Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Awsom het volgende:
Uitdagender zou 10km binnen t uur zijn ofzo2.5km is op karakter wel te rennen, daar hoef je echt niet voor te trainen en hoef je ook geen geweldige conditie voor te hebben
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnen
quote:
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schipquote:Op donderdag 17 april 2014 10:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik ben van de bereden wapens dat soort afstanden dienen gemotoriseerd afgelegd te worden.
Ik moet net doen alsof ik poep goed ben toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prima toch? Zelfs 200 meter teveel vuige uitslover.
Hoppa klaar:quote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef WWolfy het volgende:
[..]
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schip
Ik zou betalen om dit te zien.
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou eerder voor deze gaan dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnen
Amsterdamquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
http://www.defensie.nl/on(...)ud/landmachtdag-2014
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Hiba voor kinderen ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.
Dafuck is een alternatieve hindernisbaan. Mag je daar alleen hinkelend overheen?
Extra gewicht, wordt je kast vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
Welke smaak?quote:
Leidenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Amsterdam
Centraal Station
Kort optreden door Fanfare Korps Nationale Reserve
Dit jaar maar nergens heen dan.
Meenemen in de WLPquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
In de winter in de YPR wel eens gebruikt, de kachel deed het toch nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Niks in het noorden van het land...quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
Ik heb niet eens zo'n ding...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding...![]()
Sinds wanneer zit die in het pakket dan?
Zal eens kijken in die berg rommel die ik heb... Misschien heb ik hem ook wel ergens in een kist gedonderd...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.
Ik heb hem trouwens wel eens gebruikt als hoofdkussen, daar is die wel geschikt voor
Klopt het dat er geen geluid bij zit?quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Niet voor de zwakke magen:
player.vimeo.com/video/31066760
Echt bizar dat die vent nog leeft. Medics leveren echt goed werk.
Jij bent volgens mij het KPU ansich.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal eens kijken in die berg rommel die ik heb... Misschien heb ik hem ook wel ergens in een kist gedonderd...
Nou, ik zat laatst een beetje te inventariseren ivm een mogelijke toekomstige overplaatsing, ik denk dat ik op zijn minst een tonner nodig heb voor de verhuizing...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij het KPU ansich.
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroksquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik zat laatst een beetje te inventariseren ivm een mogelijke toekomstige overplaatsing, ik denk dat ik op zijn minst een tonner nodig heb voor de verhuizing...
Gelukkig heb ik er zelf vijf in de bewapening... En die worden bij het project vervanging wielvoertuigen vervangen door een tientonner achtig iets, moest zelf mijn wensen aangeven, derhalve lomp en groot en veul ruimte voor AchJa zijn bureau, koffiezetapparaat en koelkast.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroks
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er zelf vijf in de bewapening... En die worden bij het project vervanging wielvoertuigen vervangen door een tientonner achtig iets, moest zelf mijn wensen aangeven, derhalve lomp en groot en veul ruimte voor AchJa zijn bureau, koffiezetapparaat en koelkast.
Thermosflesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.
Ik heb hem trouwens wel eens gebruikt als hoofdkussen, daar is die wel geschikt voor
Gaan de tonners er ook uit??quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroks
Nee, worden ook vervangen door iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gaan de tonners er ook uit??
Dienst Domeinen. Of hoe het nu mag heten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Wat gebeurt er met al die voertuigen trouwens? Zou best een MB en 4tonner willen kopen4tonner terugschroeven naar 3,5ton en dan mag ik er nog op rijden ook met rijbewijs B
Gewoon voor woon-werkverkeerquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Wat gebeurt er met al die voertuigen trouwens? Zou best een MB en 4tonner willen kopen4tonner terugschroeven naar 3,5ton en dan mag ik er nog op rijden ook met rijbewijs B
Die 40kn is laadvermogen, niet het gewicht van die bak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Ah, zie nu dat die 7600kg weegt. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die 40kn is laadvermogen, niet het gewicht van die bak.
MB 7.5 kn is ook geen 750 kilo...
Klopt, is best veel leuks te vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat die 7600kg weegt. Weer wat geleerd
Staat wel leuk spul op die Dienst Domeinen trouwens![]()
https://www.domeinenrz.nl(...)hp?veilingen=2014-04
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie van jullie rijd er wel eens in een MB
Wie nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie van jullie rijd er wel eens in een MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |