SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpmefok
GGMM
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 00:10:21 ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik een havo diploma heb?
Dat is een vrij achterlijke opmerking dan van je, kampsjaak .
In Blijdorp zijn de dieren veel aggressiever dan in Artis! Daar hebben ze allemaal een hekel aan 020!quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In Blijdorp zijn de dieren veel aggressiever dan in Artis! Daar hebben ze allemaal een hekel aan 020!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een vrij achterlijke opmerking dan van je, kampsjaak.
Nee, het feit dat je mbo gaat doen, terwijl je hbo kunt doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een vrij achterlijke opmerking dan van je, kampsjaak.
Precies!quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In Blijdorp zijn de dieren veel aggressiever dan in Artis! Daar hebben ze allemaal een hekel aan 020!
Sommige mensen weten nu eenmaal nog niet wat ze later willen wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Nee, het feit dat je mbo gaat doen, terwijl je hbo kunt doen.
Gelukkig is het hbo totaal niet algemeen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen weten nu eenmaal nog niet wat ze later willen worden.
Als je daarom al dom bent ...
Op HvA was serieus geen studie te vinden voor me.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig is het hbo totaal niet algemeen inderdaad.
Gelukkig is dat niet de enige hbo-instelling in Nederland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op HvA was serieus geen studie te vinden voor me.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op HvA was serieus geen studie te vinden voor me.
Ik kan altijd nog hbo doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet de enige hbo-instelling in Nederland.
Ik beken, ik heb dat heul stiekem gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
als ik er achter kom wie dat gedaan heeft heeft diegene echt een orobleem.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog hbo doen. Eerst maar eens dit leren.
Al zal ik waarschijnlijk dit jaar al stoppen met die studie
Lans heeft schijt aan gezag niet dat iemand zal suggereren dat hij er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
als ik er achter kom wie dat gedaan heeft heeft diegene echt een orobleem.
Beetje uitkering vangen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog hbo doen. Eerst maar eens dit leren.
Al zal ik waarschijnlijk dit jaar al stoppen met die studie
pestkop ik haat jequote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik beken, ik heb dat heul stiekem gedaan.
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje uitkering vangen, niks mis mee.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eracles---Ajax.dhtml
Harde sancties dit de KNJB laat niet met zich sollen.
Dit is vanuit Ajax.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eracles---Ajax.dhtml
Harde sancties dit de KNJB laat niet met zich sollen.
In overleg met de lokale driehoek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kunnen toch nooit een dergelijk verbod handhaven?
dus zo praat je over me achter mijn rug om.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat GGMM er niet meer is, hij is altijd zo makkelijk te trollen die gozer.
jij toch ook over mij?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
dus zo praat je over me achter mijn rug om.
ik zeg alleen liefdevolle dingen over je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij toch ook over mij?
Ik voel me wel betrapt trouwens!
waarom ben je nog niet gaan slapenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zeg alleen liefdevolle dingen over je.
Na zo'n haatdragende opmerking van johannes zou ik niet meer kunnen slapen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
wilde mn recent geopende apps ff sluiteb ivb batterij.
En toen zag ik dit.
Omdat ik mijzelf nooit sherlock kan ik dit helaas niet verifiëren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zeg alleen liefdevolle dingen over je.
Kritiek, prima. Maar...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na zo'n haatdragende opmerking van johannes zou ik niet meer kunnen slapen.
ik zit na te denken wat ik gedaan zou kunnen hebben om dit te verdienen maar ik kan niks verzinnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na zo'n haatdragende opmerking van johannes zou ik niet meer kunnen slapen.
tijgernoot Albaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zit na te denken wat ik gedaan zou kunnen hebben om dit te verdienen maar ik kan niks verzinnen.
zak in elkaar joh is inderdaad vele malen leuker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kritiek, prima. Maar...
Nee, hier die ik niet aan mee.
Ik vind het eigenlijk allebei niet leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
zak in elkaar joh is inderdaad vele malen leuker.
Ik ben geïnteresseerd geraakt in de grootte van de piemel van Drizzt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan die topic pointer over Drizzt zijn piemel weg? Ik word er een beetje ongemakkelijk van.
Je bent zelf niet leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk allebei niet leuk.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nooit sherlock kan ik dit helaas niet verifiëren.
Ik durf toe te geven dat ik mezelf wel eens Sherlockquote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet dat ik vooral sterk was in het teamspel met Paxcon en Cavaliers aan mijn zijde.
En dat terwijl je geen onzekere puber bentquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ik mezelf wel eens Sherlock
Dit was een goede post van jou
Het is meer om te genieten van al die positieve vermeldingen over mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen onzekere puber bent![]()
Boem. De theorie van GGMM in één keer onderuit.
Ik lees net dat GGMM zich dagelijks in lofzangen uit over mij, dus ik denk dat het net iets te goed is voor mijn ego als ik dat allemaal terug lees.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer om te genieten van al die positieve vermeldingen over mij
Etsu's posts lees ik niet
Ik denk dat GGMM daarmee een grapje maakte, want volgens mij heb jij geen hatersquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees net dat GGMM zich dagelijks in lofzangen uit over mij, dus ik denk dat het net iets te goed is voor mijn ego als ik dat allemaal terug lees.
Anderzijds, zo kan ik er wel achterkomen wie nou die vijanden van me zijn waar GGMM zo subtiel over speculeert.
Hij beweert dat ik achter de schermen vijanden heb die mijn verdiende positie op het wk subforum tegenhouden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM daarmee een grapje maakte, want volgens mij heb jij geen haters
Oh, ik heb daar achter de schermen nog geen kennis van genomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik achter de schermen vijanden heb die mijn verdiende positie op het wk subforum tegenhouden.
Hij moet niet gelijk beginnen over lichaamsbeweging.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wel aardig doen tegen Paxje he?
ik snap 'mquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar achter de schermen nog geen kennis van genomen
Helaas kan ik - wanneer ik dat wel zou doen - daar logischerwijs geen inlichtingen over verschaffen
Dat gebeurde iets van twee week geleden, op een avond dat ik met johannes meettequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik snap 'm
Verwerk de microfilm met gevoelige informatie de.volgende keer anders in je lasagneHeerlijk smokkelwaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus dat wat je ontvang van zijn edele delen is niet goed?
Nickquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nickgod is sneller dan Bolt man.
Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb het Pax even via de whatsapp uitgelegd
Ik ga morgen proberen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel veel mensen hebben dat de laatste tijd
DOe ik ook altijd, lekker toch.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Nog even Efukt kijken voor het slapen gaan
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Nog even Efukt kijken voor het slapen gaan
Valt meequote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar eh Saind, ben je kwaad op mij?
Niets mis meequote:Op dinsdag 22 april 2014 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie dit leest is gek.
xd xd
Tevens, vak410 zijn doorgesnoven randdebielen
Ik zou direct teruggaan naar de Zeeman.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:57 schreef Saind het volgende:
Wel godverdomme, valt zo m'n horloge van m'n pols af
Siebel*quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou direct teruggaan naar de Zeeman.
Kan niet, de manager werkt al een week niet.quote:
Gebeurde mij vroeger op MSN altijdquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:16 schreef Tarado het volgende:
Werd net geblokkeerd, dat heb ik nog nooit gehad
Ach, er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn internet werkt niet thuis.
Wat een ellende.
Moet je maar niet een uur van huis werkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:43 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Werken van 16.00-20.00, wat een kutdienst.Mis ik nog begin van CL ook
Ik mis volgende week de hele wedstrijd door sociale verplichtingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:43 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Werken van 16.00-20.00, wat een kutdienst.Mis ik nog begin van CL ook
Je moeder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Vrouwen van rond de 40 die een roze-blonde hanekam dragen zijn echt extreem tokkie.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen.
Zo had bijvoorbeeld mijn internet niet kunnen werken.
Gelukkig werkt dat perfect.
Die van JR.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:49 schreef GGMM het volgende:
Haha de moeder van JanCees heeft een roze-blonde hanekam.
Jij? Sociaal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis volgende week de hele wedstrijd door sociale verplichtingen.
Sociaal
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordtquote:
Ik ben heel sociaal hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij? Sociaal?
Als dat maar goed gaat.
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordt
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordt
Wat ga je doen?quote:
Vorig jaar zijn ze met dezelfde selectie kampioen geworden toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef mrstylo het volgende:
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.
Van Persie speelde alle wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn ze met dezelfde selectie kampioen geworden toch?
Je anekdotes komen er niet helemaal uit he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je stemt PvdA? xd
Ik doe nu jou na. Het is wat ongemakkelijk.
Het is werkelijk een plaag dat blaag!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je anekdotes komen er niet helemaal uit he.
Ik doe nu jou na, gaat me prima af.
Waarschijnlijk zodat de nieuwe coach alvast kan kijken naar de gewenste versterkingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.
Jij zegt het normaal zonder een uitroepteken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag!
Ik doe nu mezelf na.
Uh, oké!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt het normaal zonder een uitroepteken.
Leuk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BBQ in Vondelpark en daarna naar optreden van matties.
Zure matties ja xd
Hahahaha!quote:
Minder minder.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag straks brandjes blussen jaaaaaaa
Ik moet binnenkort ook BHV gaan halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
Even in het kader van de boze turkRacist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer een type Leopold IIquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben het type David Livingstone.
Dat is hard gegaan. Al was er ook eigenlijk geen weg meer terug nadat het in alle media was gelekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
Drop een shotje hennesy voor onze gevallen broeder Moyes
Ik mocht 'm wel
Fikkie stoken is leukerquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee gek. Ik ben altijd netjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij zondag ook vuurwerk gegooid?
Daar heb je me, dat was wat slordig inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet als je Kip Tandoori op een bord doet.
Halloquote:
Heyquote:
Ik zet 1 Kachinky in op Atletiquote:
Aha, nice. Ik hoop zo hard op Atleti. Jammer dat ik geen sport1 heb en kan genieten van Sierd.quote:
1 wat?quote:
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je me, dat was wat slordig inderdaad
Dan zijn de voorrondes en drinken in Rotterdam. Kom je samen met Jimbo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.
Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Jij bent daar de oorzaak van. Hoe staat het momenteel met je plannen om je UI aan te passen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.
kachinky. Dat is 1/100 leva.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, nice. Ik hoop zo hard op Atleti. Jammer dat ik geen sport1 heb en kan genieten van Sierd.
[..]
1 wat?
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Jij bent daar de oorzaak van. Hoe staat het momenteel met je plannen om je UI aan te passen?
LET OP
Van je uitspraak hangt heel wat af. Ik reken op zorgvuldig uitgekozen woorden.
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zijn de voorrondes en drinken in Rotterdam. Kom je samen met Jimbo?
Jammer dat hij niet meer meedoet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.
Bij deze dan ook mijn meer dan oprechte excuses dat het je desondanks deze insteek toch uren slaap heeft moeten kosten. In het vervolg zal ik meer en sneller duidelijkheid verschaffen over mijn te nemen acties.
[..]
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.
Misschien ben ik er ook, ligt er even aan of ik een manier kan vinden om thuis te komen, meestal duurt dit tot na 12 uur dacht ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.
Mijn dank hiervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.
Bij deze dan ook mijn meer dan oprechte excuses dat het je desondanks deze insteek toch uren slaap heeft moeten kosten. In het vervolg zal ik meer en sneller duidelijkheid verschaffen over mijn te nemen acties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grootste baas ooit op het ESFquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer meedoet.
[ afbeelding ]
De publieksfavoriet die er door corruptie niet aan te pas kwam.
Nee, een honderdste van een leva!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, een leva. Zeg dat dan meteen1!1!!
Ik ook niet, ik luister liever niet van te voren naar de liedjes dan vind ik het leuker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie ik dit jaar moet steunen helaas.
Hij was wel echt goed. Jammer dat er zo lacherig over werd gedaan door vele enkel omdat zijn stijl niet in het straatje paste van de standaard huisvrouw/ESF-homo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer meedoet.
[ afbeelding ]
De publieksfavoriet die er door corruptie niet aan te pas kwam.
Fantastisch. Nu Typisch nog dwingen te komen en het wordt een ware voetbal-moderator happeningquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook, ligt er even aan of ik een manier kan vinden om thuis te komen, meestal duurt dit tot na 12 uur dacht ik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn dank hiervoorNee, geen dank. Het was ik die jou aan het lijntje hield zonder hiervan de consequenties in te zien. Hopelijk zal je de nachtrust vannacht gemakkelijk kunnen vatten nu deze verwarring uit de lucht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een halve eurocent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertaal het eens naar euro's. Alleen dan weet ik of jij op het randje leef.
Doet Mr Polska mee?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Polen dit jaar wint op ESF
heb je het clipje nog niet gezien Johannes?quote:
Laat maar zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je het clipje nog niet gezien Johannes?
Godverdomme wat had ik daar graag bij geweest!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:26 schreef Heeinz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ic_ron_jansdans.html
Al voorbijgekomen? Leukste tot nu toe van die bekerfinale en alles wat erbij hoort
[ afbeelding ]
Ben ook wel heel benieuwd naar hem ja. En Rene moet ook maar komen dan en Drizz.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Fantastisch. Nu Typisch nog dwingen te komen en het wordt een ware voetbal-moderator happening
Vanwege de tetten zeker hequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Polen dit jaar wint op ESF
Ik woon ook in de buurt en gun het ze ook wel, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij mee benquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat had ik daar graag bij geweest!
Ajax is mijn club maar ik heb lange tijd in Zwolle gewoond en heb toen wel een zwak voor PEC ontwikkeld. Daarom gun ik het die ploeg eigenlijk wel!
Ach ja, als je afgaat dan maar zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik woon ook in de buurt en gun het ze ook wel, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben
Hallo Heeinzquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik woon ook in de buurt en gun het ze ook wel, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben
Subforumban.quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Subforumban.
Ik geloof dat je bij het associatiespel toch niet met alles associaties mag hebben.
Negersex.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
MEN / Fotorebus
Kan iemand dit even oplossen?
Knut wist het antwoord maar mag helaas niet posten in MEN.
Ik weet het niet zo goed, misschien moet hij het zelf maar uitleggen.quote:
Ik heb het antwoord gegeven hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed, misschien moet hij het zelf maar uitleggen.
Zo schijnt dat Lange_Lans ook snel dingen associeert met negerseks.
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag je de nieuwe verzinnen.
Vreemd subforum.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van jodendom naar veewagon mocht ook niet
Brandtip : In japan zouden ze je een onschuldig dorp aanradenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu iets in brand zetten.
Doei
Ik geloof niet dat er veel verrassingen zijn. Stiekem zit ik diep in het Feyenoord FOK!-kamp. De meeste weten het zelf alleen nog niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ook wel heel benieuwd naar hem ja. En Rene moet ook maar komen dan en Drizz.
Willem van Hanegemquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef Heeinz het volgende:
MEN / Fotorebus
Spannend ben benieuwd wie hem raadt
!!
Ik heb geen zin om mijn best te doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef Heeinz het volgende:
MEN / Fotorebus
Spannend ben benieuwd wie hem raadt
!!
je bent zelf een benieuwdquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ook wel heel benieuwd naar hem ja. En Rene moet ook maar komen dan en Drizz.
Typisch dat het weer porno isquote:Tien miljoenste torrent geüpload op The Pirate Bay
Maandagnacht (Nederlandse tijd) is het 10 miljoenste torrent-bestand op The Pirate Bay geüpload.
Dat maakt het bedrijf bekend. De tien miljoenste torrent was een illegale kopie van een video uit de IntimateLesbians-serie.
Typisch heeft geen porno nodig.quote:
interactieve pornoquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
porno downloaden
dan loop je echt een paar jaar achter
Gewoon een poppetje op je hand tekenen tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
porno downloaden
dan loop je echt een paar jaar achter
gewoon christian eriksen googlenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een poppetje op je hand tekenen toch
Uitprinten, op je hand lijmen, met een balpen z'n mond inprikken en gaan.quote:
Het is gewoon een feit dat Feyenoord vroeger een openbare vuilstort was.quote:Op maandag 21 april 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
Je moet eens aan Dven vragen hoe de wijk Feijenoord ontstaan is die debiele theorie van hem daarover heb ik serieus een tijdje voor waar aangenomen.
Voor een vakantie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
Vaccinaties zijn duur. 150 euro aan ziektes in m'n arm gehad net
Natuurlijk. Het is raar om het er na te doen.quote:
bam ik nog twee dagen bamquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De geur van dinsdag doet me deugd. Nog drie hele dagen tot vakantie.
Uhn tissssss
En toen werd je van de vaccinaties ziek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
De Wallenquote:
Er is nog hoop. Vrijdag ben ik de eerste twee uur vrij en er zijn 'examenstunts'. Maar 't is afwachten of ze doorgaan. Ieder jaar weer een groot raadsel en kinderachtig in zijn eenvoud. Als die er wel zijn, hoef ik maar voor 1 uurtje naar school.quote:
De Wallen dus.quote:
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je alleen nog maar hippie kleermakers
kapitaalkverkrachtingquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.
Wel teleurstellend dat ik de laatste keer zelfs kaaswinkeltjes zag enzo
Het is tevens feit dat het Olympisch stadion tijdens de oorlog een berucht punt was voor de deportatie van Joden, en zo zijn er meer historische feitjes die anno 2014 niet echt relevant meer zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Feyenoord vroeger een openbare vuilstort was.
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Leuk. Nog stinkende mensen naast je?
Malariapillen heb ik nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
DTP, hepatitis A en buiktyfus.
Recept voor malariapillen erbij ook
O. Grappig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.
Moest voor een week in het binnenland van Laos. Jungle enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malariapillen heb ik nog nooit gebruikt
Kots.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
O. Grappig.
Na mijn tentamen van straks heb ik vakantie. Jaloers?
4havoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh jeetje. Gaat het goed?
In welke klas zit jij eigenlijk?
Begrijp ik maar ik ben ook wel in de jungle geweest in het Amazone gebied, het schijnt maar tegen bepaalde soorten te werken, tenminste zo heb ik het begrepen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest voor een week in het binnenland van Laos. Jungle enzo
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is tevens feit dat het Olympisch stadion tijdens de oorlog een berucht punt was voor de deportatie van Joden, en zo zijn er meer historische feitjes die anno 2014 niet echt relevant meer zijn.
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.
De Zuidoever stond vroeger vol met boerderijtjes en dergelijke en is in de expansiedrift halverwege de zeventiende eeuw langzaam met andere wijken als Charlois aan Rotterdam vastgegroeid.
Er is buiten die pseudograppige bron binnen het joodsche volk helemaal geen bewijs van jouw theorie dat het één of andere enorme vuilstort was vroeger.
Daarnaast kun je veel beter preventieve maatregelen treffen. Insmeren met DEET, slapen onder een klamboe, 's nachts niet met korte mouwen/broek en veel (gin) tonic drinken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ik ben ook wel in de jungle geweest in het Amazone gebied, het schijnt maar tegen bepaalde soorten te werken, tenminste zo heb ik het begrepen.
Zo klinkt het inderdaad absoluut niet meer gay en associeer ik het, naast vanzelfsprekend negersex, met flamoes. Iets zal hem in de schrijfwijze liggen.quote:
Of aan de persoon die het typt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad absoluut niet meer gay en associeer ik het, naast vanzelfsprekend negersex, met flamoes. Iets zal hem in de schrijfwijze liggen.
Gast, je zit er naast. Ik ga er verder zelf geen woorden over vuil maken maar deze quote over de geschiedenis van verscheidene wijken te Rotterdam zegt genoegquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.
De Zuidoever stond vroeger vol met boerderijtjes en dergelijke en is in de expansiedrift halverwege de zeventiende eeuw langzaam met andere wijken als Charlois aan Rotterdam vastgegroeid.
Er is buiten die pseudograppige bron binnen het joodsche volk helemaal geen bewijs van jouw theorie dat het één of andere enorme vuilstort was vroeger.
Bron : http://www.stadstuinen.co(...)d-tot-in-de-19e-eeuwquote:'Not in my backyard'
Feijenoord werd door de stad Rotterdam aanvankelijk gebruikt voor zaken die men liefst niet in de stad zelf ziet. Zo had de 'Admiraliteit van de Maze' hier in de zeventiende eeuw een galg opgericht. Hier werden misdadigers opgehangen als "afschrikwekkend voorbeeld voor de brave burgers"*.
Vanaf 1700 werden er schietoefeningen gehouden met een kanon.
In 1722 kregen Pieter Knoop en Jan Jansz. Bias vergunning om op het eiland een put te graven om de in de stad opgehaalde beer in op te bergen. Ook werd er af en toe as gestort. Zo werd Feijenoord de beerput van de stad Rotterdam.
pesthuisfeijenoord1756Het Pesthuis van Rotterdam werd begin 18e eeuw vanuit de stad verplaatst naar het nog ongerepte Feijenoord, op de plek waar eerst de galg van de Admiraliteit stond. Als er weer een pestepidemie zou uitbreken, wilde men de stadsbewoners er zoveel mogelijk van vrijwaren. Het in 1716 gereed gekomen Pesthuis werd echter niet meer voor dat doel gebruikt, omdat de pestepidemieën inmiddels voorbij waren. Het Pesthuis heeft dienst gedaan als hooi-opslagplaats en als onderdak voor zieken, gewonden en krijgsgevangenen uit de oorlogen met Frankrijk en Engeland uit die tijd. In 1786 werd op het gebouw een bliksemafleider geplaatst. In het begin van de negentiende eeuw werd het Pesthuis gebruikt als werkinrichting voor door armhuizen ter beschikking gestelde kinderen, onder leiding van de vroegere directeur van de stadsleer- en spinschool G.J. ter Hoeven. In 1818 werden de kinderen door geldgebrek weer naar huis gestuurd en werd het Pesthuis ontruimd.
Ik lees dat er bij Feyenoord al sinds 1700 schietoefeningen worden gehouden. Wordt tijd dat het zijn vruchten begint af te werpen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast, je zit er naast. Ik ga er verder zelf geen woorden over vuil maken maar deze quote over de geschiedenis van verscheidene wijken te Rotterdam zegt genoeg
[..]
Bron : http://www.stadstuinen.co(...)d-tot-in-de-19e-eeuw
Beerput, bewaarhuis voor teringlijers en opvangplek voor criminelen die aan de galg mogen. Enig historisch besef kan je de Feyenoorders gezien hun sociale status niet ontkennen.
Wil je bovenstaande bron niet aannemen dan hier een onderzoek gedaan in opdracht van de gemeente Rotterdam waarin het e.e.a. nog wordt bevestigd.
http://www.elsbet.nl/dl/CHV%20Feijenoord.pdf
Gelieve je excuses aan mijn adres in dit topic te openbaren. Ben je laf als een hond dan mag een DM'etje ook wel.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Atleti v Chelsea.
Kan Diego Costa alweer meedoen?
Ik ben vanaf nu BHV-er stinho. Dus als je een hartstilstand krijgt stuur me een dm-tje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je toch allemaal met je leven.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik lees dat er bij Feyenoord al sinds 1700 schietoefeningen worden gehouden. Wordt tijd dat het zijn vruchten begint af te werpen.
Met of zonder bubbels?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij een keukenbrand: eerst water voor de special effects. Daarna verder kijken.
Van het weekend gewoon 90 minuten meegedaan toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Atleti v Chelsea.
Kan Diego Costa alweer meedoen?
Is dat de reden van de verbranding der wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu BHV-er stinho. Dus als je een hartstilstand krijgt stuur me een dm-tje.
Witikvil jonguh.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van het weekend gewoon 90 minuten meegedaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |