Protein farts heet 'ie. En idd al die threads die fucking hetzelfde zijn. People don't change lol.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:52 schreef Sapstengel het volgende:
Direct linken werkt helaas niet
Maar dat peaken op meets idd, cube is ook gebouwd richting meets toch om te kunnen peaken op het juiste moment. Wel fijn idee. En je hebt direct een nieuwe 1RM om mee te werken.
Hahaha ja, tranen van het lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:55 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja die zag ikdie 1e reply al met spotting on flat bench
Vintage misc ook deze
[ afbeelding ]
Trusten brah.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd. height threads, penis threads, gay threads.
Nu maar slapen, nog even de 8 uur halen vandaag.
Ja heb gisteravond wel tot elf uur savons 3d poezekaarten gemaakt!! ga ze verkope voor 6 euro per stuk! En zit al 2 uur buiten voor t beste plekje!quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jackie ga je nog knutselwerkjes verkopen op de vrymarkt?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:10 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb 1 meen koen poeskaart, die ga ik naar jou sture via de postspeciaal voor jou gemaakt.
Wauwie!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja heb gisteravond wel tot elf uur savons 3d poezekaarten gemaakt!! ga ze verkope voor 6 euro per stuk! En zit al 2 uur buiten voor t beste plekje!
En jij mistos?
Hoezo vallen de gains tegen met 5x5? Ik doe dat nu namelijk (alleen de compounds 5x5) vorm gaat er wel onder lijden ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat gevoel had ik dus ook. Voelt op de één of andere manier als te weinig aan allemaal.
Ja, percentages zijn sowieso beter man. Ik heb nooit 5x5 gedaan, maar enkele in de gym doen het en het ziet er allemaal net niet uit; vorm breekt teveel en de gains zijn ook niet van je het. Misschien voor het eerste (half)jaar oid is het goed, maar daarna gewoon wat meer progressieve stuff doen. Bij Sheiko bijv. ook; je traint voor 8/10 tussen de 50-80% en daardoor is het ook niet zo zwaar en taxing op CNS waardoor je uiteindelijk betere vorm aanleert/behoudt en ook beter kunt gainen.
Vierde dag vond ik ook altijd nice ja. Pomp is iig klaar voor morgen?
Ja precies. 1 setje sqt of dl en je rug is nat, 3 setjes en het lijkt alsof je tepels lekken en alsof je in je broek gepiest hebt terwijl je shirt nog tucked in was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zweet ook altijd dik veel man. Zie sommige gasten trainen met een droog shirt, snap nooit hoe dat kan. Na 1 setje squats ben ik al bezweet
Je kan mij herkennen aan een oranje tank.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens, tank, shirt of overhemd vandaag outdoorsie?
Etha vriend, heb je nog wat molly of 4fa voor me????quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan mij herkennen aan een oranje tank.
Ik heb wel molly broer, 1 uur @ CS?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Etha vriend, heb je nog wat molly of 4fa voor me????
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb wel molly broer, 1 uur @ CS?
Energieke party variant. Prepare to trip ballsquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?
U will seequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dan kom ik net aan daar. Zie je daar! Welke heb je? Echt van die mellow spacende X of meer energieke party variantt?
Alweer of nog steeds??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |