SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat gedoe over 'spinnetjes' over je hele lichaam valt ook wel mee met beta-alanine na 3 á 4 keer. Merk niets meer. Mja een pre-workout met alleen dat, caffeine en creatine... beetje useless? Tyrosine volledig useless, het laat je alleen wat beter voelen. Eet dan een chocolaatje ofzo.Koop een doosje van 200 caffeinepillen voor ¤ 5 en bij B&F wat Creapure, gaat veel langer mee en hetzelfde effect.
Troep zoals Assault, No-Xplode of hoe ze het ook noemen gaat nergens over. Helpt voor geen meter, hartstikke vies, duur en een kutgevoel tijdens en na het trainen. Niets is te vergelijken met de oude Craze . De crashes van de eerder genoemde overmarketed pre-workout merken zijn bijna eng te noemen.
Meer dan Creapure, Beta Alanine, Agmatine, L-Citrulline, Cafeïne hoef ik niet. En zeer zeker geen wannabe chocolade 'feel good' zooi.![]()
Jij weet broer. Ik heb nog een tip voor je.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:04 schreef Faeroer het volgende:
Dat gedoe over 'spinnetjes' over je hele lichaam valt ook wel mee met beta-alanine na 3 á 4 keer. Merk niets meer. Mja een pre-workout met alleen dat, caffeine en creatine... beetje useless? Tyrosine volledig useless, het laat je alleen wat beter voelen. Eet dan een chocolaatje ofzo.Koop een doosje van 200 caffeinepillen voor ¤ 5 en bij B&F wat Creapure, gaat veel langer mee en hetzelfde effect.
Troep zoals Assault, No-Xplode of hoe ze het ook noemen gaat nergens over. Helpt voor geen meter, hartstikke vies, duur en een kutgevoel tijdens en na het trainen. Niets is te vergelijken met de oude Craze . De crashes van de eerder genoemde overmarketed pre-workout merken zijn bijna eng te noemen.
Meer dan Creapure, Beta Alanine, Agmatine, L-Citrulline, Cafeïne hoef ik niet. En zeer zeker geen wannabe chocolade 'feel good' zooi.If not now, then when.![]()
Wat is creapure dan? Wat is er mis met monohydraat? Ik heb zelf een teringhekel aan beta alanine; ik kan niet goed tegen dat tintel gevoel, maar volgens mij verschilt de intensiteit wel per persoon.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:04 schreef Faeroer het volgende:
Meer dan Creapure, Beta Alanine, Agmatine, L-Citrulline, Cafeïne hoef ik niet. En zeer zeker geen wannabe chocolade 'feel good' zooi.
Geef mij maar Yohimbine of DMAA tijdens de cut. Dat doet tenminste echt wat."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
CreaPure is gewoon een bedrijf dat creatine verkoopt. De creatine monohydraat van B&F is afkomstig van CreaPure. Die tintelingen worden minder tot helemaal niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is creapure dan? Wat is er mis met monohydraat? Ik heb zelf een teringhekel aan beta alanine; ik kan niet goed tegen dat tintel gevoel, maar volgens mij verschilt de intensiteit wel per persoon.
Geef mij maar Yohimbine of DMAA tijdens de cut. Dat doet tenminste echt wat.
Dit is tevens ook niet cut/bulk stuff, maar gewoon altijd.
If not now, then when.![]()
Wat is er zo bijzonder aan creapure?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
CreaPure is gewoon een bedrijf dat creatine verkoopt. De creatine monohydraat van B&F is afkomstig van CreaPure. Die tintelingen worden minder tot helemaal niet.
Dit is tevens ook niet cut/bulk stuff, maar gewoon altijd.
Monohydraat doet trouwens geen reet bij mij (op zich jammer want het is geodkoop as fuck); binnenkort eens HCl proberen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Een vriend van mij had ook No-xplode gekocht.. voor "langzame koolhydraten" en dat soort onzin
Ik snap echt niet waarom mensen supplementen nemen terwijl ze niet eens fatsoenlijk trainen en eten..![]()
Hier ookquote:
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja caffeine is een prima PWO. Een sterke bak en je staat strak.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit ja. Of koffie en een boterham met pindakaas.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Omdat supplementen aan de man worden gebracht alsof je geen training of juiste voeding meer nodig hebt, ben ik bang.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:52 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Een vriend van mij had ook No-xplode gekocht.. voor "langzame koolhydraten" en dat soort onzin
Ik snap echt niet waarom mensen supplementen nemen terwijl ze niet eens fatsoenlijk trainen en eten..![]()
![]()
En je ziet meestal als iemand serieus(zer) wordt over training en voeding de supplementkast slinken.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Snakey het volgende:
En je ziet meestal als iemand serieus(zer) wordt over training en voeding de supplementkast slinken.![]()
![]()
Nóg niet he, het glas is halfvol :pquote:Op woensdag 23 april 2014 15:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
I know. Maar de meeste van ons zijn niet op dat niveau.![]()
Als ik op dat niveau zou willen komen zou ik gelijk gaan fietsen. Je bent nooit te jong. Big Ramy heeft er maar twee jaar overgedaan.
If not now, then when.![]()
Idem hier.quote:
Uurtje voor trainen wat witte rijst, cocosolie en rozijnen.
En voor t wegrijden een espresso shot van mijn thuisbarista stuff.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Red Bull light en een banaan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Nee je bent niet de enige..quote:Op woensdag 23 april 2014 12:57 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat gevoel krijgt
Trouwens de Arrogantie dat de producent van Tier 1 denkt dat een stel Vullers te verkopen als een eerlijk product. Ik trap er niet in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: