quote:
Taliskerquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
[..]
TaliskerBlijft mijn favoriet. Afgelopen week fles Highland Park 12 opengetrokken, ook heerlijk.
Goed spul hè?quote:
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef schedelpax het volgende:
We mochten niet eens de kasten inpakken..voorstelrondje , lupa opeten en terug richting het station. Ben zelf van t 2e pel. Dus heb niet eens iets te maken met die anderen...maarja helaas.
"Deze uitzendrechten bieden bovendien heel veel spannende kansen voor bijvoorbeeld een realityserie.”quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef WWolfy het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ijgsmacht-naar-sbs6/
Ik ben benieuwd wat Rusland gaat doen als Kiev het leger gaat inzetten tegen zijn 'eigen' bevolking die die gebouwen bezet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
'Militaire operatie oosten Oekraïne begonnen'
Dank.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Irresponsible European defense policies: The Dutch example.
http://www.bloomberg.com/quote:Russian 45th Airborne in Slovyansk, Kramatorsk: Ukraine Govt
Nee , opkomst VMFO. Zou gisteren beginnen , na het krijgen van onze pasjes kregen we te horen dat we weer naar huis mochten omdat een x aantalquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.
Mocht je gisteravond ook rondjes rennen over de kazerne? Dr was n clubje dat ff n momentje had :p
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Danku!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Niks nieuws dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.
En terecht. Al zijn ze paars en 84quote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meisje was net nog op het nieuws, Politie R'dam is ook even langs geweest, 14 jaar oud
Interessante op één stapeling van feitjes. Heb wel zo m'n twijfels bij de auteur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |