whehe, ik post er tegenwoordig ook veel te weinigquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Daar is sinds vanmorgen ook geen posts verschenen, geef het toe, wij stoners, zijn een lamlendig volk![]()
lui stuk vreten, parasieten, en erger
![]()
toch zijn we "the best"
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Iemand die uit Utrecht komt en een lift wil aanbieden aan een lieve FOK!ster naar Zwolle?
Heb geen auto/rijbewijs en is wel een stuk makkelijker!
Kak komt uit Rotterdam, die kan je vast wel oppikkenquote:
Kom je ook nog even bier klappen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is Wythmen wel zo'n goed idee op 10 meiIs wel mooi dat de Sofra daar bezorgt trouwens.
Vanaf hoe laat tot hoe laat is het want zaterdag 14:00 is het kroegtijd in de binnenstad al een jaar of 12.quote:
Vanaf een uur of 12-13 tot zeker 22.00 denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat tot hoe laat is het want zaterdag 14:00 is het kroegtijd in de binnenstad al een jaar of 12.
Ik kan je ophalen vanaf het station in Nijkerk, evt. Amersfoort.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Iemand die uit Utrecht komt en een lift wil aanbieden aan een lieve FOK!ster naar Zwolle?
Heb geen auto/rijbewijs en is wel een stuk makkelijker!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik kom er langs en heb nog een plekje over. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Kak komt uit Rotterdam, die kan je vast wel oppikken
Haha, het betreft een FOK!ster en ineens 3 aanbiedingenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:39 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik kan je ophalen vanaf het station in Nijkerk, evt. Amersfoort.
En dat zonder de vraag om foto'squote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, het betreft een FOK!ster en ineens 3 aanbiedingen
Jij mag altijd bij mij komen.quote:
Ik was eerst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, het betreft een FOK!ster en ineens 3 aanbiedingen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik neem mijn humor mee, dan wordt het echt feest.
Zal ik mn tumor meenemen dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik neem mijn humor mee, dan wordt het echt feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |