Waarom geen vriendinnetje dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Dringend vrienden gezocht!!
Iemand??
Ga je mee naar strand West??quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Dringend vrienden gezocht!!
Iemand??
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik probeerde twee weken geleden voor het eerst lachgas maar liet m'n ballon per ongeluk los, voor de hijs. Was laatste patroon ook.
Wel gelachen, dat wel.
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hemquote:
Het lijkt mij oprecht wel een grappige situatie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hem
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik probeerde twee weken geleden voor het eerst lachgas maar liet m'n ballon per ongeluk los, voor de hijs. Was laatste patroon ook.
Wel gelachen, dat wel.
Lachgas is zeker slecht idd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Lachgas is wel grappig, maar is slecht voor je hersenen toch? Wel extra ziek effect als je ook hebt gedronken, helemaal leip dan.
"Iemand"quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat deed toen iemand ook trouwens, waren al die hipsters boos geworden op hem
Mja, valt wel mee. Je zou volgens mij nooit een overdosis lachgas kunnen nemen of een dusdanig grote hoeveelheid dat het hersenschade oplevert omdat je lichaam reflexmatig weer zuurstof naar binnen pompt. Zelfde als dat je bijv. onder water probeert te blijven, op een gegeven moment kun je die reflexen niet meer onderdrukken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Lachgas is wel grappig, maar is slecht voor je hersenen toch? Wel extra ziek effect als je ook hebt gedronken, helemaal leip dan.
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, valt wel mee. Je zou volgens mij nooit een overdosis lachgas kunnen nemen of een dusdanig grote hoeveelheid dat het hersenschade oplevert omdat je lichaam reflexmatig weer zuurstof naar binnen pompt. Zelfde als dat je bijv. onder water probeert te blijven, op een gegeven moment kun je die reflexen niet meer onderdrukken.
Gemiste kans hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue Nommsayinggg.![]()
![]()
Als arts kan je wel goed voorkomen dat Etha gaat OD'en aan de harden druks. Pas maar goed op die trippende boy van je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellen
Dima wat is deze?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem al eens gevraagd. maar hij wees het af
Zelf weten
Komt goed, thanks 4 caringquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als arts kan je wel goed voorkomen dat Etha gaat OD'en aan de harden druks. Pas maar goed op die trippende boy van je.
free advice gr gr
Wat is het gekste dat jij hebt gebruikt? Hard drugs gebruik onder allochtonen is vrij laag namelijk.quote:
Xtcquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij hebt gebruikt? Hard drugs gebruik onder allochtonen is vrij laag namelijk.
Of ben jij weer te ingeburgerd.
teveel, kan je beter aan een meisje uitgevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft iemand een indicatie voor me hoeveel geld het kost om te steroïden te kuren?
Lol dm maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft iemand een indicatie voor me hoeveel geld het kost om te steroïden te kuren?
450quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Wacht! wacht! Hier komt tie dan he!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Die keukenrolwe weten wel weer hoe laat het is
Wat zit je nou steeds met die quotes te kutten man, naam weghalen dit dat. Hier, ik help wel even.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem al eens gevraagd. maar hij wees het af
Zelf weten
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Die keukenrolwe weten wel weer hoe laat het is
Gemiste kans om ervaringen op te doen brah.quote:
Nooit gehad eigenlijk, maar ben zelf meer fan van de peaty en rokerige whiskys. Met name Islay, dat is wel fijn favoriete gebied.quote:
En 'maar' 500 kcal.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Pareltjes op mn delts, druppels over mn cepsen, toppie helemaal nat.
Vloer Gruwelijk nat helemaal.
![]()
Dik 3 liter water staan hijsen in een uur lol
¤ 250,- heb je behoorlijke cycle voor 10 kg natty gainz.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef MsMessy het volgende:
Macallan Elegancia 12y
Oban 14y
Hey Yuri haha ja tog laterz
[ afbeelding ]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweetquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Bij ons is er ook zo'n gast die altijd zijn tanktop zeikennat onderzweet. Echt bizar. Sommige zeggen de hele tijd "tren, tren".
Hehe, ja, ik zweet me de laatste tijd ook kapot en sowieso nu met dit warme weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweet
Ah, my bad. Waar is die schade mee te vergelijken zeg maar? Kopbal of erger?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh nee dat is niet hetzelfde. Lachgas beschadigt daadwerkelijk je (zenuw)cellen. Het is eerder te vergelijken met hersencellen die te lang geen zuurstof krijgen, een aantal van de cellen zullen gewoon afsterven, ongeacht of er daarna weer voldoende zuurstof is, die cellen zijn gewoon kapot. Of je er blijvende hersenschade aan overhoudt ligt meer aan de hoeveelheid en locatie van die cellen
Klopt ja, in de gym ook nog dik warm omdat ze bezuinigen op airco kosten lijkt het welquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, ja, ik zweet me de laatste tijd ook kapot en sowieso nu met dit warme weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |