abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 13:23:03 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139178356

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Steroïden
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:23:23 #2
77130 star_gazer
pi_139178364
:7
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139179515
Dat gedoe over 'spinnetjes' over je hele lichaam valt ook wel mee met beta-alanine na 3 á 4 keer. Merk niets meer. Mja een pre-workout met alleen dat, caffeine en creatine... beetje useless? Tyrosine volledig useless, het laat je alleen wat beter voelen. Eet dan een chocolaatje ofzo. :') Koop een doosje van 200 caffeinepillen voor ¤ 5 en bij B&F wat Creapure, gaat veel langer mee en hetzelfde effect.

Troep zoals Assault, No-Xplode of hoe ze het ook noemen gaat nergens over. Helpt voor geen meter, hartstikke vies, duur en een kutgevoel tijdens en na het trainen. Niets is te vergelijken met de oude Craze . De crashes van de eerder genoemde overmarketed pre-workout merken zijn bijna eng te noemen.

Meer dan Creapure, Beta Alanine, Agmatine, L-Citrulline, Cafeïne hoef ik niet. En zeer zeker geen wannabe chocolade 'feel good' zooi.
pi_139179563
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:04 schreef Faeroer het volgende:
Dat gedoe over 'spinnetjes' over je hele lichaam valt ook wel mee met beta-alanine na 3 á 4 keer. Merk niets meer. Mja een pre-workout met alleen dat, caffeine en creatine... beetje useless? Tyrosine volledig useless, het laat je alleen wat beter voelen. Eet dan een chocolaatje ofzo. :') Koop een doosje van 200 caffeinepillen voor ¤ 5 en bij B&F wat Creapure, gaat veel langer mee en hetzelfde effect.

Troep zoals Assault, No-Xplode of hoe ze het ook noemen gaat nergens over. Helpt voor geen meter, hartstikke vies, duur en een kutgevoel tijdens en na het trainen. Niets is te vergelijken met de oude Craze . De crashes van de eerder genoemde overmarketed pre-workout merken zijn bijna eng te noemen.

Meer dan Creapure, Beta Alanine, Agmatine, L-Citrulline, Cafeïne hoef ik niet. En zeer zeker geen wannabe chocolade 'feel good' zooi.
Jij weet broer. Ik heb nog een tip voor je.
If not now, then when.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:10:52 #5
77130 star_gazer
pi_139179708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:04 schreef Faeroer het volgende:

Wat is creapure dan? Wat is er mis met monohydraat? Ik heb zelf een teringhekel aan beta alanine; ik kan niet goed tegen dat tintel gevoel, maar volgens mij verschilt de intensiteit wel per persoon.

Geef mij maar Yohimbine of DMAA tijdens de cut. Dat doet tenminste echt wat.
-
pi_139179812
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat is creapure dan? Wat is er mis met monohydraat? Ik heb zelf een teringhekel aan beta alanine; ik kan niet goed tegen dat tintel gevoel, maar volgens mij verschilt de intensiteit wel per persoon.

Geef mij maar Yohimbine of DMAA tijdens de cut. Dat doet tenminste echt wat.
CreaPure is gewoon een bedrijf dat creatine verkoopt. De creatine monohydraat van B&F is afkomstig van CreaPure. Die tintelingen worden minder tot helemaal niet.

Dit is tevens ook niet cut/bulk stuff, maar gewoon altijd. :P
If not now, then when.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:40:50 #7
77130 star_gazer
pi_139180685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

CreaPure is gewoon een bedrijf dat creatine verkoopt. De creatine monohydraat van B&F is afkomstig van CreaPure. Die tintelingen worden minder tot helemaal niet.

Dit is tevens ook niet cut/bulk stuff, maar gewoon altijd. :P
Wat is er zo bijzonder aan creapure?

Monohydraat doet trouwens geen reet bij mij (op zich jammer want het is geodkoop as fuck); binnenkort eens HCl proberen.
-
  woensdag 23 april 2014 @ 14:50:00 #8
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139181011
Yohimbine is hier illegaal.
Deathlift or Die.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:50:46 #9
253447 Ethanolic
pi_139181037
Helaas.
Deathlift or Die.
pi_139181097
Een vriend van mij had ook No-xplode gekocht.. voor "langzame koolhydraten" en dat soort onzin :')
Ik snap echt niet waarom mensen supplementen nemen terwijl ze niet eens fatsoenlijk trainen en eten..
  woensdag 23 april 2014 @ 14:52:36 #11
77130 star_gazer
pi_139181099
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Yohimbine is hier illegaal.
Hier ook :')
-
pi_139181126
Koffie en bananen hier als PWO ftw
  woensdag 23 april 2014 @ 14:53:56 #13
77130 star_gazer
pi_139181139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:53 schreef Questular het volgende:
Ja caffeine is een prima PWO. Een sterke bak en je staat strak.
-
pi_139181370
quote:
Dit ja. Of koffie en een boterham met pindakaas.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 23 april 2014 @ 15:02:25 #15
253447 Ethanolic
pi_139181419
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hier ook :')
oh, als het toch illegaal is waarom niet gelijk tren?
Deathlift or Die.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:04:31 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139181495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Een vriend van mij had ook No-xplode gekocht.. voor "langzame koolhydraten" en dat soort onzin :')
Ik snap echt niet waarom mensen supplementen nemen terwijl ze niet eens fatsoenlijk trainen en eten..
Omdat supplementen aan de man worden gebracht alsof je geen training of juiste voeding meer nodig hebt, ben ik bang. :')
  woensdag 23 april 2014 @ 15:07:49 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139181621
En je ziet meestal als iemand serieus(zer) wordt over training en voeding de supplementkast slinken.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:09:01 #18
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139181660
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Snakey het volgende:
En je ziet meestal als iemand serieus(zer) wordt over training en voeding de supplementkast slinken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 23 april 2014 @ 15:18:04 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139182215
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

I know. Maar de meeste van ons zijn niet op dat niveau. :P
Nóg niet he, het glas is halfvol :p
pi_139182492
Als ik op dat niveau zou willen komen zou ik gelijk gaan fietsen. Je bent nooit te jong. Big Ramy heeft er maar twee jaar overgedaan. :')
If not now, then when.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:48:12 #22
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_139182983
quote:
Idem hier.

Uurtje voor trainen wat witte rijst, cocosolie en rozijnen.

En voor t wegrijden een espresso shot van mijn thuisbarista stuff. 8-)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 23 april 2014 @ 16:32:57 #23
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_139184516
Red Bull light en een banaan :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_139187040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:32 schreef stinkie het volgende:
Red Bull light en een banaan :Y
Red Bull light? Waar slaat dat dan op
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139187092
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:57 schreef seto het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die dat gevoel krijgt :P
Nee je bent niet de enige..
Trouwens de Arrogantie dat de producent van Tier 1 denkt dat een stel Vullers te verkopen als een eerlijk product. Ik trap er niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')