Aapjequote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Bebloede benen en opengereten handen
Ik denk ik vertel ook iets interessantsquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ik zit bij de paspoortcontrole van de Douane
Dan doe je iets vautquote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, die hele dag, anders had ik wel ''ik zit die hele zes dagen te slapen in de laadbak van een vrachtwagen'' gezegd
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.
Minimaal 120 uur en max ~900 uur per jaar voor manschappen, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het tegenwoordig nog maar één dagje op jaarbasis is.
Zoiets inderdaad, je krijgt maximaal de helft aan uren van een full-time jaar werk betaald.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Minimaal 120 uur en max ~900 uur per jaar voor manschappen, als ik het me goed herinner.
minimaal 240 uur per jaar voor onderofficieren
Uhm, wat? De touwen bij jou hebben weerhaken of zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Touwklimmen
Na 7x omhoog en omlaag verkrampten m'n onderarmen in de top van t touw, optie 1 een val van 6 meter, optie 2 opengereten hand en scheen. Nu lekker met een noodverbandje om zittenquote:
Touw klemmen en uitrusten?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na 7x omhoog en omlaag verkrampten m'n onderarmen in de top van t touw, optie 1 een val van 6 meter, optie 2 opengereten hand en scheen. Nu lekker met een noodverbandje om zitten
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jaquote:
Meid, hoop dat de sgt een sticker voor heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jakijk je naar beneden zie je bloed op
je benen en handen maar voel je niks, 5 min later steekt 't als een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klimt teveel op armkracht?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moest nog 1 kleine slag maken om de top aan te tikken, toen begaven m'n armen het en jakijk je naar beneden zie je bloed op
je benen en handen maar voel je niks, 5 min later steekt 't als een bitch
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:27 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Meid, hoop dat de sgt een sticker voor heeftIk kreeg een olifant, pas als er en been o.i.d. af lag kreeg ik meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat de douane geen paspoortcontrole doet he?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik denk ik vertel ook iets interessantsWist ik veel dat je met die lui werkt
Nog niet aan begonnen, de film ooit wel eens gezien, vond hem nou niet zo bijzonder. Sowieso snap ik dat Coen brothers gejubel niet zo, niet dat ze slechte films maken maar hoogstandjes vind ik het ook niet.quote:
Ik vond True Grit, The Big Lebowski en No Country For Old Men allemaal wel aardige films, al hadden ze allemaal wat vage momenten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen, de film ooit wel eens gezien, vond hem nou niet zo bijzonder. Sowieso snap ik dat Coen brothers gejubel niet zo, niet dat ze slechte films maken maar hoogstandjes vind ik het ook niet.
Uhu, maar je werkt dus wel met die lui denk? Die zitten toch vlak daarachter (bij Aankomst)quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je weet dat de douane geen paspoortcontrole doet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |