Doe dan "naar rechts richten" en laat de rechtervoorman oplijnen als je het jezelf makkelijk wil maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Geeft! Acht!
Aansluiten bij onze beroepscollega's van het 45e!
Mars!
Aldus onze CSM, gesproken in een paniekerige stem, op bataljonsappel
Hij riep wel meer paniekerige, non-existente commando's:quote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dan "naar rechts richten" en laat de rechtervoorman oplijnen als je het jezelf makkelijk wil maken.
Come and Seequote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef WWolfy het volgende:
Aanbevelingen voor goede films over de russische kant van WW2?
Wilde ik inderdaad ook net aandragen, maar realiseerde me dat het niet echt een film over het rode leger is.quote:
They fought for their Countryquote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wilde ik inderdaad ook net aandragen, maar realiseerde me dat het niet echt een film over het rode leger is.
Ik vond Talvisota wel baas. They fought for their country en 9 Rota nog niet gezien, even kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
They fought for their Country
Fins: Talvisota (The winter War)
En anders ga je op de Hollywood toer met Enemy at the Gates.
Afghanistan: 9 Rota en The beast of War
Aanradertjes, vooral 9 Rota... (had ik mee naar Afghanistan, niemand kende die film...quote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vond Talvisota wel baas. They fought for their country en 9 Rota nog niet gezien, even kijken.
Toepasselijk ookquote:Op zondag 20 april 2014 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aanradertjes, vooral 9 Rota... (had ik mee naar Afghanistan, niemand kende die film...)
Dat kan gewoon, normaal ga je ook gewoon ergens opstellen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Moet je een afdeling trouwens per se laten inrukken als ze opgesteld staan? Je kan ze niet vanuit de tweede rust een onofficiële opdracht geven zoals ''jongens, even in rotten van 4 opstellen naast deze lui''?
Is daar nog een regel voor, moeten ze per se in de tweede rust staan om zonder in te rukken te verplaatsen, o.i.d.?quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, normaal ga je ook gewoon ergens opstellen.
Hangt natuurlijk wel van de omstandigheden af, als iedereen opgesteld staat en jou clubje staat niet goed dan kun je moeilijk tegenover iedereen maar wat op je gemak ergens anders heen schuifelen, ga dan naar rechts richten of inrukken. Als het een beperkt gezelschap is kun je prima vanuit de tweede rust de rechtervoorman ergens anders neerzetten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is daar nog een regel voor, moeten ze per se in de tweede rust staan om zonder in te rukken te verplaatsen, o.i.d.?
Stalingrad. Maar dan wel die uit 2003.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef WWolfy het volgende:
Aanbevelingen voor goede films over de russische kant van WW2?
Ah, ja is op zich ook wel logisch. Maar zou een CSM dit niet moeten weten i.p.v. de hele compagnie te kakken te zetten voor een bataljon ..?quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk wel van de omstandigheden af, als iedereen opgesteld staat en jou clubje staat niet goed dan kun je moeilijk tegenover iedereen maar wat op je gemak ergens anders heen schuifelen, ga dan naar rechts richten of inrukken. Als het een beperkt gezelschap is kun je prima vanuit de tweede rust de rechtervoorman ergens anders neerzetten.
Mjah, is alleen meer Duitsch georienteerd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stalingrad. Maar dan wel die uit 2003.
Deze had je ook nog:quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, is alleen meer Duitsch georienteerd.
Je hebt ook nog die uit 93: Stalingrad (1993) - IMDb
We hebben sinds die zure paarse exercitie al genoeg ellende van de KM overgenomen... Domme geschuif...quote:Op zondag 20 april 2014 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Die KL-ers ook altijd met hun exercitie ipv werken
Jup maar hij laat wel goed zien hoe verschrikkelijk die slag was. Ik weet er nog een kan alleen de titel niet ophalenquote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, is alleen meer Duitsch georienteerd.
Je hebt ook nog die uit 93: Stalingrad (1993) - IMDb
Die zocht ik jaquote:Op zondag 20 april 2014 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze had je ook nog:
Brestskaya krepost (2010) - IMDb
''Maenner, mir nach!'' - Kapitein met houten handquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar hij laat wel goed zien hoe verschrikkelijk die slag was. Ik weet er nog een kan alleen de titel niet ophalen
Ja.quote:Op zondag 20 april 2014 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ja is op zich ook wel logisch. Maar zou een CSM dit niet moeten weten i.p.v. de hele compagnie te kakken te zetten voor een bataljon ..?
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?quote:
Omdat het een CSM is... (sergeant majoor)...quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?
Hoe lang is 'ie al CSM?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?
Huehue, doe maar zo'n opper dan.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het een CSM is... (sergeant majoor)...
Oppers hebben daar geen last van.
Lang genoeg volgens mij. Ik gok meer dan 5 jaar.quote:
Tja dan moet dat exercitiegebeuren toch wel te dromen zijn inderdaad...quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Lang genoeg volgens mij. Ik gok meer dan 5 jaar.
Scheelt, van welke club komt hij?quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Met incompetente officieren kan ik wel leven, maar niet met incompetente onderofficieren. Onze groep heeft een nieuwe gpc gekregen, voormalig beroeps, jonge gozer, net afgezwaaid. Ben benieuwd.
Okee. Lekker lomp volk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van de genie of van de pantsergenie.
Wellicht loop ik ondertussen wat achter, maar is dat irritante bokkentuig al eens eruit gewerkt bij de Natres?quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik begin, tot mijn blijdschap, wel een trend te zien van de instroom van meer jong, professioneel (bijv. voormalig beroeps) en vormbaar personeel bij de Natres (i.p.v. ouwe knarren krentebrood). Ons materieel wordt ook al steeds sneller bijgewerkt. Het ironische/trieste is dat dit ten koste gaat van de beroeps..
Jah, voor ongeveer 98 % zou ik gokken. Ik zat bij de eerste lichting AMO Natres die opkwam met het SMP pakket: Meindls, 60 L ruza, opsvest. Dat was vorig jaar. Een maand of 2 geleden hebben bijna al mijn collega's ook de opsvesten ontvangen. Kreeg ook te horen dat we in Mei overgaan op de Colt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wellicht loop ik ondertussen wat achter, maar is dat irritante bokkentuig al eens eruit gewerkt bij de Natres?
Inderdaad, tel daarbij het gegeven op dat de Natres steeds meer bekendheid begint te vergaren bij burgers en dat er steeds een groter gedeelte van de instroom bestaat uit jonge mensen.quote:
Defensie in zijn geheel wordt ondertussen "alles net niet", niet alleen NatRes. Ik zie trouwens steeds meer studenten die het ook interessant vinden, is wel gaaf. Heb een vriend van me ook overgehaald om het te doenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, tel daarbij het gegeven op dat de Natres steeds meer bekendheid begint te vergaren bij burgers en dat er steeds een groter gedeelte van de instroom bestaat uit jonge mensen.
Gaat de goede kant op.
Als de Natres nou ook nog eens een keertje zou bedenken waar ze zich nou op toe wil leggen, in plaats van ''van alles net niet'', dan zou het helemaal mooi zijn.
Ja klopt, maar de beroepscomponent van Defensie was vroeger niet ''alles net niet''. De Natres was altijd al ''alles net niet''.quote:Op zondag 20 april 2014 22:48 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Defensie in zijn geheel wordt ondertussen "alles net niet", niet alleen NatRes. Ik zie trouwens steeds meer studenten die het ook interessant vinden, is wel gaaf. Heb een vriend van me ook overgehaald om het te doen
Oh god, toch niet diezelfde vent van Nijverdal he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die vent van onze beëdiging? Neequote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oh god, toch niet diezelfde vent van Nijverdal he?![]()
Ben gekke Henkie niet.quote:Op maandag 21 april 2014 09:13 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Eerlijk zeggen, wie gaat er langs de meubelboulevard vandaag
DEF / [DEF SC]#714 Waar Thaboelletje de AMO ingaatquote:Op maandag 21 april 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
https://www.youtube.com/user/britishpathe/videos
British Pathe heeft alle newsreels online gezet. Erg veel beeldmateriaal.
Ah.quote:Op maandag 21 april 2014 10:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
forum.fok.nl/topic/2095836/4/50#139020894
quote:
Klopt, en ook niet te flauw met beelden van executies etc.quote:Op maandag 21 april 2014 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Indrukwekkend beeldmateriaal zeg. En zo veel.
Ik wilde gaan schilderen maar de regendreiging is me hier te hoog.quote:
Die idioten zetten volgens mij de wekker...quote:Op maandag 21 april 2014 10:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik wilde gaan schilderen maar de regendreiging is me hier te hoog.
Ging ik per ongeluk toch bijna het GoT topic in zonder de nieuwe aflevering te zien
Ik ben fan maar zover gaat het ook weer niet meer. Alhoewel het niet veel scheelde met mijn terugkomst van paasvuurquote:Op maandag 21 april 2014 10:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die idioten zetten volgens mij de wekker...
quote:Op maandag 21 april 2014 10:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, en ook niet te flauw met beelden van executies etc.
Moet je niet eens aan Sickbeard etc. beginnen? Zelf een NASje bouwen, openmediavault erop een gaan met die banaan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:12 schreef Erasmo het volgende:
10 minuten nog en dan is ie binnen, had eerst aflevering twee per ongeluk opnieuw gedownload
Zit straks twee jaar aan wal als boordplaatser dus wil iets op de kamer realiseren, NAS met streaming mogelijkheden naar laptop maar ook de tv aldaar en thuis.quote:
Gewoon zelf een NAS inelkaar knutselen voor op de kamer, zuinig met stroom is toch geen issue dan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit straks twee jaar aan wal als boordplaatser dus wil iets op de kamer realiseren, NAS met streaming mogelijkheden naar laptop maar ook de tv aldaar en thuis.
Ziet er goed uit, moet ff kijken wat ik ga bouwen of ik misschien wel een kant en klare koop. Belangrijkste is dat ie stil is aangezien er in dezelfde ruimte geslapen wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon zelf een NAS inelkaar knutselen voor op de kamer, zuinig met stroom is toch geen issue dan.
http://www.openmediavault.org/
http://forums.openmediavault.org/index.php
Bazen nas OS.
Heb het op 5 plekken draaien, ook voor werk in eigen netwerkje.
Als je in een schuit kunt slapen lukt dat met een NAS erbij ook wel..quote:Op maandag 21 april 2014 11:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, moet ff kijken wat ik ga bouwen of ik misschien wel een kant en klare koop. Belangrijkste is dat ie stil is aangezien er in dezelfde ruimte geslapen wordt.
Precies en in combinatie met een vpn geen portblocks meer.quote:Op maandag 21 april 2014 12:41 schreef Erasmo het volgende:
Marktplaats maar eens in de gaten houden. Streamen in het weekend moet geen probleem zijn omdat je toch de hele verbinding voor jezelf hebt
Tijdens de tweede wereldoorlog werd er niet bijzonder veel aandacht besteed aan het oorlogsrecht in any case. Ook na de tweede wereldoorlog niet. Als ze kampbewakers van de nazis vonden werden die over het algemeen ook gewoon ergens in een bos met 3 9mm gaten in het achterhoofd gevonden, en dat werd dan zelfmoord genoemd. Daar werd verder ook niet over geluld.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Awsom het volgende:
Zeg; gisteren bij de langste dag zei men dat het oorlogsrecht was geschonden doordat er op parachutisten was geschoten door de Duitsers.
Je mag toch gewoon op parachutisten schieten, tenzij ze uit nood uit een vliegtuigen springen? Wanneer het een nood-parachutist is, is natuurlijk lastig te zeggen als er duizenden boven je hangen
"Het oorlogsrecht" (whatever that may be) heeft ook pas echt vorm gekregen na de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Awsom het volgende:
Zeg; gisteren bij de langste dag zei men dat het oorlogsrecht was geschonden doordat er op parachutisten was geschoten door de Duitsers.
Je mag toch gewoon op parachutisten schieten, tenzij ze uit nood uit een vliegtuigen springen? Wanneer het een nood-parachutist is, is natuurlijk lastig te zeggen als er duizenden boven je hangen
"rechtsgebied uit diverse verdragen zoals de Conventie van Genève en Verdrag tegen foltering en andere wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing; vooral m.b.t. het recht en de regels van oorlogsvoering en de behandeling van gewonden en krijgsgevangenen." © Van Dalequote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Het oorlogsrecht" (whatever that may be)
Ja dat dacht ik dus ook..quote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Tijdens de tweede wereldoorlog werd er niet bijzonder veel aandacht besteed aan het oorlogsrecht in any case. Ook na de tweede wereldoorlog niet. Als ze kampbewakers van de nazis vonden werden die over het algemeen ook gewoon ergens in een bos met 3 9mm gaten in het achterhoofd gevonden, en dat werd dan zelfmoord genoemd. Daar werd verder ook niet over geluld.
Edit: Het is trouwens ook niet illegaal om op parachuterende troepen te schieten. Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/Attacks_on_parachutists
"Oke dankjewel"quote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
"rechtsgebied uit diverse verdragen zoals de Conventie van Genève en Verdrag tegen foltering en andere wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing; vooral m.b.t. het recht en de regels van oorlogsvoering en de behandeling van gewonden en krijgsgevangenen." © Van Dale
okéquote:Op maandag 21 april 2014 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Oke dankjewel"
© Wijnand_Bierenstein
Lichtspoor munitie = tracer rounds? In dat geval, is niet illegaal voor hoever ik kon vinden. Lijkt me ook niet illegaal sinds mitrailleur belts vaak ook tracers bevatten, om maar niet over hogere kalibers te spreken.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
D'r was mij ook verteld dat er niet met lichtspoor munitie op personeel geschoten mag worden. In hoeverre klopt dit?
Waar staat er dat ik met de auto was?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat doe je snel, 5km in een uurtje met een auto.
Teruggegeven aan de natuur...quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een jaar wachten, dan is er waarschijnlijk geen poort meer.
Eitje. Atoomfysica is where it's at nigger.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:58 schreef WWolfy het volgende:
Vandaag tentamen Fysische Chemie, ff maken op 2 uurtjes slaap
Het deel thermodynamica verwacht ik ook niet veel van, is een beetje middelbare school-niveau natuurkunde. Fasenleer daarentegen gaat maximaal kut worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eitje. Atoomfysica is where it's at nigger.
Wat studeerde je ook al weer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:35 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het deel thermodynamica verwacht ik ook niet veel van, is een beetje middelbare school-niveau natuurkunde. Fasenleer daarentegen gaat maximaal kut worden.
HBO Chemie. Fysica is niet echt mijn ding, ben meer van de organische chemie en het chemische deel van nanotechnologie.quote:
Organische chemie is zo ongeveer het enige gedeelte van de scheikunde dat ik heb gehad op de universiteit. Studeer (medische) biologiequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef WWolfy het volgende:
[..]
HBO Chemie. Fysica is niet echt mijn ding, ben meer van de organische chemie en het chemische deel van nanotechnologie.
Volgend jaar komt er bij ons een Leo en een YPR op bezoekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Pumatje het volgende:
je zult er maar overheen rijden @ 7:09![]()
Ik zeg het je, die tankers hebben stalen ballen.
Op bezoek of in bruikleen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er bij ons een Leo en een YPR op bezoek
Op bezoek, helaas niet in bruikleen.quote:
Niet aangenomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
erwin, ben je al aangenomen bij de NatRes?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh, en 1000 lege zandzakken op de kop tikken
Neuh, eerst maar eens gebeld met een kapitein en die gaf mij 0% kans.quote:
Ah, connecties enzo natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar eens gebeld met een kapitein en die gaf mij 0% kans.
Bedoeling is een gedeelte van OP-Foxtrot na te bouwen.quote:
Rond je bar of in één van de hallen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bedoeling is een gedeelte van OP-Foxtrot na te bouwen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel wanneer de kmd zijn
In de hal, naast mijn bar.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de hal, naast mijn bar.
Maak van de week wel wat foto's van hoe het er nu bijstaat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel wanneer de kmd zijn
https://www.200jaarkonink(...)t-jubileum-landmachtquote:Vaandelgroet start jubileum Landmacht
De vaandelgroet wordt vanaf 13:45 uur live uitgezonden op Nederland 1.
In 2014 viert de landmacht 200 jaar Koninklijk. Op verschillende momenten ondersteunen militairen van de landmacht festiviteiten ter viering van 200 jaar Koninkrijk, zoals bij de landing van Prins Willem Frederik op zaterdag 30 november. Daarnaast zullen landmachteenheden het komende jaar eigen activiteiten toegankelijk maken voor publiek. De aftrap van het jubileumjaar vindt plaats op 9 januari met een vaandelgroet aan de koning op Plein 1813 in Den Haag.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
https://www.200jaarkonink(...)t-jubileum-landmacht
Kijken dus
En?quote:
Top!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aangenomen. Nr. 1 op wachtlijst.
Welk profiel ga je doen en in welk jaar moet je eigenlijk starten?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Havo 4, E&M met ak en bsm.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef Awsom het volgende:
[..]
Welk profiel ga je doen en in welk jaar moet je eigenlijk starten?
Succesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Havo 4, E&M met ak en bsm.
Ben ik bijna 19 als ik m'n havo heb.
Hehe, we'll see.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
Succes
Bsm is wel tof. De theoretische toetsen heb ik altijd vijfjes voor gehaald en het sporten zelf achten en negens
Smaken verschillenquote:
Ik snap niet dat ze geen vakman op deze post zetten, maar een of ander politicus.quote:
Dit kan gezegd worden over praktisch elke ministerfunctie.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen vakman op deze post zetten, maar een of ander politicus.
Maar goed, wie ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! De aanhouder wintquote:Op woensdag 23 april 2014 12:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jammer dat er minder aandacht is voor het 200-jarig bestaan van die ene andere organisatie binnen de krijgsmachtDie maken het hele jaar door al "solfies" van anderen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja hallo wij komen tenminste nog eens in contact met burgertsquote:Op woensdag 23 april 2014 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op twitter...![]()
Foto met een militair...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook hoor....quote:Op woensdag 23 april 2014 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tja hallo wij komen tenminste nog eens in contact met burgerts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Ik ook hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ook hoor....''Schreeuwde de opper terwijl een burger over zijn motorkap vloog en morsdood achter de auto landde''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja joh?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:51 schreef Kostertjuh het volgende:
De douane hoort bij de Belastingdienst, niet bij de krijgsmacht
Slecht stuk, eerder platte frustratie dan gefundeerde kritiek. De schrijver zou zich eens wat meer moeten verdiepen in hoe politiek werkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:06 schreef AchJa het volgende:
Hypocriet Hennis
Er moet meer geld naar Defensie.
Telkens wanneer je denkt dat het niet erger kan en dat politici niet nog ongeloofwaardiger kunnen worden, gaat er weer iemand bij Pauw en Witteman aan tafel zitten die laat zien dat het toch kan. Het is maar goed dat die talkshow verdwijnt, maar dat terzijde. De politicus in kwestie is onze blonde minister van Defensie, Jeanine Hennis, ook wel bekend als de minister van het gebroken geweertje en de krijgsmacht op sokken, want net als je denkt dat de krijgsmacht niet verder uitgekleed kan worden, blijkt Jeanine het toch te kunnen.
Vorige week was Hennis te gast bij Pauw en Witteman, onder meer om te spreken over de situatie in de Oekraïne. Aldaar presenteerde onze minister zich als ware ze iemand met hart voor het vak, die echt begrijpt waarom het belangrijk is een goede krijgsmacht te hebben en voldoende geld te besteden aan Defensie, dat, niet te vergeten, één van de belangrijkste taken van een nationale overheid is. Zelden heb ik een hypocrieter schouwspel mogen aanschouwen. Wanneer je werkelijk ergens in gelooft, dan handel je daar immers naar.
Bij Jeanine Hennis is daar geen sprake van. Het was eigenlijk bijzonder treurig te zien hoe een minister die de krijgsmacht aan het afbreken is, en daar vorstelijk voor betaald krijgt, zich in bochten moest wringen bij Pauw en Witteman om maar niet te hoeven toe te geven dat haar gedrag volledig in tegenspraak is met waar ze voor zegt te streven. Wel kon ze de NAVO ophemelen als de beste verzekering ooit, maar ze kon niet hardop zeggen dat ze zich in wilde zetten voor hogere defensieuitgaven, en uiteindelijk is het het resultaat dat telt.
De minister was druk bezig de NAVO-norm voor defensieuitgaven te verdedigen. Het gaat hier om een internationale norm die al jarenlang op hetzelfde niveau van 2% van het BBP ligt en waarmee men bekend zou moeten zijn. De praktijk is anders. De in slaap gesuste landen van de Europese Unie zijn massaal gaan geloven in hun droom van wereldvrede (we hebben immers Herman van Rompuy?!) en legers zijn overbodig verklaard. Van de achtentwintig landen in de EU voldoen er slechts vijf aan de norm. Het merendeel zit er fors onder.
Ook de Nederlandse uitgaven aan Defensie zijn, nu al, ver beneden de norm. In 2013 gaven we 1,3% van het BBP uit aan defensie. Zoals hieronder in de grafiek is te zien, is dat percentage sinds 1988 meer dan gehalveerd. De komende jaren onder Rutte-II en met de zegen van de minister van Defensie zal de waardering van de krijgsmacht nog verder dalen, tot een percentage dat volgens Hennis op 1,15% van het BBP ligt in 2017. Nederland moet zich schamen. Als de NAVO de beste verzekering ooit is, waarom betalen we dan onze premie niet?
Wie zich ook moet schamen is Hennis, die eigenlijk helemaal geen recht van spreken heeft wanneer het gaat om het aanspreken van de Nederlandse bevolking over de waarde van Defensie, zoals ze deed in de uitzending van P&W. Hoe ongeloofwaardig ben je immers als je, wanneer je zelf druk bezig bent de zaak af te breken, gaat roepen dat we te weinig geld uitgeven, maar vervolgens niet de volgende stap kunt zetten en ook toegeven dat je als minister van Defensie volledig faalt omdat je geen zorg kan dragen voor de krijgsmacht die ons land nodig heeft? Wanneer we ons moeten schamen voor de uitgaven aan onze krijgsmacht, moet een minister van Defensie die daar in gelooft en er geen verandering in kan aanbrengen de waarheid vertellen: dat ze haar taak niet uit kan voeren voor het budget wat er voor beschikbaar is.
Dat gaat echter niet gebeuren. Onze blonde minister is druk bezig te bezuinigen op Defensie, onder het slaken van wat tegenstribbelende kirrende kreetjes van ongenoegen, maar met alle overgave die we van onze krijgsmacht hopelijk niet hoeven te verwachten; overgave zonder eerst echt gestreden te hebben. Mediamisleiding ten spijt, hoeven we nog lang niet te hopen op enige verbetering voor onze soldaten.
[ afbeelding ]
De Dagelijkse Standaard
![]()
Truste.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:05 schreef Thaboel het volgende:
In liggen, mars. Truste vanaf het prachtige "rustieke" oirschot
Slaap zacht mijn zonnstraaltje, dat je morgen fris, fruitig en gezond weer op mag staan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:05 schreef Thaboel het volgende:
In liggen, mars. Truste vanaf het prachtige "rustieke" oirschot
fagquote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn zonnstraaltje, dat je morgen fris, fruitig en gezond weer op mag staan.
jij ook liefiepiefiequote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn zonnstraaltje, dat je morgen fris, fruitig en gezond weer op mag staan.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of je haalt hem ergens anders door de APK bij iemand die niet zo moeilijk doetquote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Gotver. Mn auto komt door de APK heen mits ik ff 900e lap voor reparaties. Is dat ding ook niet meer waard. Moet een nieuwe komen dus.
Ja kan ook m ook wel naar de eerste de beste Turk in Utrecht brengen dan zal dat niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Awsom het volgende:
[..]
Of je haalt hem ergens anders door de APK bij iemand die niet zo moeilijk doet
Ja ik zit bij de paspoortcontrole van de Douanequote:Op woensdag 23 april 2014 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey jij was toch leidinggevende bij de Douane of niet?
Vet stoerquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ik zit bij de paspoortcontrole van de Douane
Nee, ik zit de hele dag in de laadbak van een vrachtwagen te slapen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij bewaakt toch onbewapend de belangrijke bruggen van het land?
Die zes dagen op jaarbasis bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik zit de hele dag in de laadbak van een vrachtwagen te slapen.
Nee, die hele dag, anders had ik wel ''ik zit die hele zes dagen te slapen in de laadbak van een vrachtwagen'' gezegdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die zes dagen op jaarbasis bedoel je?
Strak planquote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef WWolfy het volgende:
Jongens als we elkaar nou eens niet zo afzeiken en ipv daarvan lekker op politici zitten te kankeren
Dan is iedereen het ten minste met elkaar eens
Aapjequote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Bebloede benen en opengereten handen
Ik denk ik vertel ook iets interessantsquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ik zit bij de paspoortcontrole van de Douane
Dan doe je iets vautquote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, die hele dag, anders had ik wel ''ik zit die hele zes dagen te slapen in de laadbak van een vrachtwagen'' gezegd
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.
Minimaal 120 uur en max ~900 uur per jaar voor manschappen, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.
Zoiets inderdaad, je krijgt maximaal de helft aan uren van een full-time jaar werk betaald.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Minimaal 120 uur en max ~900 uur per jaar voor manschappen, als ik het me goed herinner.
minimaal 240 uur per jaar voor onderofficieren
Uhm, wat? De touwen bij jou hebben weerhaken of zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Na 7x omhoog en omlaag verkrampten m'n onderarmen in de top van t touw, optie 1 een val van 6 meter, optie 2 opengereten hand en scheen. Nu lekker met een noodverbandje om zittenquote:
Touw klemmen en uitrusten?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na 7x omhoog en omlaag verkrampten m'n onderarmen in de top van t touw, optie 1 een val van 6 meter, optie 2 opengereten hand en scheen. Nu lekker met een noodverbandje om zitten
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jaquote:
Meid, hoop dat de sgt een sticker voor heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jakijk je naar beneden zie je bloed op
je benen en handen maar voel je niks, 5 min later steekt 't als een bitch
Je klimt teveel op armkracht?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jakijk je naar beneden zie je bloed op
je benen en handen maar voel je niks, 5 min later steekt 't als een bitch
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:27 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Meid, hoop dat de sgt een sticker voor heeftIk kreeg een olifant, pas als er en been o.i.d. af lag kreeg ik meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat de douane geen paspoortcontrole doet he?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik denk ik vertel ook iets interessantsWist ik veel dat je met die lui werkt
Nog niet aan begonnen, de film ooit wel eens gezien, vond hem nou niet zo bijzonder. Sowieso snap ik dat Coen brothers gejubel niet zo, niet dat ze slechte films maken maar hoogstandjes vind ik het ook niet.quote:
Ik vond True Grit, The Big Lebowski en No Country For Old Men allemaal wel aardige films, al hadden ze allemaal wat vage momenten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen, de film ooit wel eens gezien, vond hem nou niet zo bijzonder. Sowieso snap ik dat Coen brothers gejubel niet zo, niet dat ze slechte films maken maar hoogstandjes vind ik het ook niet.
Uhu, maar je werkt dus wel met die lui denk? Die zitten toch vlak daarachter (bij Aankomst)quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je weet dat de douane geen paspoortcontrole doet he?
Dat bedoel ik, het zijn wel aardige films, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik vond True Grit, The Big Lebowski en No Country For Old Men allemaal wel aardige films, al hadden ze allemaal wat vage momenten.
Eerst de leeftijd 18-25, vervolgens 26-30, dan 31-35.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef imanidiot het volgende:
Mocht er nou echt de pleuris uitbreken in Europa, weet ik dat er nog dienstplicht is in NL.
Denk niet dat het met zon vaart gaat lopen maar zoals het nu gezellig aan het worden is in Oekraïne vind ik het wel interessant.
Hoe gaat het oproepen dan en wie worden er dan eerst opgeroepen?
Voor zo ver ik weet hebben we niet genoeg materieel om dat te doen maar miss heb ik het helemaal mis.
Wordt er nog gekeken wat voor beroep je nu heb enz?
puur hypothetisch enz.
Verdorie dat word graven hehequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerst de leeftijd 18-25, vervolgens 26-30, dan 31-35.
Men wordt verplicht zich te melden, anders wordt men opgepakt als dienstontduiker en moet men als strafcorvee de Hollandse Waterlinie uitdiepen.
De rest krijgt 1 uniform de man, wapens en uitrusting liggen op strategische locaties verspreid over Nederland.
Alle voertuigen die verkocht maar nog niet verspreid zijn worden ingezet, en hetzelfde geldt voor al het streekvervoer en bepaalde spoortrajecten.
Oudgedienden in de leeftijd 55-75 worden gebruikt om de audiotapes in te spreken met "pinda, pinda, pinda" voor ala de Russen binnenvallen, tenminste tot het moment dat de munitie eindelijk gearriveerd is.
Verder wordt alle ducttape gevorderd in de randstad eo om de F16's in de lucht te houden.
Puur hypothetisch dan he.
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:24 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Uhu, maar je werkt dus wel met die lui denk? Die zitten toch vlak daarachter (bij Aankomst)
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hey meld jij je eerst even netjes aan voordat je zomaar wat gaat roepen?
Chips, bier, popcorn, livestream en ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef Pumatje het volgende:
maak de zin af
Als Rusland aanvalt en wo3 breekt uitbreekt dan ga ik....
Onmiddellijk toelage meerdaagse activiteit aanvragen en begin te graven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef Pumatje het volgende:
maak de zin af
Bug-out-bag inpakkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef Pumatje het volgende:
maak de zin af
Waar is dat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Foto van de bar die ik de afgelopen week heb gemaakt. Nog niet af, waarschijnlijk nooit af![]()
Hebben jullie nu een opblaaspop gecamoufleerd?quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Foto van de bar die ik de afgelopen week heb gemaakt. Nog niet af, waarschijnlijk nooit af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:37 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh vanuit de trein![]()
Hoe ik vannacht in Doetinchem terecht ben gekomen is me nog steeds een raadsel
Hier in mijn woonplaats.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hebben jullie nu een opblaaspaspop gecamoufleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ben je geflitst?quote:Op zondag 27 april 2014 10:04 schreef Kostertjuh het volgende:
Keihard gegaan gister
En levend verbrand
Je vergeet het lekkere eten te vermelden.quote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Pumatje het volgende:
ik zat in Utrecht.... , Lombok. Klein Marokko/syrië/Turkije ... de tering.
Alleen-maar hoofddoeken en een gigantische moskee die het gehele uitzicht van de wijk domineert..
quote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet het lekkere eten te vermelden.
Die zie ik nooit bij mensen in de keuken in Lombok.quote:
haha die mensen hebben de NVWA wel gezienquote:Op zondag 27 april 2014 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zie ik nooit bij mensen in de keuken in Lombok.
Ja dat nieuwe ding wat ze daar neer hebben gezet is echt schijtlelijk. Zet er dan gewoon nog zon traditioneel ogende moskee met spiegeltjes en kraaltjes neer als je er zo nodig een moet hebben daar.quote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Pumatje het volgende:
ik zat in Utrecht.... , Lombok. Klein Marokko/syrië/Turkije ... de tering.
Alleen-maar hoofddoeken en een gigantische moskee die het gehele uitzicht van de wijk domineert..
De verkeerde route genomen?quote:Op zondag 27 april 2014 12:37 schreef Kostertjuh het volgende:
Vind de nieuwe indeling van Kingsday in A'dam echt supertreurig trouwens. Normaal 1 grote gezelligheid, nu een 'teringeind' lopen in de stilte naar Java-eiland
Nope, is eigenlijk maar 1 route heen. Maar omdat het gewoon stil is, lijkt een eeuwigheid. Vind slenteren door binnenstad amsterdam een stuk gezelligerquote:
Wel raar. Ieder jaar lezen we dat iedereen jankt omdat het overbruggen van afstanden veels te lang duurt,quote:Op zondag 27 april 2014 12:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nope, is eigenlijk maar 1 route heen. Maar omdat het gewoon stil is, lijkt een eeuwigheid. Vind slenteren door binnenstad amsterdam een stuk gezelliger
Ja ik vond dat altijd wel gezellig. Elk pleintje andere muziek en zo slenter je een beetje naar plaats van bestemming.quote:Op zondag 27 april 2014 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel raar. Ieder jaar lezen we dat iedereen jankt omdat het overbruggen van afstanden veels te lang duurt,
Nu gaat het snel en is het weer niet goed.
Altijd leuk die uursdienst op zondagquote:Op zondag 27 april 2014 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn date met Arriva op Arnhem Centraal is gepland om 1600 uur.
Krijg je ervan als met dat proletenvervoer gaatquote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Kut, werk aan 't spoor. Van Zevenaar naar Doetinchem bussen.. gvd
Had je kunnen wetenquote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Kut, werk aan 't spoor. Van Zevenaar naar Doetinchem bussen.. gvd
Ik word geredenquote:
Mn vriendinquote:
Doet ie het weer?quote:Op zondag 27 april 2014 17:20 schreef Erasmo het volgende:
Later vanavond ook op mijn stalen ros naar de kazerne.
Dat wordt een ontspannen ritje naar het Noorden dan zometeenquote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja. Ben nog niet geheel zeker waarom ie stilviel alleen
Sld1?quote:Op zondag 27 april 2014 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit weekend Mohneseemars gedaan in Duitsland, echt een aanrader als je van marsen houdt.
30 km met 15 kg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
oehhh mentex!!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Thaboel het volgende:
Kast weer klaar. Deze week 1 hele nacht het veld in =0
Kun jij die zeikende Natresser even de mond snoeren aub, we weten wel dat het OV kut is en het weer ook. Hou niet zo van zeikende mensjes.quote:
Wie zegt dat?quote:
Waar schiet je mee dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
diemaco c7 binnenkort omscholing naar de colt c7al heb ik wel al met een colt geschoten gewone burger wapens 9mm en ook een keer met een minimi mogen schieten tijdens een oefening( blanks natuurlijk).quote:
Neuh is eerder andersom.quote:
Kom op zeg, niet om esthetische redenenquote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik fitness om fit en sterk te blijven en worden, niet om esthetische redenen (bodybuilding).
We zitten niet op de middelbare school meer jongetjenquote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
haten op haten![]()
G lekker fiss houden fzo tis vakantie
Eerst wel, maar als het om esthetische redenen zou zijn zou ik een dieet erbij volgen en een sixpack krijgen. IDGAFquote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet om esthetische redenen
haaquote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
We zitten niet op de middelbare school meer jongetjen
dus het boeit je niet als je een pens krijgtquote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerst wel, maar als het om esthetische redenen zou zijn zou ik een dieet erbij volgen en een sixpack krijgen. IDGAF
Nu gewoon lekker trainen voor kracht, cardio voor conditie en lekker marsen voor de Vierdaagse.
Nee joh volslank is beter manquote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus het boeit je niet als je een pens krijgt
Sixpack bij chicks is geil, mits het niet te erg is..
Krijg ik toch niet want ik beweeg genoeg en eet normaal, heb eerder aanleg voor lovehandles, buik blijft vrij plat.quote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus het boeit je niet als je een pens krijgt
Sixpack bij chicks is geil, mits het niet te erg is..
"maatje meer"quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee joh volslank is beter man
Hoe vaak ik daar reclames van te zien krijgquote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"maatje meer"![]()
![]()
Oftewel obesitas dikzakkw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |