Waarschijnlijk zodat de nieuwe coach alvast kan kijken naar de gewenste versterkingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.
Jij zegt het normaal zonder een uitroepteken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag!
Ik doe nu mezelf na.
Uh, oké!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt het normaal zonder een uitroepteken.
Leuk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BBQ in Vondelpark en daarna naar optreden van matties.
Zure matties ja xd
Hahahaha!quote:
Minder minder.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag straks brandjes blussen jaaaaaaa
Ik moet binnenkort ook BHV gaan halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
Even in het kader van de boze turkRacist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer een type Leopold IIquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben het type David Livingstone.
Dat is hard gegaan. Al was er ook eigenlijk geen weg meer terug nadat het in alle media was gelekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Saind het volgende:
Drop een shotje hennesy voor onze gevallen broeder Moyes
Ik mocht 'm wel
Fikkie stoken is leukerquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee gek. Ik ben altijd netjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij zondag ook vuurwerk gegooid?
Daar heb je me, dat was wat slordig inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet als je Kip Tandoori op een bord doet.
Halloquote:
Heyquote:
Ik zet 1 Kachinky in op Atletiquote:
Aha, nice. Ik hoop zo hard op Atleti. Jammer dat ik geen sport1 heb en kan genieten van Sierd.quote:
1 wat?quote:
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je me, dat was wat slordig inderdaad
Dan zijn de voorrondes en drinken in Rotterdam. Kom je samen met Jimbo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.
Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Jij bent daar de oorzaak van. Hoe staat het momenteel met je plannen om je UI aan te passen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Karina. Ik schijn 6 mei iets ESF gerelateerd te gaan doen.
kachinky. Dat is 1/100 leva.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, nice. Ik hoop zo hard op Atleti. Jammer dat ik geen sport1 heb en kan genieten van Sierd.
[..]
1 wat?
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Jij bent daar de oorzaak van. Hoe staat het momenteel met je plannen om je UI aan te passen?
LET OP
Van je uitspraak hangt heel wat af. Ik reken op zorgvuldig uitgekozen woorden.
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zijn de voorrondes en drinken in Rotterdam. Kom je samen met Jimbo?
Jammer dat hij niet meer meedoet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.
Bij deze dan ook mijn meer dan oprechte excuses dat het je desondanks deze insteek toch uren slaap heeft moeten kosten. In het vervolg zal ik meer en sneller duidelijkheid verschaffen over mijn te nemen acties.
[..]
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.
Misschien ben ik er ook, ligt er even aan of ik een manier kan vinden om thuis te komen, meestal duurt dit tot na 12 uur dacht ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij vroeg het gister en het klonk zo debiel dat ik gewoon wel moet komen.
Mijn dank hiervoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten het niet aan te durven gezien het leed wat het bij jou teweeg zal brengen. We hebben zo onze meningsverschillen hier en daar maar pijn heb ik je nooit willen doen.
Bij deze dan ook mijn meer dan oprechte excuses dat het je desondanks deze insteek toch uren slaap heeft moeten kosten. In het vervolg zal ik meer en sneller duidelijkheid verschaffen over mijn te nemen acties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grootste baas ooit op het ESFquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer meedoet.
[ afbeelding ]
De publieksfavoriet die er door corruptie niet aan te pas kwam.
Nee, een honderdste van een leva!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, een leva. Zeg dat dan meteen1!1!!
Ik ook niet, ik luister liever niet van te voren naar de liedjes dan vind ik het leuker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie ik dit jaar moet steunen helaas.
Hij was wel echt goed. Jammer dat er zo lacherig over werd gedaan door vele enkel omdat zijn stijl niet in het straatje paste van de standaard huisvrouw/ESF-homo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer meedoet.
[ afbeelding ]
De publieksfavoriet die er door corruptie niet aan te pas kwam.
Fantastisch. Nu Typisch nog dwingen te komen en het wordt een ware voetbal-moderator happeningquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook, ligt er even aan of ik een manier kan vinden om thuis te komen, meestal duurt dit tot na 12 uur dacht ik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn dank hiervoorNee, geen dank. Het was ik die jou aan het lijntje hield zonder hiervan de consequenties in te zien. Hopelijk zal je de nachtrust vannacht gemakkelijk kunnen vatten nu deze verwarring uit de lucht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een halve eurocent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertaal het eens naar euro's. Alleen dan weet ik of jij op het randje leef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |