Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingenquote:
Hij is vast een beetje flieft op je. Vroeger ging je als kind ook meisjes 'pesten' waar je eigenlijk wel een oogje op hadquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingen.
No hate, just curious.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is vast een beetje flieft op je. Vroeger ging je als kind ook meisjes 'pesten' waar je eigenlijk wel een oogje op had
Zit bij een vriendin dan. Dus waarschijnlijk niet.quote:
Kan me geen negatieve opmerkingen van mijn kant herinneren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf heb jij ineens met mij? Niet zo lang geleden was ik nog de twaalfjarige petdragende jongen en nog wat andere negatieve dingen.
No hate, just curious.
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Tevens OP aangepast met enkel de dingessen uit het vorige topic.
Kan zijn dat ik dingen verkeerd genoteerd heb of over het hoofd heb gezien, of dat ze nog in dat topic daarvoor stonden, die heb ik nml niet gecheckt.
Dikgedrukte mensen zijn de mensen die na mijn DM hebben bevestigd écht te komen (en evt wat mee te nemen), ik zal die DM wel naar iedereen uit de lijst sturen, en degene die de komende 1,5 week dan nog reageert komt ook dikgedruktOf wordt er juist uitgehaald
Ff zo op het laatste moment toch nog maar wat overzicht in de tent proberen te krijgenBen heul niet degene wiens idee dit was, maar blijkbaar doet niemand anders het
Mono
![]()
Nu eens even kijken wat men toegezegd heeft mee te nemen, maar daarvoor moeten we ook wel weten wat er nou precies nodig is. Gaan we er vanuit dat 30-40 mensen komen? Geen idee
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.quote:
ben je van plan met de auto te gaan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?![]()
Maar ik neem dus biertjes mee. Hoeveelheid is afhankelijk van mijn stemming op dat moment en soort bier afhankelijk van het weer. Ik ga nog even kijken of het mogelijk is om een witte plastic kuipstoel mee te nemen voor Hork en Mono.
thanksquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.
Ik heb vakantie, zal morgen ook eens een lijstje maken.
Moest dit topic nog doornemen, had alleen de vorige gehadquote:
Ik vertrouw eigenlijk niks meer wat er op het forum gezegd wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn post hierboven ergens was niet genoeg om dikgedrukt te komen staan?![]()
Maar ik neem dus biertjes mee. Hoeveelheid is afhankelijk van mijn stemming op dat moment en soort bier afhankelijk van het weer. Ik ga nog even kijken of het mogelijk is om een witte plastic kuipstoel mee te nemen voor Hork en Mono.
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest dit topic nog doornemen, had alleen de vorige gehadJe staat er nu in, leuk dat je komt
Ik ben alweer zo veel serieus met FOK! bezig geweest dat mijn stone bijna compleet weg isquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er wordt druk gewerkt aan de OP. Moira is onder invloed van verdovende middelen vrees ik.
Ik heb vakantie, zal morgen ook eens een lijstje maken.
Ik geef je liefdequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alweer zo veel serieus met FOK! bezig geweest dat mijn stone bijna compleet weg is
Zal 'm wel weer aansteken
En ik zit verdomme jou werk te verrichten hier, jij wou een meet, jij wou een topic
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vertrouw eigenlijk niks meer wat er op het forum gezegd wordt
Maar eindelijken dit keer niet verslapen, he
![]()
quote:Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 06 mei tot en met dinsdag 13 mei
Grote kans op het aanhouden van het droge weertype met temperaturen die waarschijnlijk weer oplopen naar waarden rond of boven normaal.
Nicequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is je goed recht.
Ik heb zowaar diezelfde avond een verplichting in Zwolle dus ben zeker van de partij!
Nu maar hopen op zonnig weer en nog een paar mensen die woord houden.
Bier, sowieso bier! Nja en ik ga natuurlijk niet op pad zonder wiet op zak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceWat neem je mee?
kan ik dat erbij zetten hehe
Pauperbier is nog veel beter dan Hoegaardenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bier, sowieso bier! Nja en ik ga natuurlijk niet op pad zonder wiet op zak.
Zet me maar voor een tray pauperbier op, als het dan toch Hoegaarden word dan valt het altijd mee.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pauperbier is nog veel beter dan Hoegaarden
Ik wilde net zeggen misschien moet ik overstappen op fris want dat is toch wel de lekkerste met een jointquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Maar denk dat we nu wel genoeg bier hebbenAl die mensen die toezeggen bier mee te nemen
Denk dat we nu meer richting de non-alcoholische dranken (ice tea, sap, fristi, frisdrank, etc) en de hapjes en snacks, en de flessen wijn en andere drank (en evt meer plastic bekertjes) moeten gaan denken..
Ik doe altijd prikloze en niet-zure sapjes bij m'n wietquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen misschien moet ik overstappen op fris want dat is toch wel de lekkerste met een joint
Hell yeah,quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe altijd prikloze en niet-zure sapjes bij m'n wiet
Bonomel, of Maaza Tropical zijn mijn favorieten
En anders wel een appelsapje of multivitamine, of gewoon limonade.
Zoetigheid
Zal ik doen voordat ik het ja-woord aan Mono geefquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Hell yeah,als je ooit wilt trouwen denk dan aan mij he
![]()
Er is cannabis, dat verzacht de pijn. En er zullen altijd wel mensen zijn die de opiumwet willen breken zodat je erbij kan zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Sta nog altijd op misschien, ik wil graag komen maar is afhankelijk van dingen in het ziekenhuis en of ik me goed genoeg voel. Dus, ik laat het weten.
Ik ga m'n best doen baasjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is cannabis, dat verzacht de pijn. En er zullen altijd wel mensen zijn die de opiumwet willen breken zodat je erbij kan zijn
Ach ik kan het best opbrengen om ook wat vretterij mee te nemen. Blowen en bier drinken zorgt er toch altijd voor dat je wat te kauwen wil hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Maar denk dat we nu wel genoeg bier hebbenAl die mensen die toezeggen bier mee te nemen
Denk dat we nu meer richting de non-alcoholische dranken (ice tea, sap, fristi, frisdrank, etc) en de hapjes en snacks, en de flessen wijn en andere drank (en evt meer plastic bekertjes) moeten gaan denken..
Ik heb 100 plastic bekertjes, moet voldoende zijn toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
Aight![]()
Dikzak.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat mijn naam niet dik gedrukt?
Aight, zou tof zijn als 't toch luktquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Sta nog altijd op misschien, ik wil graag komen maar is afhankelijk van dingen in het ziekenhuis en of ik me goed genoeg voel. Dus, ik laat het weten.
Persiesquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach ik kan het best opbrengen om ook wat vretterij mee te nemen. Blowen en bier drinken zorgt er toch altijd voor dat je wat te kauwen wil hebben.
Meh, uit mijn ervaring is gebleken dat bekertjes er meestal harder doorheen gaan dan hoe veel mensen er zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 100 plastic bekertjes, moet voldoende zijn toch?
OP weer gefixt met mensen van wie ik wel zeker wist dat ze zouden komenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat mijn naam niet dik gedrukt?
Ik voelde de dubbele liefde door de dubbele dm.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Moira. het volgende:
DM's rondgestuurd. Sorry voor mensen die 'm dubbel hebben gehad
Komt omdat Mono al het werk aan mij overlaatquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 april 2014 10:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik voelde de dubbele liefde door de dubbele dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |