Exact, net zoals als dat "toys for boys" van Eijsink toen...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Draagt ook wel bij aan de anti Defensie sfeer. Alles verkleinen alsof het niets voorstelt.
Als dat zo zou zijn blijkt maar weer eens (voor de zoveelste keer) dat officieren een ruggegraat ontberen...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze bij RTL juist gezegd hebben dat ze hem liever in dat vliegerpak willen zien, want stoer.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn blijkt maar weer eens (voor de zoveelste keer) dat officieren een ruggegraat ontberen...
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Piloten zijn een vreemd volk is mijn ervaring.
Wtfquote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben die mannen die daar achter staan zo'n vreemd (nep)wapen vast?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.210 bij 297 mm
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef A4papier het volgende:
oefenwapens
Nee joh die huppelen hier rond met houte bende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens over de dcp. Elke kneus die me hier gaat wijs maken dat die het niet heeft gehaald (leeftijd onder de 30) moet gelijk zijn baan bij defensie opzeggen.
Jaar niet getraind en toch 2600m. Zonder shaggy dat wel. Sorry Achja.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh die huppelen hier rond met houte bende.
Tevens over de dcp. Elke kneus die me hier gaat wijs maken dat die het niet heeft gehaald (leeftijd onder de 30) moet gelijk zijn baan bij defensie opzeggen.
Jaar niet getraind en toch 2600m. Zonder shaggy dat wel. Sorry Achja.
Met peuk had je de 3000 zeker wel gehaald.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan beter stoppen... Vandaag 3 mogen doen, gister 2. A trekt wel bij.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met peuk had je de 3000 zeker wel gehaald.
Elke peukenpauze dan maar een sigaar van 30cm aansteken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan beter stoppen... Vandaag 3 mogen doen, gister 2. A trekt wel bij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Apocalypse_Meowquote:Op woensdag 16 april 2014 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
wtf?
http://www.dailymotion.co(...)ull-movie_shortfilms
Wat zijn de dcp eisen ook alweer?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik ben van de bereden wapens dat soort afstanden dienen gemotoriseerd afgelegd te worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Awsom het volgende:
Uitdagender zou 10km binnen t uur zijn ofzo2.5km is op karakter wel te rennen, daar hoef je echt niet voor te trainen en hoef je ook geen geweldige conditie voor te hebben
Prima toch? Zelfs 200 meter teveel vuige uitslover.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |