Je moeder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Vrouwen van rond de 40 die een roze-blonde hanekam dragen zijn echt extreem tokkie.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen.
Zo had bijvoorbeeld mijn internet niet kunnen werken.
Gelukkig werkt dat perfect.
Die van JR.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:49 schreef GGMM het volgende:
Haha de moeder van JanCees heeft een roze-blonde hanekam.
Jij? Sociaal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis volgende week de hele wedstrijd door sociale verplichtingen.
Sociaal
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordtquote:
Ik ben heel sociaal hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij? Sociaal?
Als dat maar goed gaat.
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordt
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kutclub, ik had ze Moyes nog wel een tijdje gegund, al vind ik het wel leuk als King Louis het wordt
Wat ga je doen?quote:
Vorig jaar zijn ze met dezelfde selectie kampioen geworden toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef mrstylo het volgende:
Maar snap niet wat ManU wilt bereiken om hem nu te ontslaan en niet over paar weken. En ze krijgen ook niet ineens een CL waardige selectie nu Moyes weg is.
Van Persie speelde alle wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn ze met dezelfde selectie kampioen geworden toch?
Je anekdotes komen er niet helemaal uit he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je stemt PvdA? xd
Ik doe nu jou na. Het is wat ongemakkelijk.
Het is werkelijk een plaag dat blaag!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je anekdotes komen er niet helemaal uit he.
Ik doe nu jou na, gaat me prima af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |