Omdat ik mijzelf nooit sherlock kan ik dit helaas niet verifiëren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zeg alleen liefdevolle dingen over je.
Kritiek, prima. Maar...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na zo'n haatdragende opmerking van johannes zou ik niet meer kunnen slapen.
ik zit na te denken wat ik gedaan zou kunnen hebben om dit te verdienen maar ik kan niks verzinnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na zo'n haatdragende opmerking van johannes zou ik niet meer kunnen slapen.
tijgernoot Albaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zit na te denken wat ik gedaan zou kunnen hebben om dit te verdienen maar ik kan niks verzinnen.
zak in elkaar joh is inderdaad vele malen leuker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kritiek, prima. Maar...
Nee, hier die ik niet aan mee.
Ik vind het eigenlijk allebei niet leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
zak in elkaar joh is inderdaad vele malen leuker.
Ik ben geïnteresseerd geraakt in de grootte van de piemel van Drizzt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan die topic pointer over Drizzt zijn piemel weg? Ik word er een beetje ongemakkelijk van.
Je bent zelf niet leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk allebei niet leuk.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nooit sherlock kan ik dit helaas niet verifiëren.
Ik durf toe te geven dat ik mezelf wel eens Sherlockquote:Op maandag 21 april 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet dat ik vooral sterk was in het teamspel met Paxcon en Cavaliers aan mijn zijde.
En dat terwijl je geen onzekere puber bentquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ik mezelf wel eens Sherlock
Dit was een goede post van jou
Het is meer om te genieten van al die positieve vermeldingen over mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat terwijl je geen onzekere puber bent![]()
Boem. De theorie van GGMM in één keer onderuit.
Ik lees net dat GGMM zich dagelijks in lofzangen uit over mij, dus ik denk dat het net iets te goed is voor mijn ego als ik dat allemaal terug lees.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer om te genieten van al die positieve vermeldingen over mij
Etsu's posts lees ik niet
Ik denk dat GGMM daarmee een grapje maakte, want volgens mij heb jij geen hatersquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees net dat GGMM zich dagelijks in lofzangen uit over mij, dus ik denk dat het net iets te goed is voor mijn ego als ik dat allemaal terug lees.
Anderzijds, zo kan ik er wel achterkomen wie nou die vijanden van me zijn waar GGMM zo subtiel over speculeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |