quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
oehhh mentex!!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Thaboel het volgende:
Kast weer klaar. Deze week 1 hele nacht het veld in =0
Kun jij die zeikende Natresser even de mond snoeren aub, we weten wel dat het OV kut is en het weer ook. Hou niet zo van zeikende mensjes.quote:
Wie zegt dat?quote:
Waar schiet je mee dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
diemaco c7 binnenkort omscholing naar de colt c7al heb ik wel al met een colt geschoten gewone burger wapens 9mm en ook een keer met een minimi mogen schieten tijdens een oefening( blanks natuurlijk).quote:
Neuh is eerder andersom.quote:
Kom op zeg, niet om esthetische redenenquote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik fitness om fit en sterk te blijven en worden, niet om esthetische redenen (bodybuilding).
We zitten niet op de middelbare school meer jongetjenquote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
haten op haten![]()
G lekker fiss houden fzo tis vakantie
Eerst wel, maar als het om esthetische redenen zou zijn zou ik een dieet erbij volgen en een sixpack krijgen. IDGAFquote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet om esthetische redenen
haaquote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
We zitten niet op de middelbare school meer jongetjen
dus het boeit je niet als je een pens krijgtquote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerst wel, maar als het om esthetische redenen zou zijn zou ik een dieet erbij volgen en een sixpack krijgen. IDGAF
Nu gewoon lekker trainen voor kracht, cardio voor conditie en lekker marsen voor de Vierdaagse.
Nee joh volslank is beter manquote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus het boeit je niet als je een pens krijgt
Sixpack bij chicks is geil, mits het niet te erg is..
Krijg ik toch niet want ik beweeg genoeg en eet normaal, heb eerder aanleg voor lovehandles, buik blijft vrij plat.quote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus het boeit je niet als je een pens krijgt
Sixpack bij chicks is geil, mits het niet te erg is..
"maatje meer"quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee joh volslank is beter man
Hoe vaak ik daar reclames van te zien krijgquote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"maatje meer"![]()
![]()
Oftewel obesitas dikzakkw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |