik nagestaard werd door een negert die Zumba geeft en lekker zijig met vrouwen staat te kletsen alsof hij helemaal uitgelaten is...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Sorry Ray, maar ik begrijp geen fuck van je post
Geil, vertel me meer Rayquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
Het is trouwens wel weer rete benauwd zo met trainen man. Shit.
Zweet spuit er aan alle kanten uit
Hahaquote:
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkantquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tijd voor een compleet zeemleren outfitje?
hey later he bitchquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkant
Okay i ga eten, prettig weekend menseh
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehuequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Pareltjes op mn delts, druppels over mn cepsen, toppie helemaal nat.
Vloer Gruwelijk nat helemaal.
![]()
Dik 3 liter water staan hijsen in een uur lol
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
Die Spaanse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
ik vind hem ook wel geilquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Heb liever de mascotte dan de gym chicks.
nohomo
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij hebt ook heerlijk lange spieren Ray lkr tone
Legitquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Heb liever de mascotte dan de gym chicks.
nohomo
te weinig vocht of etenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik ga staan zie ik steeds sterretjeszal ik zo nog squatten?
Ja gewoon doen lijkt me compleet ongevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik ga staan zie ik steeds sterretjeszal ik zo nog squatten?
Krijg je siervuurwerkquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon idd even wat eten en wat water drinken. Maarja squatten is wel kut, daar krijg ik normaal vaak al sterretjes vanen als je dat dan al hebt voordat je begint..
hoe weet je dat, heb je nu tekort aan geheugen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even zonder dollen, laatste keer dat ik lachgas deed ben ik 5% van mijn breincapaciteit verloren
Tot 3 weken daarna echt fucking warrig geweest. Ok ik had ook wat mollys gepopt dus dat zou ook een reden geweest kunnen zijn, maar normaal heb ik dat niet met X.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe weet je dat, heb je nu tekort aan geheugen?
molly is dikkerd en x=tcquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
wat bedoelt hij met mollys en x is dit geheimtaal voor een gavaarlijke drugs of is er een filtersysteem opde forum!????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |