ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef Moira. het volgende:
Oh, en iemand met meer verstand van Zwolle en de Wijthmener Plas mag wat ideeën uitstippelen over hoe men van het station naar de plas komt
Ik denk dat qua OV het nog belangrijker zal zijn hoe laat je max terug kan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.
Je kunt busje 166 pakken naar Raalte, uitstappen bij halte marslanden en dan nog een minuut of vijf lopen, gok ik. (Of de 161 naar Deventer, maar dat is wel wat verder lopen, halte Oldeneelallee)
Beide bussen om het uur, want zaterdag.
Taxi kan ook. Houd dan rekening met een dikke 15 euro.
Moira zei van het station naar de plas.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat qua OV het nog belangrijker zal zijn hoe laat je max terug kan.
True. Jij hebt je ding correct en tevens juist uitgevoerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Moira zei van het station naar de plas.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Jij hebt je ding correct en tevens juist uitgevoerd.
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
ik keek net ff. Het is ongeveer een uur lopen vanaf het station.
Je kunt busje 166 pakken naar Raalte, uitstappen bij halte marslanden en dan nog een minuut of vijf lopen, gok ik. (Of de 161 naar Deventer, maar dat is wel wat verder lopen, halte Oldeneelallee)
Beide bussen om het uur, want zaterdag.
Taxi kan ook. Houd dan rekening met een dikke 15 euro.
Oh wacht, kutquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste 166 gaat om 19:00
Laatste 161 gaat om 19:31
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het stationquote:
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het station15 euro door 3 valt wel mee dan toch.
Wel handig om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...
Ja, maar dat moet je van te voren online regelen, géén idee hoe dat allemaal precies werkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel handig om rekening mee te houden![]()
Volgens mij rijden er van en naar Zwolle ook zonetaxi's? Ik kom met de auto dus heb verder geen taxi nodig
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 30 april 2014 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je van te voren online regelen, géén idee hoe dat allemaal precies werkt.
He? Rijden er nou wel of geen bussen (tot laat)?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef JJH het volgende:
Er komt op dat hele marslanden ook gewooon geen stadsbus. Die rijden op zaterdag namelijk door tot middernacht.
Ja idd, taxi delen met meerderen kan net zo duur zijn als een los buskaartjequote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen met het ov gewoon lopen of taxi delen naar het station15 euro door 3 valt wel mee dan toch.
Jouw collega's hosselenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd er wel ff rekening mee dat het per bedrijf kan verschillen. De toko waar ik voor rijd is namelijk niet de duurste...
Zijn streekbussen die er rijden. In de rest van de stad kun je nog wel tot later terecht.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
He? Rijden er nou wel of geen bussen (tot laat)?
[..]
Ja idd, taxi delen met meerderen kan net zo duur zijn als een los buskaartje
[..]
Jouw collega's hosselen
Zwolle is een dorp.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammer
Fixedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef JJH het volgende:
Bij alle zwemplassen zijn parkeerplaatsen en toiletvoorzieningen aanwezig. Bij de Wijthmenerplas geldt van 1 mei tot 1 oktober een parkeertarief van ¤ 3,00. Na zonsondergang is de Wijthmenerplas afgesloten voor voertuigen.
http://www.zwolle.nl/artikel/Zwemmen-in-Zwolle.htm
Moira, als je toch in de op zit te sleutelen?
Iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat die bus maar tot half 8 rijdt is wel een beetje jammer
Aight, maar zoals het nu in de OP staat is het dus goed?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn streekbussen die er rijden. In de rest van de stad kun je nog wel tot later terecht.
Jup. En die drie euro voor parkeren moet je contant in een automaat gooien als je het terrein op rijd, moet je dus ook ff contant bij je hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fixed
[..]
IddMja taxi delen dan maar
[..]
Aight, maar zoals het nu in de OP staat is het dus goed?
Aightquote:Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup. En die drie euro voor parkeren moet je contant in een automaat gooien als je het terrein op rijd, moet je dus ook ff contant bij je hebben.
Bedanktquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef JJH het volgende:
En verder was dat het wel geloof ik, qua vervoer ende zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |