Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ookquote:
Om hier nog maar op in te haken. Ik neem afhankelijk van de temperatuur wit of gewoon bier mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Komt er nog wat overzicht in wat nodig is enz?
oer plsquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.quote:Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ook![]()
Ik rijd vanaf Rotterdam, er kunnen 3 mensen kosteloos mee rijden. Betalingen in natura worden overwogen.
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.
Zo'n rond opoe-kussen, jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?
Vraag een modquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Moira. het volgende:
Verdomme, wil ik er eindelijk weer eens voor gaan zitten, zit de OP alweer dicht en kan ik 'm wéér niet editten![]()
HUEHUEHUEHUEHUEHUEquote:
Rot zelf op kale geitenfapper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klopt. Ik heb een hele lange lensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik zie dat bondage een telelens mee neemt, dan neem ik mijn zoomlens wel mee om macro-pics te maken van tepols.
Dus je komt voor 't eggie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef bamibij het volgende:
Het verleden heeft uitgewezen dat ik meestal tegelijk met Moira. kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |