Natuurlijk. Het is raar om het er na te doen.quote:
bam ik nog twee dagen bamquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De geur van dinsdag doet me deugd. Nog drie hele dagen tot vakantie.
Uhn tissssss
En toen werd je van de vaccinaties ziek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
Vaccinaties zijn duur. 150 euro aan ziektes in m'n arm gehad net
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
Vaccinaties zijn duur. 150 euro aan ziektes in m'n arm gehad net
De Wallenquote:
Er is nog hoop. Vrijdag ben ik de eerste twee uur vrij en er zijn 'examenstunts'. Maar 't is afwachten of ze doorgaan. Ieder jaar weer een groot raadsel en kinderachtig in zijn eenvoud. Als die er wel zijn, hoef ik maar voor 1 uurtje naar school.quote:
De Wallen dus.quote:
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je alleen nog maar hippie kleermakers
kapitaalkverkrachtingquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.
Wel teleurstellend dat ik de laatste keer zelfs kaaswinkeltjes zag enzo
Het is tevens feit dat het Olympisch stadion tijdens de oorlog een berucht punt was voor de deportatie van Joden, en zo zijn er meer historische feitjes die anno 2014 niet echt relevant meer zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Feyenoord vroeger een openbare vuilstort was.
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Leuk. Nog stinkende mensen naast je?
Malariapillen heb ik nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
DTP, hepatitis A en buiktyfus.
Recept voor malariapillen erbij ook
O. Grappig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.
Moest voor een week in het binnenland van Laos. Jungle enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malariapillen heb ik nog nooit gebruikt
Kots.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
O. Grappig.
Na mijn tentamen van straks heb ik vakantie. Jaloers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |