hebben ze niets beters te doen ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in het weekend
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:26 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
hebben ze niets beters te doen ofzo
dat kan doordeweeksquote:Op woensdag 23 april 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast wel maar er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.
denken dat er vrouwen op fok zittenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef W00fer het volgende:
Wat is de man/vrouw verdeling tot nu toe?
Want van de OP qua usernames wordt je daar niet echt wijs uit.
Aah jammerquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Jepquote:Op maandag 28 april 2014 13:30 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Dudes en dudettes, het gaat nog wel door?
Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ookquote:
Om hier nog maar op in te haken. Ik neem afhankelijk van de temperatuur wit of gewoon bier mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Komt er nog wat overzicht in wat nodig is enz?
oer plsquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben er niet meer bij. Veel plezier voor de rest, en maak er iets leuks van.
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.quote:Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Ok nice, nog ff vrij vragen en dan kom ik ook![]()
Ik rijd vanaf Rotterdam, er kunnen 3 mensen kosteloos mee rijden. Betalingen in natura worden overwogen.
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze vorm van betaling kunnen Mono en ik hoogstpersoonlijk aanraden.
Zo'n rond opoe-kussen, jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden dat Mono tegenwoordig op een zwembandje moet zitten?
Vraag een modquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Moira. het volgende:
Verdomme, wil ik er eindelijk weer eens voor gaan zitten, zit de OP alweer dicht en kan ik 'm wéér niet editten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |