Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef AchJa het volgende:
Zo, maar ff een jaarabbo bij private internet acces gescoord en alles achter een VPN gedonderd, veel succes met je downloadverbod.
https://www.privateinternetaccess.com/quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...quote:Op zondag 13 april 2014 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
Die Kuik zal nu wel een flink feest aan het vieren zijn.
Dat zal hij morgen wel te horen krijgen tijdens een bestuursvergadering.quote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...
Correct, ff een exitpoint in the UK kiezen en klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessant ben je gelijk van het gezeik met de Iplayer van BBC af.
Met dit soort dingen heb ik altijd ruim meer geluk dan met de staatsloterij...quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
Speelde altijd Hardcore of Simulationquote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
War Thunder is trouwens vermakelijker dan goed voor me is
Inshallah.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Niet voor de zwakke magen:
player.vimeo.com/video/31066760
Echt bizar dat die vent nog leeft. Medics leveren echt goed werk.
Gauwe ouwe deze.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanochtend nog... In de penariequote:
En leeft ie nog steeds? Beste klap zeg, pff..quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort?quote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanochtend nog... In de penarie![]()
Nope, morgenochtend melden in Amersfoort.
quote:Op zondag 13 april 2014 22:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En leeft ie nog steeds? Beste klap zeg, pff.."Op deze site discussiëren anorexia-patiënten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WOL-pakketjes werken goed om af te vallenquote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op deze site discussiëren anorexia-patiënten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn.
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.quote:Op zondag 13 april 2014 22:07 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Amersfoort?
Hoe ziet jouw traject eruit dan? Je wilde eindigen bij de Pagn toch?
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.
Vermoed dat het een kazerne week word.quote:Op zondag 13 april 2014 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?
Eerst 2 weekies IP alst goed isquote:Op zondag 13 april 2014 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?
Oirschot he... hmmm, maar eens wat telefoontjes plegen naar wat oude bekenden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.
Jup. Maar - 1 dag door pasenquote:
Als ze McDonald's meenemen vind ik alles goed.quote:Op zondag 13 april 2014 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oirschot he... hmmm, maar eens wat telefoontjes plegen naar wat oude bekenden.
Eens, Patrick staat erbij als een zoutzak.quote:Op maandag 14 april 2014 01:59 schreef WWolfy het volgende:
De Langste Dag, commentaar:
Ik ergerde me tot nu al stuk aan Habekotté, werd echt moe van 'm.
Ik vind Patrick Lodiers niet geschikt als presentator, better hadden ze iemand met wat meer respect en een betere houding neer kunnen zetten.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef Erasmo het volgende:
Downloadproblematiek opgelost dankzij de buurman die WPS op z'n router heeft
Dus t is niet je eerste poging?quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze McDonald's meenemen vind ik alles goed.
Zelfde dag heeft een maatje uit mn vorige lichting zn bevordering tot korporaal.
Het mooiste is z'n verbinding is nog sneller ookquote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Wat een prutser...
Zal vanavond die VPN ff uitchecken op de legering/ werkplek, komt daar natuurlijk ook goed van pas.
Heb toch 5 connecties gekregen van die lui.
Lijkt me wel, ik had toch al een VPN vanaf de legering (openvpn) naar mij NAS. Nu ff anders ingericht natuurlijk omdat de NAS nu achter een andere VPN zit. Nu VPN vanaf de legering naar de router.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het mooiste is z'n verbinding is nog sneller ook
Ben benieuwd of de VPN ook pakt met iodl.
Genoeg bandbreedte om te streamen?quote:Op maandag 14 april 2014 12:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ik had toch al een VPN vanaf de legering (openvpn) naar mij NAS. Nu ff anders ingericht natuurlijk omdat de NAS nu achter een andere VPN zit. Nu VPN vanaf de legering naar de router.
Bandbreedte is natuurlijk afhankelijk van wat je hebt op de legering. Sneller wordt het niet.quote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Genoeg bandbreedte om te streamen?
Kuuuut ik heb weer eens een tankdop bij de pomp laten liggen
Echt kin tikken?quote:Op maandag 14 april 2014 18:17 schreef schedelpax het volgende:
Vandaag opgekomen in Assen. Administratieve dingen geregeld, groepen indeling enz enz. Nu is het zo dat het eerste peloton een brief heeft van de opkomst maar dan op de 22e... Weekje betaalde vakantie. Raar begin haha
Zijn alle mannen tegenwoordig watjes? Wat is nu n ledemaat...je eet toch ook n kippepoot of niet dan :pquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekkere plaatjes van uitzending Afghanistan gezien vandaag, afgerukte ledematen enzulks, en de wachtmeester doet er gewoon nuchter over
Een hoofd uit elkaar gespat waar je stukjes hersens op een foto ziet met een half schedel is niet bepaald smakelijk om te zien andersquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Zijn alle mannen tegenwoordig watjes? Wat is nu n ledemaat...je eet toch ook n kippepoot of niet dan :p
Aah joh, heb je n hond? moet je eens BARF maken :p Als ik door de supermarkt loop kom ik vaak zat alle organen tegenquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een hoofd uit elkaar gespat waar je stukjes hersens op een foto ziet met een half schedel is niet bepaald smakelijk om te zien anders
quote:
Taliskerquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
[..]
TaliskerBlijft mijn favoriet. Afgelopen week fles Highland Park 12 opengetrokken, ook heerlijk.
Goed spul hè?quote:
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef schedelpax het volgende:
We mochten niet eens de kasten inpakken..voorstelrondje , lupa opeten en terug richting het station. Ben zelf van t 2e pel. Dus heb niet eens iets te maken met die anderen...maarja helaas.
"Deze uitzendrechten bieden bovendien heel veel spannende kansen voor bijvoorbeeld een realityserie.”quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef WWolfy het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ijgsmacht-naar-sbs6/
Ik ben benieuwd wat Rusland gaat doen als Kiev het leger gaat inzetten tegen zijn 'eigen' bevolking die die gebouwen bezet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
'Militaire operatie oosten Oekraïne begonnen'
Dank.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Irresponsible European defense policies: The Dutch example.
http://www.bloomberg.com/quote:Russian 45th Airborne in Slovyansk, Kramatorsk: Ukraine Govt
Nee , opkomst VMFO. Zou gisteren beginnen , na het krijgen van onze pasjes kregen we te horen dat we weer naar huis mochten omdat een x aantalquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.
Mocht je gisteravond ook rondjes rennen over de kazerne? Dr was n clubje dat ff n momentje had :p
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Danku!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Niks nieuws dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.
En terecht. Al zijn ze paars en 84quote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meisje was net nog op het nieuws, Politie R'dam is ook even langs geweest, 14 jaar oud
Interessante op één stapeling van feitjes. Heb wel zo m'n twijfels bij de auteur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Lekker decennia langs alles wegbezuinigen en goedkoop verkopen, en nu voor een sterke krijgsmacht pleitenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zometeen bij P&W: Hennis pleit voor een sterke krijgsmacht
Ja man. Expeditionair en breed inzetbaar!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Lekker decennia langs alles wegbezuinigen en goedkoop verkopen, en nu voor een sterke krijgsmacht pleiten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja man. Expeditionair en breed inzetbaar!Nóg meer met nóg minder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook dat commentaar bij die aflevering...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef NedKelly het volgende:
Nu bij RTL Late Night de Nederlandse testvlieger van de JSF.
Fuck toch op met je speeltje, irritant kleinerende gedrag. Bij ziekenhuis zus en zo zou het een investering, klaar voor de toekomst, beter en sneller, top of the bill en weet ik veel wat heten. Als het van defensie is is het weer een speeltje...quote:Gevechtspiloot Laurens Jan Vijge is de eerste Nederlandse afgestudeerde JSF-piloot en vertelt over zijn avonturen in het nieuwe speeltje van Defensie.
Nederlandse kleingrutters mentailiteit hè? Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook dat commentaar bij die aflevering...
[..]
Fuck toch op met je speeltje, irritant kleinerende gedrag. Bij ziekenhuis zus en zo zou het een investering, klaar voor de toekomst, beter en sneller, top of the bill en weet ik veel wat heten. Als het van defensie is is het weer een speeltje...
En het is ook weer typisch zo'n vlieger in zijn trappelzak... Durf gewoon je DT aan te trekken als je op tv komt, of moeten de pantserbillies voortaan ook maar in tankoverall op tv.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nederlandse kleingrutters mentailiteit hè? Dan krijg je dat.
Ik heb die aflevering niet gekeken maar echtquote:Op woensdag 16 april 2014 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het is ook weer typisch zo'n vlieger in zijn trappelzak... Durf gewoon je DT aan te trekken als je op tv komt, of moeten de pantserbillies voortaan ook maar in tankoverall op tv.
Stokers met een vet sportwitjequote:Op woensdag 16 april 2014 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het is ook weer typisch zo'n vlieger in zijn trappelzak... Durf gewoon je DT aan te trekken als je op tv komt, of moeten de pantserbillies voortaan ook maar in tankoverall op tv.
Precies. Even zijn mail achterhalen, kunnen we hem die link van het boekje gedragingen marine officier ff doormailen.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stokers met een vet sportwitjeMaar inderdaad als je iets repres doe gewoon DT aan je kut.
Hardcopy laten bezorgen op zijn eenheidquote:Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Precies. Even zijn mail achterhalen, kunnen we hem die link van het boekje gedragingen marine officier ff doormailen.
Als die nog te vinden is...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hardcopy laten bezorgen op zijn eenheid
Ja, had ik ook. Maar niet om 23:30 eindappel en de kazerne niet af...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
0600 reveille en 3 keer per dag appèl was in 1992 tot ik de dienst verliet ook normaal.
Je hebt toch wel een Xerox staan daar?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die nog te vinden is...![]()
Was vanmiddag weer ff bij die ouwe bazen in het museum aan het grasduinen, zat het VS inwendige dienst uit 1948 ff door te bladeren... 0600 reveille en 5 keer per dag appel...
En VERPLICHT 1 maal per week het badhuis bezoeken en in bad, overigens was het niet verboden om dat elke dag te doen.
Stond er even expliciet bij vermeld.![]()
Zal eens kijken of ik een copietje kan trekken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier reveille als de Zuidpoort opengaat en de auto's op een meter van m'n raam voorbij rijden
[..]
Je hebt toch wel een Xerox staan daar?
Draagt ook wel bij aan de anti Defensie sfeer. Alles verkleinen alsof het niets voorstelt.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook dat commentaar bij die aflevering...
[..]
Fuck toch op met je speeltje, irritant kleinerende gedrag. Bij ziekenhuis zus en zo zou het een investering, klaar voor de toekomst, beter en sneller, top of the bill en weet ik veel wat heten. Als het van defensie is is het weer een speeltje...
Het zou me niks verbazen als ze bij RTL juist gezegd hebben dat ze hem liever in dat vliegerpak willen zien, want stoer.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stokers met een vet sportwitjeMaar inderdaad als je iets repres doe gewoon DT aan je kut.
Exact, net zoals als dat "toys for boys" van Eijsink toen...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Draagt ook wel bij aan de anti Defensie sfeer. Alles verkleinen alsof het niets voorstelt.
Als dat zo zou zijn blijkt maar weer eens (voor de zoveelste keer) dat officieren een ruggegraat ontberen...quote:Op woensdag 16 april 2014 17:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze bij RTL juist gezegd hebben dat ze hem liever in dat vliegerpak willen zien, want stoer.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn blijkt maar weer eens (voor de zoveelste keer) dat officieren een ruggegraat ontberen...
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Piloten zijn een vreemd volk is mijn ervaring.
Wtfquote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben die mannen die daar achter staan zo'n vreemd (nep)wapen vast?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.210 bij 297 mm
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef A4papier het volgende:
oefenwapens
Nee joh die huppelen hier rond met houte bende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens over de dcp. Elke kneus die me hier gaat wijs maken dat die het niet heeft gehaald (leeftijd onder de 30) moet gelijk zijn baan bij defensie opzeggen.
Jaar niet getraind en toch 2600m. Zonder shaggy dat wel. Sorry Achja.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee joh die huppelen hier rond met houte bende.
Tevens over de dcp. Elke kneus die me hier gaat wijs maken dat die het niet heeft gehaald (leeftijd onder de 30) moet gelijk zijn baan bij defensie opzeggen.
Jaar niet getraind en toch 2600m. Zonder shaggy dat wel. Sorry Achja.
Met peuk had je de 3000 zeker wel gehaald.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan beter stoppen... Vandaag 3 mogen doen, gister 2. A trekt wel bij.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met peuk had je de 3000 zeker wel gehaald.
Elke peukenpauze dan maar een sigaar van 30cm aansteken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan beter stoppen... Vandaag 3 mogen doen, gister 2. A trekt wel bij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Apocalypse_Meowquote:Op woensdag 16 april 2014 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
wtf?
http://www.dailymotion.co(...)ull-movie_shortfilms
Wat zijn de dcp eisen ook alweer?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik ben van de bereden wapens dat soort afstanden dienen gemotoriseerd afgelegd te worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Awsom het volgende:
Uitdagender zou 10km binnen t uur zijn ofzo2.5km is op karakter wel te rennen, daar hoef je echt niet voor te trainen en hoef je ook geen geweldige conditie voor te hebben
Prima toch? Zelfs 200 meter teveel vuige uitslover.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Awsom het volgende:
Uitdagender zou 10km binnen t uur zijn ofzo2.5km is op karakter wel te rennen, daar hoef je echt niet voor te trainen en hoef je ook geen geweldige conditie voor te hebben
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnen
quote:
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schipquote:Op donderdag 17 april 2014 10:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik ben van de bereden wapens dat soort afstanden dienen gemotoriseerd afgelegd te worden.
Ik moet net doen alsof ik poep goed ben toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prima toch? Zelfs 200 meter teveel vuige uitslover.
Hoppa klaar:quote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef WWolfy het volgende:
[..]
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schip
Ik zou betalen om dit te zien.
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou eerder voor deze gaan dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnen
Amsterdamquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
http://www.defensie.nl/on(...)ud/landmachtdag-2014
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Hiba voor kinderen ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.
Dafuck is een alternatieve hindernisbaan. Mag je daar alleen hinkelend overheen?
Extra gewicht, wordt je kast vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
Welke smaak?quote:
Leidenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Amsterdam
Centraal Station
Kort optreden door Fanfare Korps Nationale Reserve
Dit jaar maar nergens heen dan.
Meenemen in de WLPquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
In de winter in de YPR wel eens gebruikt, de kachel deed het toch nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Niks in het noorden van het land...quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
Ik heb niet eens zo'n ding...quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding...![]()
Sinds wanneer zit die in het pakket dan?
Zal eens kijken in die berg rommel die ik heb... Misschien heb ik hem ook wel ergens in een kist gedonderd...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.
Ik heb hem trouwens wel eens gebruikt als hoofdkussen, daar is die wel geschikt voor
Klopt het dat er geen geluid bij zit?quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Jij bent volgens mij het KPU ansich.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal eens kijken in die berg rommel die ik heb... Misschien heb ik hem ook wel ergens in een kist gedonderd...
Nou, ik zat laatst een beetje te inventariseren ivm een mogelijke toekomstige overplaatsing, ik denk dat ik op zijn minst een tonner nodig heb voor de verhuizing...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij het KPU ansich.
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroksquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik zat laatst een beetje te inventariseren ivm een mogelijke toekomstige overplaatsing, ik denk dat ik op zijn minst een tonner nodig heb voor de verhuizing...
Gelukkig heb ik er zelf vijf in de bewapening... En die worden bij het project vervanging wielvoertuigen vervangen door een tientonner achtig iets, moest zelf mijn wensen aangeven, derhalve lomp en groot en veul ruimte voor AchJa zijn bureau, koffiezetapparaat en koelkast.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroks
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er zelf vijf in de bewapening... En die worden bij het project vervanging wielvoertuigen vervangen door een tientonner achtig iets, moest zelf mijn wensen aangeven, derhalve lomp en groot en veul ruimte voor AchJa zijn bureau, koffiezetapparaat en koelkast.
Thermosflesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geen idee heb hem vorig jaar gekregen.. volgens het heilige HAMIL moet die in een zijvak van je 60liter met je thermosfles.
Ik heb hem trouwens wel eens gebruikt als hoofdkussen, daar is die wel geschikt voor
Gaan de tonners er ook uit??quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, anders is het binnenkort niet een tonner, maar twintig amaroks
Nee, worden ook vervangen door iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gaan de tonners er ook uit??
Dienst Domeinen. Of hoe het nu mag heten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Wat gebeurt er met al die voertuigen trouwens? Zou best een MB en 4tonner willen kopen4tonner terugschroeven naar 3,5ton en dan mag ik er nog op rijden ook met rijbewijs B
Gewoon voor woon-werkverkeerquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Wat gebeurt er met al die voertuigen trouwens? Zou best een MB en 4tonner willen kopen4tonner terugschroeven naar 3,5ton en dan mag ik er nog op rijden ook met rijbewijs B
Die 40kn is laadvermogen, niet het gewicht van die bak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Awsom het volgende:
Ah, zie nu dat die 7600kg weegt. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die 40kn is laadvermogen, niet het gewicht van die bak.
MB 7.5 kn is ook geen 750 kilo...
Klopt, is best veel leuks te vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat die 7600kg weegt. Weer wat geleerd
Staat wel leuk spul op die Dienst Domeinen trouwens![]()
https://www.domeinenrz.nl(...)hp?veilingen=2014-04
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie van jullie rijd er wel eens in een MB
Wie nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie van jullie rijd er wel eens in een MB
Maar niet iedereen heeft toch een functie waarin je met zo'n ding rijdt. Zie ook genoeg marns die zo'n ding rijden, kan je gewoon je rijbewijs halen daarquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het hele leger daar zo'n beetje in rijdt...
Gebeurt ook in Oirschot. Maar ik vind de Laro relaxter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft toch een functie waarin je met zo'n ding rijdt. Zie ook genoeg marns die zo'n ding rijden, kan je gewoon je rijbewijs halen daar
Niet meer zo makkelijk als vroeger.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft toch een functie waarin je met zo'n ding rijdt. Zie ook genoeg marns die zo'n ding rijden, kan je gewoon je rijbewijs halen daar
Rijbewijzen worden alleen nog maar uitgedeeld als het je fie is. En zie mijn edit in de vorige post.quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rijbewijzen worden alleen nog maar uitgedeeld als het je fie is. En zie mijn edit in de vorige post.
Zelfs zonder rijbewijs mag je in een MB rijden. Is alleen niet echt wenselijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sterker nog, op de openbare weg moet je civiel B hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs zonder rijbewijs mag je in een MB rijden. Is alleen niet echt wenselijk
En zoals AJ zegt mag je op normale wegen gewoon rijden. Voor terreinrijden heb je weer een opleiding nodig.
Een militair voertuig mag je met een militair rijbewijs besturenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sterker nog, op de openbare weg moet je civiel B hebben.
Is daar een paar jaar geleden niet eoa uitspraak over geweest? Dat een militair rijbewijs leuk is voor militair terrein/ in het veld maar geen enkele waarde heeft op de openbare weg?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een militair voertuig mag je met een militair rijbewijs besturen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ja dat zou altijd kunnen.
Hoe het in de VRD staat, is dat een militair rijbewijs in principe verplicht is. Maar voor bepaalde categorieën (onder andere B) en voor niet militair operationeel gebruik is het weer niet verplicht, maar mag het wel.
Als je dat militaire rijbewijs dan niet hebt, dan is het natuurlijk wel zo dat je een B rijbewijs moet hebben.3450 Het dienstbevel tot een onrechtmatige gedragingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor jou: http://mpbundels.mindef.nl/11_serie/11_56/hoofdstuk_3.htm
Tja toch zal er minder snel naar een militair rijbewijs gevraagd worden als er echt mensenlevens op het spel staanquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
3450 Het dienstbevel tot een onrechtmatige gedraging
Speciaal voor jou: http://mpbundels.mindef.nl/11_serie/11_56/hoofdstuk_3.htm
Uiteraard, maar ik sta nergens meer van te kijken, men is hier in NLD staat om je dan een boete wegens te snel rijden en het rijden zonder rijbewijs aan te smeren...quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tja toch zal er minder snel naar een militair rijbewijs gevraagd worden als er echt mensenlevens op het spel staan
Idd, de Guzzi's zijn al uitgestoven. Tegenwoordig is het de KTM.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mooi dit
http://www.mgcn.nl/html/v50ordonans.htm
Uitstervend ras.
Ik kwam op Oirschot nog een groepje van die gasten tegen die met de opleiding bezig waren. Die instructeur zei toen dat dit waarschijnlijk een van de laatste groepen was die opgeleid zou worden daarvoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, de Guzzi's zijn al uitgestoven. Tegenwoordig is het de KTM.
Zonde, de opleiding voor dat handjevol KTM bestuurders wat overblijft zal wel civiel uitbesteed gaan worden. Aan de andere kant, motorordonans is ook niet meer van deze tijd natuurlijk, dat kan naast de postduif in het museum.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik kwam op Oirschot nog een groepje van die gasten tegen die met de opleiding bezig waren. Die instructeur zei toen dat dit waarschijnlijk een van de laatste groepen was die opgeleid zou worden daarvoor.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er zelf vijf in de bewapening... En die worden bij het project vervanging wielvoertuigen vervangen door een tientonner achtig iets, moest zelf mijn wensen aangeven, derhalve lomp en groot en veul ruimte voor AchJa zijn bureau, koffiezetapparaat en koelkast.
Bij de NatRes wel, dat wordt lenen van school Noord of ergens anders bedelen om fatsoenlijke transport capaciteit. (Amarok komt nl ook in een poolquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gaan de tonners er ook uit??
Ik ben benieuwd hoeveel Amaroks er komen voor/bij de pelotons die zich niet op een kazerne etc bevinden ..quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Bij de NatRes wel, dat wordt lenen van school Noord of ergens anders bedelen om fatsoenlijke transport capaciteit. (Amarok komt nl ook in een pool)
Hoeft niet per se, sommige dingen kunnen nou eenmaal niet via het net verstuurd worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonde, de opleiding voor dat handjevol KTM bestuurders wat overblijft zal wel civiel uitbesteed gaan worden. Aan de andere kant, motorordonans is ook niet meer van deze tijd natuurlijk, dat kan naast de postduif in het museum.
Geen van beidequote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Help eens:
http://www.drankdozijn.nl(...)ses-small-batch-70cl
Of
http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-mellow-corn-70cl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Vortix het volgende:
[ afbeelding ]Scotch is lekker, heb eergisteren een Dimple 15 yo gehad, maar ik ben meer een bourbon man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik probeer te kiezen tussen die 2.
Ah, je hebt ze geprobeerd?quote:
Met colaquote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, je hebt ze geprobeerd?
Wat is jouw favoriete bourbon/corn whiskey/rye whiskey dan?
Daar kan ik niet eens iets ergers voor verzinnenquote:Op zondag 20 april 2014 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat is als een Laphroaig 25 yo van 300 euro met cola verzuipen
quote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Help eens:
http://www.drankdozijn.nl(...)ses-small-batch-70cl
Of
http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-mellow-corn-70cl
Bourbon is voor de rest nergens goed voor hierquote:Op zondag 20 april 2014 15:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme, zeg me dat het niet waar is
Zeker Jack Daniels Black Label (dat geeneens Bourbon is)quote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bourbon is voor de rest nergens goed voor hier
Ik kan alleen maar zeggen: "over smaak valt niet te twisten".quote:Op zondag 20 april 2014 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer geouwehoer over Whisk(e)y...
Daar mogen we hier niet over praten?quote:Op zondag 20 april 2014 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer geouwehoer over Whisk(e)y...
Na 10.000 keer vragen weet je toch ondertussen wel eens wat je lekker vindt?quote:Op zondag 20 april 2014 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar mogen we hier niet over praten?
Natuurlijk wel, maar de kracht van herhaling is niet overal even goed toepasbaar.quote:Op zondag 20 april 2014 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar de kracht van herhaling is niet overal even goed toepasbaar.
Ik vraag toch niet wat ik lekker moet vinden? Er zijn honderden verschillende whiskies, dus het is interessant om erover te praten. Altijd leuk om te horen wat andere mensen vinden van whiskies die je wilt gaan aanschaffen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na 10.000 keer vragen weet je toch ondertussen wel eens wat je lekker vindt?
Buiten denk ik zo. Het gaat om het walnoten hout van een M1 Garand -alles is legaal geregeld-. Ik wil het eigenlijk zo goed mogelijk reinigen en opnieuw in oliën, zodat het beter weerbestendig is en langer meegaat. Het hout is namelijk niet overal even mooi behandeld, en dat vind ik zonde gezien het wel origineel is.quote:
Een originele M1 Garand, hoe heb je dat gefixt? Gaaf!quote:Op zondag 20 april 2014 17:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Buiten denk ik zo. Het gaat om het walnoten hout van een M1 Garand -alles is legaal geregeld-. Ik wil het eigenlijk zo goed mogelijk reinigen en opnieuw in oliën, zodat het beter weerbestendig is en langer meegaat. Het hout is namelijk niet overal even mooi behandeld, en dat vind ik zonde gezien het wel origineel is.
twitter:ckwint twitterde op zondag 20-04-2014 om 18:15:55Kan die Chinook die hier in Hoenderloo overvliegt zijn waterzak niet even legen in De Kuip @JeanineHennis ? reageer retweet
Ik zou het bij van die historische wapengekkies vragen, alhoewel flink wat wapenolie en G460 ook prima zal werkenquote:Op zondag 20 april 2014 17:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Buiten denk ik zo. Het gaat om het walnoten hout van een M1 Garand -alles is legaal geregeld-. Ik wil het eigenlijk zo goed mogelijk reinigen en opnieuw in oliën, zodat het beter weerbestendig is en langer meegaat. Het hout is namelijk niet overal even mooi behandeld, en dat vind ik zonde gezien het wel origineel is.
Ik gok dat je gaat winnen.quote:
http://www.garandgear.com/cleaning-your-m1-garand-stockquote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou het bij van die historische wapengekkies vragen, alhoewel flink wat wapenolie en G460 ook prima zal werken
Heb ¤20 op Zwolle staan
Een jaar lid zijn (en actief meedoen) aan een re-enactment vereniging en net mazzel hebben met het aanbod.quote:Op zondag 20 april 2014 17:55 schreef WWolfy het volgende:
Om het maar over iets anders dan whiskey te hebben, deze collab is echt lekker voor de oortjes:
[..]
Een originele M1 Garand, hoe heb je dat gefixt? Gaaf!
Ging prima op de houten kolf van de FAL:quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou het bij van die historische wapengekkies vragen, alhoewel flink wat wapenolie en G460 ook prima zal werken
quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ging prima op de houten kolf van de FAL:
[ afbeelding ]
Nooit gedaan en ik denk dat met de huidige olie je oordopje verdwijnt. Wat ik nog steeds doe is een bakje volgieten met olie, uiteinde van de loop erin en dan via de kamer met de pompstok heen en weer raggen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ook prima werkte was een oordop in de kamer stoppen en dan de loop volgieten.
Eerst volgende keer op dienst leeg laten lopen en de loop was brandschoon.
Bazenmethodequote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit gedaan en ik denk dat met de huidige olie je oordopje verdwijnt. Wat ik nog steeds doe is een bakje volgieten met olie, uiteinde van de loop erin en dan via de kamer met de pompstok heen en weer raggen.
Hmm, ik zal mijn opties eens overwegen en verder in verdiepen. Zijn er nog tips om het hout schoon te krijgen? Ik denk zelf dat de "mummie methode" het beste zal werken voor een onervaren persoon als mijzelf.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ging prima op de houten kolf van de FAL:
[ afbeelding ]
quote:The Mummy Method:
1 This method as the name implies deals with wrapping your stock. The heat loads are significantly less then when using direct heat. However, the process is less time consuming and may be adequate for your needs. Start by tightly wrapping your stock with paper towels. Be sure to stuff every hole or cut out with paper towels. You want the towels to be tight against the wood. Use masking tape to hold the paper towels against the wood. You want a minimum of four layers against the stock.
2 Next wrap the stock with a black trash bag. Wrap it tightly and again use masking tape to secure it. Place the stock in an area such that it will receive full sunlight and high heat loads. A good location is inside a parked car on a sunny day or any area that has significant heating. Depending on how much heat is generated the process can take several days to a week. After this time has elapsed, unwrap the rifle and see if the paper towels have wicked up the cosmoline. Pay attention to which area's show the most cosmoline as you may wish to return to those areas in the future if more cosmoline comes to the surface.
3The final step is to wipe down the stock with mineral spirits. Using a clean rag, saturate with mineral spirits and begin to gently wipe down the stock. The mineral spirits will remove any surface grease or waxes that are left behind. Any surface contamination (ie. Patina) that isn't from the oil finish will also likely be removed. Let the mineral spirits evaporate and the rifle rest for a day before re-assembling.
Nee, met de huidige zooi is dat niet slim. Met de oude dopjes en de FAL werkte het goed.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit gedaan en ik denk dat met de huidige olie je oordopje verdwijnt. Wat ik nog steeds doe is een bakje volgieten met olie, uiteinde van de loop erin en dan via de kamer met de pompstok heen en weer raggen.
Als je geen goud op je schouders hebt moet je zwijgen over whiskey iddquote:Op zondag 20 april 2014 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whiskey.quote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je geen goud op je schouders hebt moet je zwijgen over whiskey idd
Heb het verschil nooit gesnaptquote:Op zondag 20 april 2014 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whiskey.
Over Whisky mag je trouwens wel praten hoor.
Land van herkomst. Dat is het verschil.quote:Op zondag 20 april 2014 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb het verschil nooit gesnapt
Op het moment dat er een E in de naam van het land van herkomst zit is het Whiskey.quote:Op zondag 20 april 2014 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb het verschil nooit gesnapt
quote:Op zondag 20 april 2014 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op het moment dat er een E in de naam van het land van herkomst zit is het Whiskey.
Voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Ajax krijgt 5-1 pakkie en niemand hoor je erover, wat is deze
Het boeit niemand hier iets?quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Ajax krijgt 5-1 pakkie en niemand hoor je erover, wat is deze
Euhm, nee. Gestookt in bv Nederland heet het ook whisky.quote:Op zondag 20 april 2014 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op het moment dat er een E in de naam van het land van herkomst zit is het Whiskey.
In Nederland kunnen we alleen jenever stoken...quote:Op zondag 20 april 2014 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, nee. Gestookt in bv Nederland heet het ook whisky.
Rare regeling.
Of Vieux.quote:Op zondag 20 april 2014 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Nederland kunnen we alleen jenever stoken...
Frysk. Geen e. Net als die anderen, die hebben Holland op het label staan.quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit klopt dan weer wel uit Fryslan: http://www.usheitdistillery.nl/
Neuh. Staat nog niet op uitzendinggemist. Dus graag niets meer verklappen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jullie hebben de langste dag al opgegeven of niet?
Kijk wel terug morgen, vind 't wel grappig.quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het was de butler in de keuken met de kandelaarquote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh. Staat nog niet op uitzendinggemist. Dus graag niets meer verklappen.
Met de kandelaar zeker?quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het was de butler in de keuken met de kandelaar
quote:
Het zal verder ook allemaal wel... Kan me er ook niet zo druk om maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Frysk. Geen e. Net als die anderen, die hebben Holland op het label staan.
Jouw uitleg klopt dus wel.
Volgt nog wel eens als hij online staat.quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De neuk is dat danquote:Op zondag 20 april 2014 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het commando "Geeft acht. Vrij in beweging!" werd zojuist uitgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |