Natuurlijk. Het is raar om het er na te doen.quote:
bam ik nog twee dagen bamquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De geur van dinsdag doet me deugd. Nog drie hele dagen tot vakantie.
Uhn tissssss
En toen werd je van de vaccinaties ziek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
Vaccinaties zijn duur. 150 euro aan ziektes in m'n arm gehad net
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef Saind het volgende:
Vaccinaties zijn duur. 150 euro aan ziektes in m'n arm gehad net
De Wallenquote:
Er is nog hoop. Vrijdag ben ik de eerste twee uur vrij en er zijn 'examenstunts'. Maar 't is afwachten of ze doorgaan. Ieder jaar weer een groot raadsel en kinderachtig in zijn eenvoud. Als die er wel zijn, hoef ik maar voor 1 uurtje naar school.quote:
De Wallen dus.quote:
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je alleen nog maar hippie kleermakers
kapitaalkverkrachtingquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Toegegeven, het is niet zo als voorheen maar er zit nog wel het e.e.a aan vreemde barretjes, hoerenhuisjes, coffeeshops en musea.
Wel teleurstellend dat ik de laatste keer zelfs kaaswinkeltjes zag enzo
Het is tevens feit dat het Olympisch stadion tijdens de oorlog een berucht punt was voor de deportatie van Joden, en zo zijn er meer historische feitjes die anno 2014 niet echt relevant meer zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Feyenoord vroeger een openbare vuilstort was.
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Leuk. Nog stinkende mensen naast je?
Malariapillen heb ik nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
DTP, hepatitis A en buiktyfus.
Recept voor malariapillen erbij ook
O. Grappig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koning Sarcasme klopt op de deur hier, even open doen.
Moest voor een week in het binnenland van Laos. Jungle enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malariapillen heb ik nog nooit gebruikt
Kots.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
O. Grappig.
Na mijn tentamen van straks heb ik vakantie. Jaloers?
4havoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh jeetje. Gaat het goed?
In welke klas zit jij eigenlijk?
Begrijp ik maar ik ben ook wel in de jungle geweest in het Amazone gebied, het schijnt maar tegen bepaalde soorten te werken, tenminste zo heb ik het begrepen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest voor een week in het binnenland van Laos. Jungle enzo
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is tevens feit dat het Olympisch stadion tijdens de oorlog een berucht punt was voor de deportatie van Joden, en zo zijn er meer historische feitjes die anno 2014 niet echt relevant meer zijn.
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was het punt dan ook niet, achterlijke gladiool. Jij betwijfelde de echtheid van het gegeven. Ik bevestig het je alleen maar. niet in hoeverre het nog relevant is of niet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.
De Zuidoever stond vroeger vol met boerderijtjes en dergelijke en is in de expansiedrift halverwege de zeventiende eeuw langzaam met andere wijken als Charlois aan Rotterdam vastgegroeid.
Er is buiten die pseudograppige bron binnen het joodsche volk helemaal geen bewijs van jouw theorie dat het één of andere enorme vuilstort was vroeger.
Daarnaast kun je veel beter preventieve maatregelen treffen. Insmeren met DEET, slapen onder een klamboe, 's nachts niet met korte mouwen/broek en veel (gin) tonic drinken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar ik ben ook wel in de jungle geweest in het Amazone gebied, het schijnt maar tegen bepaalde soorten te werken, tenminste zo heb ik het begrepen.
Zo klinkt het inderdaad absoluut niet meer gay en associeer ik het, naast vanzelfsprekend negersex, met flamoes. Iets zal hem in de schrijfwijze liggen.quote:
Of aan de persoon die het typt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad absoluut niet meer gay en associeer ik het, naast vanzelfsprekend negersex, met flamoes. Iets zal hem in de schrijfwijze liggen.
Gast, je zit er naast. Ik ga er verder zelf geen woorden over vuil maken maar deze quote over de geschiedenis van verscheidene wijken te Rotterdam zegt genoegquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee zo is het helemaal niet gegaan domme Bulgaarse straathond.
De Zuidoever stond vroeger vol met boerderijtjes en dergelijke en is in de expansiedrift halverwege de zeventiende eeuw langzaam met andere wijken als Charlois aan Rotterdam vastgegroeid.
Er is buiten die pseudograppige bron binnen het joodsche volk helemaal geen bewijs van jouw theorie dat het één of andere enorme vuilstort was vroeger.
Bron : http://www.stadstuinen.co(...)d-tot-in-de-19e-eeuwquote:'Not in my backyard'
Feijenoord werd door de stad Rotterdam aanvankelijk gebruikt voor zaken die men liefst niet in de stad zelf ziet. Zo had de 'Admiraliteit van de Maze' hier in de zeventiende eeuw een galg opgericht. Hier werden misdadigers opgehangen als "afschrikwekkend voorbeeld voor de brave burgers"*.
Vanaf 1700 werden er schietoefeningen gehouden met een kanon.
In 1722 kregen Pieter Knoop en Jan Jansz. Bias vergunning om op het eiland een put te graven om de in de stad opgehaalde beer in op te bergen. Ook werd er af en toe as gestort. Zo werd Feijenoord de beerput van de stad Rotterdam.
pesthuisfeijenoord1756Het Pesthuis van Rotterdam werd begin 18e eeuw vanuit de stad verplaatst naar het nog ongerepte Feijenoord, op de plek waar eerst de galg van de Admiraliteit stond. Als er weer een pestepidemie zou uitbreken, wilde men de stadsbewoners er zoveel mogelijk van vrijwaren. Het in 1716 gereed gekomen Pesthuis werd echter niet meer voor dat doel gebruikt, omdat de pestepidemieën inmiddels voorbij waren. Het Pesthuis heeft dienst gedaan als hooi-opslagplaats en als onderdak voor zieken, gewonden en krijgsgevangenen uit de oorlogen met Frankrijk en Engeland uit die tijd. In 1786 werd op het gebouw een bliksemafleider geplaatst. In het begin van de negentiende eeuw werd het Pesthuis gebruikt als werkinrichting voor door armhuizen ter beschikking gestelde kinderen, onder leiding van de vroegere directeur van de stadsleer- en spinschool G.J. ter Hoeven. In 1818 werden de kinderen door geldgebrek weer naar huis gestuurd en werd het Pesthuis ontruimd.
Ik lees dat er bij Feyenoord al sinds 1700 schietoefeningen worden gehouden. Wordt tijd dat het zijn vruchten begint af te werpen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast, je zit er naast. Ik ga er verder zelf geen woorden over vuil maken maar deze quote over de geschiedenis van verscheidene wijken te Rotterdam zegt genoeg
[..]
Bron : http://www.stadstuinen.co(...)d-tot-in-de-19e-eeuw
Beerput, bewaarhuis voor teringlijers en opvangplek voor criminelen die aan de galg mogen. Enig historisch besef kan je de Feyenoorders gezien hun sociale status niet ontkennen.
Wil je bovenstaande bron niet aannemen dan hier een onderzoek gedaan in opdracht van de gemeente Rotterdam waarin het e.e.a. nog wordt bevestigd.
http://www.elsbet.nl/dl/CHV%20Feijenoord.pdf
Gelieve je excuses aan mijn adres in dit topic te openbaren. Ben je laf als een hond dan mag een DM'etje ook wel.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Atleti v Chelsea.
Kan Diego Costa alweer meedoen?
Ik ben vanaf nu BHV-er stinho. Dus als je een hartstilstand krijgt stuur me een dm-tje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je toch allemaal met je leven.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik lees dat er bij Feyenoord al sinds 1700 schietoefeningen worden gehouden. Wordt tijd dat het zijn vruchten begint af te werpen.
Met of zonder bubbels?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij een keukenbrand: eerst water voor de special effects. Daarna verder kijken.
Van het weekend gewoon 90 minuten meegedaan toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Atleti v Chelsea.
Kan Diego Costa alweer meedoen?
Is dat de reden van de verbranding der wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu BHV-er stinho. Dus als je een hartstilstand krijgt stuur me een dm-tje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |