quote:Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuke overtrek met al die sterretjes
Dacht dat we gingen BBQ-n?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden trouwens ook rond etenstijd een mega pizza bestelling kunnen doen en dan laten bezorgen bij de meet.
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vleesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden trouwens ook rond etenstijd een mega pizza bestelling kunnen doen en dan laten bezorgen bij de meet.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vlees
O dat is beter nvmquote:Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vlees
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het werk heeft vandaag een akkoord gegeven voor mijn verlofaanvraag op 10 mei.
hebben ze niets beters te doen ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in het weekend
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:26 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
hebben ze niets beters te doen ofzo
dat kan doordeweeksquote:Op woensdag 23 april 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.
denken dat er vrouwen op fok zittenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef W00fer het volgende:
Wat is de man/vrouw verdeling tot nu toe?
Want van de OP qua usernames wordt je daar niet echt wijs uit.
Aah jammerquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Jepquote:Op maandag 28 april 2014 13:30 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Dudes en dudettes, het gaat nog wel door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |