quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
SPOILER: *ATTENTIE*ATTENTIE*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-plus-htm-en-ret-dagkaart
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 02-05-2014 14:57:56 ]Fuck the EBU.
Stel je anders even aan zeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:08 schreef JJH het volgende:
Ik was een misschiener?
Maar als jullie me niet willen blijf ik wel thuis hoor.Ik ben tenslotte ook geen onz-er.
Verdomme, dudequote:
Al gedaan joh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verdomme, dudeWat zei ik nou: niet de OP gesloten achter je laten
Vink dat ff aan/af
Had net dit voor je gepeent:quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al gedaan joh.
Ah, hij schiet op slot. Denk door die /info shizzle.
Oh, hij schiet gewoon steeds terug.!
Binnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was net wakker toen ik een PM verstuurde.
Jij gaat dus gewoon op aanwezigquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnen.
Ik zie trouwens net dat ik verkeerd geteld heb, moet die avond wel werken, maar dan kan ik altijd nog 's middags een colaatje doen.
Neem je de kaartjes mee van je werk? Altijd handig. Kan je tijdens je werk ons ophalenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnen.
Ik zie trouwens net dat ik verkeerd geteld heb, moet die avond wel werken, maar dan kan ik altijd nog 's middags een colaatje doen.
Dat moet wel goedkomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem je de kaartjes mee van je werk? Altijd handig. Kan je tijdens je werk ons ophalen
Stuur mij die PM ook eens. Ik moet 10 en 11 mei in de buurt van Zwolle zijn voor wat dingen, als ik in een gekke bui ben kan ik ook even langs komen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was net wakker toen ik een PM verstuurde.
Mooi dan neem ik mijn ploertendoder meequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stuur mij die PM ook eens. Ik moet 10 en 11 mei in de buurt van Zwolle zijn voor wat dingen, als ik in een gekke bui ben kan ik ook even langs komen.
Stief je komt toch wel he? Neem ik speciaal voor jou meloenen en brandblussers meequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik mijn ploertendoder mee
Ik heb niet met meloenen lopen smijtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stief je komt toch wel he? Neem ik speciaal voor jou meloenen en brandblussers mee
Verschrikkelijke meet. Gewond geraakt enzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb niet met meloenen lopen smijten
Held ben je ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je voet op die bbqquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verschrikkelijke meet. Gewond geraakt enzo
Kloptquote:
Ja dat kut rooster man. Aids ding. Wat bloedde dat smerig hard hahaha. Gelukkig had Oer nog een EHBO trommeltjequote:
En ik was zo aardig om je voet schoon te spuiten met die brandblusserquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat kut rooster man. Aids ding. Wat bloedde dat smerig hard hahaha. Gelukkig had Oer nog een EHBO trommeltje
Crewbash/doodsbedreiging. Hopelijk loopt de ban voor de 10de af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lijstje met wat nodig is en wat er al isquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
Zal in de loop van de dag het vorige topic wel ff helemaal doornemen en de OP aanpassen waar nodig
Wens je succes manquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crewbash/doodsbedreiging. Hopelijk loopt de ban voor de 10de af.
Fijne dag nog
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat je boven de FOK!-'wet' staat... Dit voeg ik allemaal aan het dossier toe.
Tja... sommige mensen worden volwassen met de jaren. Andere blijven hangen in verkapte doodsbedreigingen aan mede-users om niks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je echt grappig was hoor El Snorro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PM is verstuurd, ik had het druk met werk
[..]
Naarling
Thanks!quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
Zal in de loop van de dag het vorige topic wel ff helemaal doornemen en de OP aanpassen waar nodig
Teleurstellend. Even mijn polsen snijden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:29 schreef Rezania het volgende:
Helaas, mijn misschien is een nee geworden. Ik heb wat anders die dag. Andere keer maar.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Teleurstellend. Even mijn polsen snijden.
Het eerste topic is 20 december 2013 geopend.quote:Op maandag 21 april 2014 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is 10mei eigenlijk een kut datum zo vlak na Koningsdag en Bevrijdingsdag.
Ik mag hopen dat ik niet de eerste ben die dit opmerkt.quote:Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het eerste topic is 20 december 2013 geope
Kom je nu pas mee.
Waarom is dat een kutdatum dan? Ik vind het vooral een kutlocatie. Veel te ver weg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik niet de eerste ben die dit opmerkt.
Nee hoor. Ik zit er alleen niet mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik niet de eerste ben die dit opmerkt.
Ben laatste paar dagen druk geweest broquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef anti-loper het volgende:
Nog steeds niet in de OP
jullie willen dat ik niet kom he
oke okequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben laatste paar dagen druk geweest bro
Maar zal het nog ff langslopen hoor
Money is low.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is dat een kutdatum dan? Ik vind het vooral een kutlocatie. Veel te ver weg.
Dagkaart van de Blokker voor 15 euro, paar uurtjes treinen. Boeien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is dat een kutdatum dan? Ik vind het vooral een kutlocatie. Veel te ver weg.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Leuke overtrek met al die sterretjes
Dacht dat we gingen BBQ-n?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden trouwens ook rond etenstijd een mega pizza bestelling kunnen doen en dan laten bezorgen bij de meet.
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vleesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
We zouden trouwens ook rond etenstijd een mega pizza bestelling kunnen doen en dan laten bezorgen bij de meet.
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vlees
O dat is beter nvmquote:Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
We hebben een bbq, als ik iedereen mag geloven hebben we meer dan genoeg vlees
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het werk heeft vandaag een akkoord gegeven voor mijn verlofaanvraag op 10 mei.
hebben ze niets beters te doen ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in het weekend
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:26 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
hebben ze niets beters te doen ofzo
dat kan doordeweeksquote:Op woensdag 23 april 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.
denken dat er vrouwen op fok zittenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef W00fer het volgende:
Wat is de man/vrouw verdeling tot nu toe?
Want van de OP qua usernames wordt je daar niet echt wijs uit.
Aah jammerquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Jepquote:Op maandag 28 april 2014 13:30 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Dudes en dudettes, het gaat nog wel door?
Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ookquote:
Om hier nog maar op in te haken. Ik neem afhankelijk van de temperatuur wit of gewoon bier mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Komt er nog wat overzicht in wat nodig is enz?
oer plsquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.quote:Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ook![]()
Ik rijd vanaf Rotterdam, er kunnen 3 mensen kosteloos mee rijden. Betalingen in natura worden overwogen.
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.
Zo'n rond opoe-kussen, jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?
Vraag een modquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Moira. het volgende:
Verdomme, wil ik er eindelijk weer eens voor gaan zitten, zit de OP alweer dicht en kan ik 'm wéér niet editten![]()
HUEHUEHUEHUEHUEHUEquote:
Rot zelf op kale geitenfapper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klopt. Ik heb een hele lange lensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie dat bondage een telelens mee neemt, dan neem ik mijn zoomlens wel mee om macro-pics te maken van tepols.
Dus je komt voor 't eggie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef bamibij het volgende:
Het verleden heeft uitgewezen dat ik meestal tegelijk met Moira. kom.
Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingenquote:
Hij is vast een beetje flieft op je. Vroeger ging je als kind ook meisjes 'pesten' waar je eigenlijk wel een oogje op hadquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingen.
No hate, just curious.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is vast een beetje flieft op je. Vroeger ging je als kind ook meisjes 'pesten' waar je eigenlijk wel een oogje op had
Zit bij een vriendin dan. Dus waarschijnlijk niet.quote:
Kan me geen negatieve opmerkingen van mijn kant herinneren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingen.
No hate, just curious.
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Tevens OP aangepast met enkel de dingessen uit het vorige topic.
Kan zijn dat ik dingen verkeerd genoteerd heb of over het hoofd heb gezien, of dat ze nog in dat topic daarvoor stonden, die heb ik nml niet gecheckt.
Dikgedrukte mensen zijn de mensen die na mijn DM hebben bevestigd écht te komen (en evt wat mee te nemen), ik zal die DM wel naar iedereen uit de lijst sturen, en degene die de komende 1,5 week dan nog reageert komt ook dikgedruktOf wordt er juist uitgehaald
Ff zo op het laatste moment toch nog maar wat overzicht in de tent proberen te krijgenBen heul niet degene wiens idee dit was, maar blijkbaar doet niemand anders het
Mono
![]()
Nu eens even kijken wat men toegezegd heeft mee te nemen, maar daarvoor moeten we ook wel weten wat er nou precies nodig is. Gaan we er vanuit dat 30-40 mensen komen? Geen idee
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.quote:
ben je van plan met de auto te gaan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?![]()
Maar ik neem dus biertjes mee. Hoeveelheid is afhankelijk van mijn stemming op dat moment en soort bier afhankelijk van het weer. Ik ga nog even kijken of het mogelijk is om een witte plastic kuipstoel mee te nemen voor Hork en Mono.
thanksquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.
Ik heb vakantie, zal morgen ook eens een lijstje maken.
Moest dit topic nog doornemen, had alleen de vorige gehadquote:
Ik vertrouw eigenlijk niks meer wat er op het forum gezegd wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?![]()
Maar ik neem dus biertjes mee. Hoeveelheid is afhankelijk van mijn stemming op dat moment en soort bier afhankelijk van het weer. Ik ga nog even kijken of het mogelijk is om een witte plastic kuipstoel mee te nemen voor Hork en Mono.
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest dit topic nog doornemen, had alleen de vorige gehadJe staat er nu in, leuk dat je komt
Ik ben alweer zo veel serieus met FOK! bezig geweest dat mijn stone bijna compleet weg isquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.
Ik heb vakantie, zal morgen ook eens een lijstje maken.
Ik geef je liefdequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alweer zo veel serieus met FOK! bezig geweest dat mijn stone bijna compleet weg is
Zal 'm wel weer aansteken
En ik zit verdomme jou werk te verrichten hier, jij wou een meet, jij wou een topic
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vertrouw eigenlijk niks meer wat er op het forum gezegd wordt
Maar eindelijken dit keer niet verslapen, he
![]()
quote:Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 06 mei tot en met dinsdag 13 mei
Grote kans op het aanhouden van het droge weertype met temperaturen die waarschijnlijk weer oplopen naar waarden rond of boven normaal.
Nicequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is je goed recht.
Ik heb zowaar diezelfde avond een verplichting in Zwolle dus ben zeker van de partij!
Nu maar hopen op zonnig weer en nog een paar mensen die woord houden.
Bier, sowieso bier! Nja en ik ga natuurlijk niet op pad zonder wiet op zak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceWat neem je mee?
kan ik dat erbij zetten hehe
Pauperbier is nog veel beter dan Hoegaardenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bier, sowieso bier! Nja en ik ga natuurlijk niet op pad zonder wiet op zak.
Zet me maar voor een tray pauperbier op, als het dan toch Hoegaarden word dan valt het altijd mee.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pauperbier is nog veel beter dan Hoegaarden
Ik wilde net zeggen misschien moet ik overstappen op fris want dat is toch wel de lekkerste met een jointquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Maar denk dat we nu wel genoeg bier hebbenAl die mensen die toezeggen bier mee te nemen
Denk dat we nu meer richting de non-alcoholische dranken (ice tea, sap, fristi, frisdrank, etc) en de hapjes en snacks, en de flessen wijn en andere drank (en evt meer plastic bekertjes) moeten gaan denken..
Ik doe altijd prikloze en niet-zure sapjes bij m'n wietquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen misschien moet ik overstappen op fris want dat is toch wel de lekkerste met een joint
Hell yeah,quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe altijd prikloze en niet-zure sapjes bij m'n wiet
Bonomel, of Maaza Tropical zijn mijn favorieten
En anders wel een appelsapje of multivitamine, of gewoon limonade.
Zoetigheid
Zal ik doen voordat ik het ja-woord aan Mono geefquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Hell yeah,als je ooit wilt trouwen denk dan aan mij he
![]()
Er is cannabis, dat verzacht de pijn. En er zullen altijd wel mensen zijn die de opiumwet willen breken zodat je erbij kan zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Sta nog altijd op misschien, ik wil graag komen maar is afhankelijk van dingen in het ziekenhuis en of ik me goed genoeg voel. Dus, ik laat het weten.
Ik ga m'n best doen baasjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is cannabis, dat verzacht de pijn. En er zullen altijd wel mensen zijn die de opiumwet willen breken zodat je erbij kan zijn
Ach ik kan het best opbrengen om ook wat vretterij mee te nemen. Blowen en bier drinken zorgt er toch altijd voor dat je wat te kauwen wil hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Maar denk dat we nu wel genoeg bier hebbenAl die mensen die toezeggen bier mee te nemen
Denk dat we nu meer richting de non-alcoholische dranken (ice tea, sap, fristi, frisdrank, etc) en de hapjes en snacks, en de flessen wijn en andere drank (en evt meer plastic bekertjes) moeten gaan denken..
Ik heb 100 plastic bekertjes, moet voldoende zijn toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Dikzak.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat mijn naam niet dik gedrukt?
Aight, zou tof zijn als 't toch luktquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Sta nog altijd op misschien, ik wil graag komen maar is afhankelijk van dingen in het ziekenhuis en of ik me goed genoeg voel. Dus, ik laat het weten.
Persiesquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach ik kan het best opbrengen om ook wat vretterij mee te nemen. Blowen en bier drinken zorgt er toch altijd voor dat je wat te kauwen wil hebben.
Meh, uit mijn ervaring is gebleken dat bekertjes er meestal harder doorheen gaan dan hoe veel mensen er zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 100 plastic bekertjes, moet voldoende zijn toch?
OP weer gefixt met mensen van wie ik wel zeker wist dat ze zouden komenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat mijn naam niet dik gedrukt?
Ik voelde de dubbele liefde door de dubbele dm.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Moira. het volgende:
DM's rondgestuurd. Sorry voor mensen die 'm dubbel hebben gehad
Komt omdat Mono al het werk aan mij overlaatquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 april 2014 10:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik voelde de dubbele liefde door de dubbele dm.
ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef Moira. het volgende:
Oh, en iemand met meer verstand van Zwolle en de Wijthmener Plas mag wat ideeën uitstippelen over hoe men van het station naar de plas komt
Ik denk dat qua OV het nog belangrijker zal zijn hoe laat je max terug kan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.
Je kunt busje 166 pakken naar Raalte, uitstappen bij halte marslanden en dan nog een minuut of vijf lopen, gok ik. (Of de 161 naar Deventer, maar dat is wel wat verder lopen, halte Oldeneelallee)
Beide bussen om het uur, want zaterdag.
Taxi kan ook. Houd dan rekening met een dikke 15 euro.
Moira zei van het station naar de plas.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat qua OV het nog belangrijker zal zijn hoe laat je max terug kan.
True. Jij hebt je ding correct en tevens juist uitgevoerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Moira zei van het station naar de plas.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Jij hebt je ding correct en tevens juist uitgevoerd.
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.
Je kunt busje 166 pakken naar Raalte, uitstappen bij halte marslanden en dan nog een minuut of vijf lopen, gok ik. (Of de 161 naar Deventer, maar dat is wel wat verder lopen, halte Oldeneelallee)
Beide bussen om het uur, want zaterdag.
Taxi kan ook. Houd dan rekening met een dikke 15 euro.
Oh wacht, kutquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste 166 gaat om 19:00
Laatste 161 gaat om 19:31
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het stationquote:
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het station15 euro door 3 valt wel mee dan toch.
Wel handig om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...
Ja, maar dat moet je van te voren online regelen, géén idee hoe dat allemaal precies werkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel handig om rekening mee te houden![]()
Volgens mij rijden er van en naar Zwolle ook zonetaxi's? Ik kom met de auto dus heb verder geen taxi nodig
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 30 april 2014 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je van te voren online regelen, géén idee hoe dat allemaal precies werkt.
He? Rijden er nou wel of geen bussen (tot laat)?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef JJH het volgende:
Er komt op dat hele marslanden ook gewooon geen stadsbus. Die rijden op zaterdag namelijk door tot middernacht.
Ja idd, taxi delen met meerderen kan net zo duur zijn als een los buskaartjequote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het station15 euro door 3 valt wel mee dan toch.
Jouw collega's hosselenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...
Zijn streekbussen die er rijden. In de rest van de stad kun je nog wel tot later terecht.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
He? Rijden er nou wel of geen bussen (tot laat)?
[..]
Ja idd, taxi delen met meerderen kan net zo duur zijn als een los buskaartje
[..]
Jouw collega's hosselen
Zwolle is een dorp.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammer
Fixedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
Bij alle zwemplassen zijn parkeerplaatsen en toiletvoorzieningen aanwezig. Bij de Wijthmenerplas geldt van 1 mei tot 1 oktober een parkeertarief van ¤ 3,00. Na zonsondergang is de Wijthmenerplas afgesloten voor voertuigen.
http://www.zwolle.nl/artikel/Zwemmen-in-Zwolle.htm
Moira, als je toch in de op zit te sleutelen?
Iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammer
Aight, maar zoals het nu in de OP staat is het dus goed?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn streekbussen die er rijden. In de rest van de stad kun je nog wel tot later terecht.
Jup. En die drie euro voor parkeren moet je contant in een automaat gooien als je het terrein op rijd, moet je dus ook ff contant bij je hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fixed
[..]
IddMja taxi delen dan maar
[..]
Aight, maar zoals het nu in de OP staat is het dus goed?
Aightquote:Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup. En die drie euro voor parkeren moet je contant in een automaat gooien als je het terrein op rijd, moet je dus ook ff contant bij je hebben.
Bedanktquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef JJH het volgende:
En verder was dat het wel geloof ik, qua vervoer ende zo.
Drie euro voor de hele dag? En kan je nog wel na zonsondergang wegrijden?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup. En die drie euro voor parkeren moet je contant in een automaat gooien als je het terrein op rijd, moet je dus ook ff contant bij je hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef bamibij het volgende:
Deze meet is te goed geplanned, wordt saai.
Neemt iemand wel de tafel mee om met kaas en worst omheen te kunnen zitten?
Ja, en dat laatste zou ik zo niet weten, nog nooit zo lang daar geweest terwijl ik de auto bij me had.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie euro voor de hele dag? En kan je nog wel na zonsondergang wegrijden?
Helemaal eens. Ik heb 60 plastic bordjes, 60 mesjes, 60 vorkjes, 100 bekertjes en 2 flessen pure wodkaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het ook handig als iemand (die met de auto gaat, bijv.) een campingtafeltje mee neemt ofzo?
Dan kunnen we daar alle bordjes, bekertjes, bestek, drinken, sauzen en troep op zetten.
Ik moet nog heel wat inpak- en verhuiswerk leveren hier![]()
Dus als iemand anders een lijstje maakt met wat er nodig is en wat men al zegt mee te nemen, zou dat fijn zijn
Anders breken we gewoon uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste zou ik zo niet weten, nog nooit zo lang daar geweest terwijl ik de auto bij me had.
Ik kom ook met de auto, en heb inmiddels begrepen dat we die voor 22.00 van het terrein af moeten hebben. Is vast wel net na de slagboom neer te zetten rond die tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie euro voor de hele dag? En kan je nog wel na zonsondergang wegrijden?
Ah. Top!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik kom ook met de auto, en heb inmiddels begrepen dat we die voor 22.00 van het terrein af moeten hebben. Is vast wel net na de slagboom neer te zetten rond die tijd.
Maar daar moet je ook nog zien te komen, hequote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hotel geboekt in Zwolle
In het ergste geval loop ik erheen, is half uurtje lopen volgens Google.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook nog zien te komen, he![]()
Ja echt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
Sowieso, een meet waar veel mooie FOK!sters komen
Wat is de goede dan?quote:
Daar is sinds vanmorgen ook geen posts verschenen, geef het toe, wij stoners, zijn een lamlendig volkquote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat ze deze bedoelt: ONZ / [ONZ STONERS!] #624 - Stonende kippen
ik kom er langs en heb nog een plekje over. Telt dat ook?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Iemand die uit Utrecht komt en een lift wil aanbieden aan een lieve FOK!ster naar Zwolle?
Heb geen auto/rijbewijs en is wel een stuk makkelijker!
whehe, ik post er tegenwoordig ook veel te weinigquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Daar is sinds vanmorgen ook geen posts verschenen, geef het toe, wij stoners, zijn een lamlendig volk![]()
lui stuk vreten, parasieten, en erger
![]()
toch zijn we "the best"
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Iemand die uit Utrecht komt en een lift wil aanbieden aan een lieve FOK!ster naar Zwolle?
Kak komt uit Rotterdam, die kan je vast wel oppikkenquote:
Kom je ook nog even bier klappen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is Wythmen wel zo'n goed idee op 10 meiIs wel mooi dat de Sofra daar bezorgt trouwens.
Vanaf hoe laat tot hoe laat is het want zaterdag 14:00 is het kroegtijd in de binnenstad al een jaar of 12.quote:
Vanaf een uur of 12-13 tot zeker 22.00 denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat tot hoe laat is het want zaterdag 14:00 is het kroegtijd in de binnenstad al een jaar of 12.
Ik kan je ophalen vanaf het station in Nijkerk, evt. Amersfoort.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik kom er langs en heb nog een plekje over. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Kak komt uit Rotterdam, die kan je vast wel oppikken
Haha, het betreft een FOK!ster en ineens 3 aanbiedingenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:39 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik kan je ophalen vanaf het station in Nijkerk, evt. Amersfoort.
En dat zonder de vraag om foto'squote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, het betreft een FOK!ster en ineens 3 aanbiedingen
Jij mag altijd bij mij komen.quote:
Ik was eerst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik neem mijn humor mee, dan wordt het echt feest.
Zal ik mn tumor meenemen dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat je al op definitief stond.quote:
hoelaat gaan jullie ? Dan weet ik welke trein ik neem in DBquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Mogen jullie bepalen, ik kwam er later bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoelaat gaan jullie ? Dan weet ik welke trein ik neem in DB
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen negeert mijn lijstjePrima maar ik neem het niet mee
Oh ik ben verder wel relaxt hoor maar ik wil wel weten of ik voor mezelf nog eten en drinken mee moet nemen. Anders kan ik geen alcohol drinken die dagquote:
Eten is er denk ik sowieso wel gezien de bbq. We kunnen voor de zekerheid een aantal flessen water meenemen, het is niet erg of daar wat van overblijft, kan zo weer mee terug.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ben verder wel relaxt hoor maar ik wil wel weten of ik voor mezelf nog eten en drinken mee moet nemen. Anders kan ik geen alcohol drinken die dag
Sure!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik je in de OP bij 'aanwezig' zetten?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon niet te spreken als ik net wakker ben![]()
Ik bedoelde het minder gemeen
Hier ook wel eens last in huisquote:
Moira past vanavond/morgen de OP aan met verzoekjes voor rijden. Dan zie je in één oogopslag wie vanaf waar mee wil/kan rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef Dalando het volgende:
Nog steeds geen vervoer. Niemand die langs de duin- & bollenstreek komt? Zou prettiger wezen dan het OV.
Omdat ik niet zit te wachten op een whatsapp groep met FOK!kers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, het is 2014. Waarom is er nog geen gek whatsapp groepsgesprek dan
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat ik niet zit te wachten op een whatsapp groep met FOK!kers.
Murrieeeee!!!!quote:
alleen als we gaan kroelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Murrieeeee!!!!![]()
Ben jij ook nog steeds van de partij?
Kroelen? Ik ga je vlooien zoals apen dat doen en al je winegums opeten!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als we gaan kroelen
En moet nog steeds overleg plegen
Zeg maar dat ik er ben, en ik ben een mooie manquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als we gaan kroelen
En moet nog steeds overleg plegen
Ik kom langs Utrechtquote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Haha ja ik heb nog wel servetjes hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Ok als iemand nog een goed idee heeft, vul het lijstje even aan. Wat ik denk dat nodig is voor de meeting:
• Bier *is er inmiddels genoeg*
• Plastic bordjes enz *is er ook genoeg*
• Vlees
• Saus
• Stokbrood
• Tafeltje
• Frisdrank
• Vuilniszakken
• Servetjes
Je kan ons van het station ophalen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Bij mij zit nog niemand in de auto. Wil je dat ik alleen rijd ofzo.
Was het niet de bedoeling dat we vanaf het station naar die plas gingen huppelen? Soort van avondvierdaagse rij maar dan met FOK!kers.quote:
Dat is een best eind lopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat we vanaf het station naar die plas gingen huppelen? Soort van avondvierdaagse rij maar dan met FOK!kers.
Ik weet 't. Volgens mij is Dalfsen zelfs nog dichterbij dan CS Zwolle.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een best eind lopen
We kunnen wel met de bus enigzins dichtbij uitstappen met z'n allen uitstappen.
Heeft Dalfsen een staton?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet 't. Volgens mij is Dalfsen zelfs nog dichterbij dan CS Zwolle.
Zowaar! Wel 1 waar alleen zo'n Vechtdal lijntje stopt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:04 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Maar Dalfsen heeft
[..]
Heeft Dalfsen een staton?
Geil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zowaar! Wel 1 waar alleen zo'n Vechtdal lijntje stopt.
ga jij maar vanuit Dalfsen lopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet 't. Volgens mij is Dalfsen zelfs nog dichterbij dan CS Zwolle.
Is maar een half uurtje langer dan vanaf Zwolle.quote:
doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is maar een half uurtje langer dan vanaf Zwolle.
Te laat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die 3 euro om te parkeren is voor de hele dag toch?
Wat bbq vlees ofzo? Misschien nog een fles cola zoiets?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Trollscience het volgende:
ik kom, geef maar aan wat ik mee moet nemen, heb geen idee
fles cola en wat vlees, topquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat bbq vlees ofzo? Misschien nog een fles cola zoiets?
Dan binden we Moira vast aan het hek en gaan wij met z'n allen bier drinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wtf mag je nu al geen honden meer meenemen. Weak.
Ehh, bier is er genoeg voor ieder, maar vlees denk ik nog nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Eten is er denk ik sowieso wel gezien de bbq. We kunnen voor de zekerheid een aantal flessen water meenemen, het is niet erg of daar wat van overblijft, kan zo weer mee terug.
Dit was meer gewoon bamibij die loopt te trollen in een meettopic, en zelf te pussy is om naar de meet te komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ook wel eens last in huisBedoel ik het best aardig maar omdat dan komt het er zo kattig uit
Meerdere mensen hebben aangegeven met de auto te komenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef Dalando het volgende:
Nog steeds geen vervoer. Niemand die langs de duin- & bollenstreek komt? Zou prettiger wezen dan het OV.
Nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:25 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, het is 2014. Waarom is er nog geen gek whatsapp groepsgesprek dan
Huh, wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira past vanavond/morgen de OP aan met verzoekjes voor rijden. Dan zie je in één oogopslag wie vanaf waar mee wil/kan rijden
Zaaddoeken tellen nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:30 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog wel servetjes hoor
Rijd je langs de duin- en bollenstreek?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Dit is een goed ideequote:
Nee, niet weer, pleasequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan binden we Moira vast aan het hek en gaan wij met z'n allen bier drinken.
Volgens mij nemen mensen vooral drank mee, echter is het niet zo handig als men geen bodem kan aanleggen natuurlijk. Ik kan wel wat vlees meenemen maar dat zal geen zoden aan de dijk zetten aangezien ik al een barbecue + toebehoren meeneem. Ik moet deze maand ff rustig aan doen qua financiën dus heel veel meer wordt het helaas niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ehh, bier is er genoeg voor ieder, maar vlees denk ik nog nietDenk ook niet dat iedereen bij één burgertje of één kippenpootje al vol zit
En ik ga inmiddels wel van 40 mensen uit
Maar idd, alles wat over blijft kan gewoon weer mee terug
Blokker nog volgens mij en toen las ik de OPquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:51 schreef Trollscience het volgende:
ik pik wel zo'n bbq-mix op bij de appie ofzo
dagkaartenacties zijn er niet hè?
Dat stukje land boven Leiden en onder Haarlem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Waar is dat precies? Westland of Noord-Holland?
Helaas, normaal zou ik het doen, maar moet tot 7 uur 's morgens werken en ook nog ff slapen. Rondrit NL gaat hem dus niet worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat stukje land boven Leiden en onder Haarlem.
Helemaal eens met deze postquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ehh, bier is er genoeg voor ieder, maar vlees denk ik nog nietDenk ook niet dat iedereen bij één burgertje of één kippenpootje al vol zit
En ik ga inmiddels wel van 40 mensen uit
Maar idd, alles wat over blijft kan gewoon weer mee terug
Je zou eens moeten durvenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bedankt he. Ik ga toch ook niet al jouw kwaaltjes posten.
Kom jij ook?quote:
Gelukkig maar.quote:
Kijk je snel overheen hè.quote:
Jwz.quote:
Alles om een dame in de auto te hebben, al is het maar voor korte tijd haha! Overigens, mijn werk heeft een vrijvraag voor zondag 11 mei genegeerd, dus ik ben er s'avonds niet al te lang. Toch jammer!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |