Hij beweert dat ik achter de schermen vijanden heb die mijn verdiende positie op het wk subforum tegenhouden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM daarmee een grapje maakte, want volgens mij heb jij geen haters
Oh, ik heb daar achter de schermen nog geen kennis van genomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik achter de schermen vijanden heb die mijn verdiende positie op het wk subforum tegenhouden.
Hij moet niet gelijk beginnen over lichaamsbeweging.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wel aardig doen tegen Paxje he?
ik snap 'mquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar achter de schermen nog geen kennis van genomen
Helaas kan ik - wanneer ik dat wel zou doen - daar logischerwijs geen inlichtingen over verschaffen
Dat gebeurde iets van twee week geleden, op een avond dat ik met johannes meettequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik snap 'm
Verwerk de microfilm met gevoelige informatie de.volgende keer anders in je lasagneHeerlijk smokkelwaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus dat wat je ontvang van zijn edele delen is niet goed?
Nickquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nickgod is sneller dan Bolt man.
Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb het Pax even via de whatsapp uitgelegd
Ik ga morgen proberen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel veel mensen hebben dat de laatste tijd
DOe ik ook altijd, lekker toch.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Nog even Efukt kijken voor het slapen gaan
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Nog even Efukt kijken voor het slapen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |