Whaha hangt er bij mij echt van af. Meestal kan ik 3 biertjes wel hebben, maar nu voel ik hem al best na een half glaasje whiskyquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef Beach het volgende:
maanden niet gedronken
neem 3 biertjes voel ik al behoorlijkterwijl ik vroeger grootgebruiker was
Ondanks dat ze bij ons in de gym een goed systeem hebben staat het ook niet echt hard of zo. Idd aan het bezuinigen wss. Wel minder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, in de gym ook nog dik warm omdat ze bezuinigen op airco kosten lijkt het wel
Ik drink zelden, maar voel het na drie biertjes al wel inslaan. Echter kan ik vrij makkelijk de hele avond flink bier drinken zonder echt dronken te worden, maar als ik er een paar tequila's en andere zooi doorheen gooi dan ben ik niet meer bewust van mijzelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha hangt er bij mij echt van af. Meestal kan ik 3 biertjes wel hebben, maar nu voel ik hem al best na een half glaasje whisky
Idd ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha ja herkenbaar, als het een grafiek was gaat ie een beetje omhoog, blijft lang vlak en dan ineens snel naar boven.
bier is haram togquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had x 7 bier in holly gedronken in vrij kort tijdbestek maar nog steeds self-concious
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
Beter vraag je je af of je vanavond zelf ontmaagd gaat worden
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
Beter vraag je je af of je vanavond zelf ontmaagd gaat worden
pop dan een xquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde ff testen of ik wat losser zou worden
Die 2e moet wel een setup zijn, dat rack valt zo uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag mij nou oprecht af of dit enig nut heeft. Lijkt mij eerder een recipe for breaking your fucking back.
[ afbeelding ]
Dit ook trouwens.
[ afbeelding ]
Best wel lekker eigenlijk. Keine meisjes hebben ook altijd van die stevigere benen. Kun je ook mooi vastpakken en op en neer schuiven om je penis.quote:
Hij komt er ook best hard tegenaan, en wss gewoon een kut rack.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die 2e moet wel een setup zijn, dat rack valt zo uit elkaar
Kleine vrouwen zijn sowieso leuker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best wel lekker eigenlijk. Keine meisjes hebben ook altijd van die stevigere benen. Kun je ook mooi vastpakken en op en neer schuiven om je penis.
Mee eens. Ergens tussen de 1.55 en 1.70quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn sowieso leuker.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens. Ergens tussen de 1.55 en 1.70
Ik ook maar ik maak er altijd 1.88 van zodat dat 6'2" is.quote:
Waarom niet gewoon metrisch stelsel jonge.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook maar ik maak er altijd 1.88 van zodat dat 6'2" is.
yup mits alles in proporties blijft en er geen zwakke punten aan overhoudquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dima, als je geld had, zou je dan ¤ 25.000,- betalen om 10cm langer te worden?
estatting tochquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon metrisch stelsel jonge.
Dan duurt het helemaal lang voordat je gains ziet.quote:
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
yup mits alles in proporties blijft en er geen zwakke punten aan overhoud
maar dat is een utopie helaas
Dat was een trolltopic toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.
grote kans op complicatiesquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo utopie? Gewoon cash money money maken en die operatie laten uitvoeren zoals die dude uit KLB.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote kans op complicaties
En lijkt me dat je been echt niet meer zo sterk is als toen ie natty was
volgens mij knikt je je benen zo in tweeen bij squat stang
je pols?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde ff testen of ik wat losser zou worden
Echt 100x beter man. Lekker classy ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
das.... it...... mane.......
Halle Berryquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb je ook echt van die hele mooie negerinnen die je boven blanke vrouwen zou verkiezen.
Whaha noracist?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb je ook echt van die hele mooie negerinnen die je boven blanke vrouwen zou verkiezen.
Bijv.quote:
Lol, niks racistisch aan. Ja, lichtgetint is sws erg mooi. Beetje die Italiaanse tint. hnngquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha noracist?
Ik val sowieso niet echt op blank, minimaal licht getint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |