Ik loop bij een speciale fysiotherapeut die helpt me angst te verminderen en hyperventilatie onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:55 schreef Mord_Sith het volgende:
Krijg je al hulp voor die stoornis?
Zo nee, waarom niet?
Dan heeft die vast ook tips om af te vallen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:57 schreef NJ02 het volgende:
[..]
Ik loop bij een speciale fysiotherapeut die helpt me angst te verminderen en hyperventilatie onder controle te krijgen.
Heb wel de neiging om gelijk extreem fruit te eten en de trap op en neer te lopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan heeft die vast ook tips om af te vallen?
Ik zou als ik jou was niet op zoek gaan naar mogelijkheden om binnenshuis te sporten.
Grijp je kans en pak meteen die 2 dingen tegelijk aan.
Fruit is niet zaligmakend, die bevatten ook gewoon calorieėn en suikers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:00 schreef NJ02 het volgende:
[..]
Heb wel de neiging om gelijk extreem fruit te eten en de trap op en neer te lopen.
En je gebit gaat er van naar de tering. "Snoep verstandig, eet een appel"quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Fruit is niet zaligmakend, die bevatten ook gewoon calorieėn en suikers.
Ik zal wel wat missen, maar een fysio bij een angststoornis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:57 schreef NJ02 het volgende:
[..]
Ik loop bij een speciale fysiotherapeut die helpt me angst te verminderen en hyperventilatie onder controle te krijgen.
Ik vertrouw een fysiotherapeut eigenlijk meer met m'n geestelijke problemen dan de gemiddelde DSM IV psycholoogquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef static het volgende:
[..]
Ik zal wel wat missen, maar een fysio bij een angststoornis?
Nja, dat dat niet goed voor de lijn is snap je zelf ook wel. Nu kunnen we wel van alles gaan roepen, maar wat zou je lekker vinden?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:02 schreef NJ02 het volgende:
Ik ga wel alleen nog maar water drinken, altijd beter dan siroop en ander suikerhoudende dranken.
Iemand suggesties voor een beter ontbijt? Mijne bestaat nu uit 3 witte boterhammen met hagelslag.
Het een een speciale fysio, een psychosomatische.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef static het volgende:
[..]
Ik zal wel wat missen, maar een fysio bij een angststoornis?
Zoek even uit hoeveel koolhydraten er in een banaan zitten, dat zijn er nogal wat namaleijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:29 schreef NJ02 het volgende:
Iemand zei dat ik geen koolhydraten meer moet eten, dus zat er aan te denken aan bakje yoghurt met beetje siroop en een banaan ernaast?
Yea, aardbeien zijn gezonder maar een banaan maakt me fit (suikers) en als ik het sóchtend eet kan t t minste kwaad zeggen ze.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:32 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Zoek even uit hoeveel koolhydraten er in een banaan zitten, dat zijn er nogal wat namaleijk.
Koolhydraten heb je gewoon nodig, dat koolhydratengedoe is gewoon een modeverschijnsel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:29 schreef NJ02 het volgende:
Iemand zei dat ik geen koolhydraten meer moet eten, dus zat er aan te denken aan bakje yoghurt met beetje siroop en een banaan ernaast?
Ik doe weinig dagelijks, 2x 30 minuten hometrainer, en 15 min buiten max. Heb ook weinig nodiig daarom. Ontbijt met yoghurt vanaf maandag (boodschappen) en alleen nog maar water it is, no chips of mayo etc..quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Koolhydraten heb je gewoon nodig, dat koolhydratengedoe is gewoon een modeverschijnsel.Eet normaal maar gewoon gezonder zonder teveel slechte tussendoortjes en constant vet vlees en vleeswaren en gefrituurde zaken.
Daarom zei ik ook eerder dat je inderdaad je calorie-inname moet aanpassen aan de mate waarop je beweging krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:59 schreef NJ02 het volgende:
[..]
Ik doe weinig dagelijks, 2x 30 minuten hometrainer, en 15 min buiten max. Heb ook weinig nodiig daarom. Ontbijt met yoghurt vanaf maandag (boodschappen) en alleen nog maar water it is, no chips of mayo etc..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |