Nice, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef 33 het volgende:
[..]
Haha bij mij verscheen 'ie op youtube. 1 ook al gezien ja; Animal video's.
Ik ben ook geintresseerd in de multi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig interesse in producten van Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com/products)? Ik wil zelf binnenkort die Tier 1 preworkout en die Athlete Vitamin bestellen. Normaliter versturen ze niet buiten de US, maar ik heb gevraagd of ze het kunnen en dat kunnen ze. Er passen max. 4 producten in één doos. De verzendkosten zijn $ 20 per pakket, dus ik dacht als iemand interesse heeft kunnen we de verzendkosten delen.
[..]
Nice, ben benieuwd.
Guilty.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:22 schreef RickoKun het volgende:
Standaard mensen die -20 zijn en de cables en alles keihard laten vallen op de laatste rep (standaard in elke set)
vorige paginaquote:Op woensdag 23 april 2014 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
Deze al hier gepost? http://www.huffingtonpost(...)letes_n_5192767.html
Maar er zit alleen maar creatine en Cafeïne inquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig interesse in producten van Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com/products)? Ik wil zelf binnenkort die Tier 1 preworkout en die Athlete Vitamin bestellen. Normaliter versturen ze niet buiten de US, maar ik heb gevraagd of ze het kunnen en dat kunnen ze. Er passen max. 4 producten in één doos. De verzendkosten zijn $ 20 per pakket, dus ik dacht als iemand interesse heeft kunnen we de verzendkosten delen.
[..]
Nice, ben benieuwd.
Creatine, cafeïne, beta-alanine en L-Tyrosine. Meer heb ik niet nodig. In dat product van jou zitten 200 dingen waar je geen fuck aan hebt. Lees eens over Citadel Nutrition en check o.a. hoe hun de Athlete Vitamin en Omega-3 gemaakt hebben. Ze weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar er zit alleen maar creatine en Cafeïne in
Kan je niet beter de Amerikaanse Mr.Hyde kopen?
http://www.bodybuilding.com/store/pro-supps/mr-hyde.html
Ik zie alleen maar "vullers" in jou pre-workout.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Creatine, cafeïne, beta-alanine en L-Tyrosine. Meer heb ik niet nodig. In dat product van jou zitten 200 dingen waar je geen fuck aan hebt. Lees eens over Citadel Nutrition en check o.a. hoe hun de Athlete Vitamin en Omega-3 gemaakt hebben. Ze weten waar ze mee bezig zijn.
PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap PWO's sowieso niet. Je kunt het toch wel gewoon opbrengen om te gaan trainen? Als je echt moe bent helpt een PWO ook niet en neem je gewoon een dag rust.
Lees veel van mensen die elke trainingsdag een PWO nemen, dat is toch gaar.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé.In ieder geval niet voor mij.
Gewoon een slechte pwquote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, flikker eens op met je getroll. Daar is de GYM voor.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een slechte pw
Hier man zie het verschil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FAIL 1
U MAD, BRAH?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, flikker eens op met je getroll. Daar is de GYM voor.
Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.
Fucking mad brah.quote:
Cafeïne vnml voor de focus en uithoudingsvermogen, beta-alanine helpt voor uithoudingsvermogen, kracht en werkt goed met creatine, L-Tyrosine gebruik ik op het moment niet en wat het precies doet weet ik niet. Echter meng ik zelf altijd de eerste drie ingrediënten zelf door elkaar samen met BCAA's voordat ik ga trainen. Zonder dit allemaal kan ik het ook wel prima, maar met is het gewoon veel fijner TIJDENS het trainen en niet omdat ik moe ben, vooral nu met Sheiko.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.
Ja, als je pre-workouts zoals NoxiPro, Jack3D en die andere ongein neemt dan voel je je inderdaad ontzettend kut. Tier 1 is ontzettend basic en de ingrediënten samen zijn ontzettend fijn. Dat kriebelen heb ik geen last meer van though. De eerste paar keer toen ik het nam wel. Volgens mij heeft het te maken met of je van te voren goed gegeten hebt of niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.
Ik ben dus niet de enige die dat gevoel krijgtquote:Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.
Die Tier 1 ziet er op zich goed uit. Wel wat erg weinig ingredienten. Jack3D valt nog wel mee, maar er zijn zat preworkouts die vol maltodextrose zitten, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking mad brah.
[..]
Cafeïne vnml voor de focus en uithoudingsvermogen, beta-alanine helpt voor uithoudingsvermogen, kracht en werkt goed met creatine, L-Tyrosine gebruik ik op het moment niet en wat het precies doet weet ik niet. Echter meng ik zelf altijd de eerste drie ingrediënten zelf door elkaar samen met BCAA's voordat ik ga trainen. Zonder dit allemaal kan ik het ook wel prima, maar met is het gewoon veel fijner TIJDENS het trainen en niet omdat ik moe ben, vooral nu met Sheiko.
[..]
Ja, als je pre-workouts zoals NoxiPro, Jack3D en die andere ongein neemt dan voel je je inderdaad ontzettend kut. Tier 1 is ontzettend basic en de ingrediënten samen zijn ontzettend fijn. Dat kriebelen heb ik geen last meer van though. De eerste paar keer toen ik het nam wel. Volgens mij heeft het te maken met of je van te voren goed gegeten hebt of niet.
Yohimbe is ook alleen maar nuttig als het gestandaardiseerd is naar een HCl extract (Yohimbine). Gewoon Yohimbine nemen, dat spul doet echt wat. Je krijgt er onder andere een vlamharde lul vanquote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar "vullers" in jou pre-workout.
Hyde heeft tenminste ook Yohimbe.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:20 schreef MrGuma het volgende:
Vandaag hoognodige revisie gekregen op m'n deadlift vorm. In plaats van m'n lichaam als een eenheid omhoog te duwen, deed ik eerst m'n kont en daarna m'n rug. Dus eerder een soort stiffed deadlift dan een echte deadlift. Vorm aangepast en op laag gewicht flink vorm geoefend. En nu langzaam weer opbouwen. Ben benieuwd.
quote:Overigens! Deze week komt er eindelijk een squatrek! =D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |