quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef Erasmo het volgende:
Downloadproblematiek opgelost dankzij de buurman die WPS op z'n router heeft
Dus t is niet je eerste poging?quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze McDonald's meenemen vind ik alles goed.
Zelfde dag heeft een maatje uit mn vorige lichting zn bevordering tot korporaal.
Het mooiste is z'n verbinding is nog sneller ookquote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Wat een prutser...
Zal vanavond die VPN ff uitchecken op de legering/ werkplek, komt daar natuurlijk ook goed van pas.
Heb toch 5 connecties gekregen van die lui.
Lijkt me wel, ik had toch al een VPN vanaf de legering (openvpn) naar mij NAS. Nu ff anders ingericht natuurlijk omdat de NAS nu achter een andere VPN zit. Nu VPN vanaf de legering naar de router.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het mooiste is z'n verbinding is nog sneller ook
Ben benieuwd of de VPN ook pakt met iodl.
Genoeg bandbreedte om te streamen?quote:Op maandag 14 april 2014 12:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ik had toch al een VPN vanaf de legering (openvpn) naar mij NAS. Nu ff anders ingericht natuurlijk omdat de NAS nu achter een andere VPN zit. Nu VPN vanaf de legering naar de router.
Bandbreedte is natuurlijk afhankelijk van wat je hebt op de legering. Sneller wordt het niet.quote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Genoeg bandbreedte om te streamen?
Kuuuut ik heb weer eens een tankdop bij de pomp laten liggen
Echt kin tikken?quote:Op maandag 14 april 2014 18:17 schreef schedelpax het volgende:
Vandaag opgekomen in Assen. Administratieve dingen geregeld, groepen indeling enz enz. Nu is het zo dat het eerste peloton een brief heeft van de opkomst maar dan op de 22e... Weekje betaalde vakantie. Raar begin haha
Zijn alle mannen tegenwoordig watjes? Wat is nu n ledemaat...je eet toch ook n kippepoot of niet dan :pquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekkere plaatjes van uitzending Afghanistan gezien vandaag, afgerukte ledematen enzulks, en de wachtmeester doet er gewoon nuchter over
Een hoofd uit elkaar gespat waar je stukjes hersens op een foto ziet met een half schedel is niet bepaald smakelijk om te zien andersquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Zijn alle mannen tegenwoordig watjes? Wat is nu n ledemaat...je eet toch ook n kippepoot of niet dan :p
Aah joh, heb je n hond? moet je eens BARF maken :p Als ik door de supermarkt loop kom ik vaak zat alle organen tegenquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een hoofd uit elkaar gespat waar je stukjes hersens op een foto ziet met een half schedel is niet bepaald smakelijk om te zien anders
quote:
Taliskerquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
[..]
TaliskerBlijft mijn favoriet. Afgelopen week fles Highland Park 12 opengetrokken, ook heerlijk.
Goed spul hè?quote:
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef schedelpax het volgende:
We mochten niet eens de kasten inpakken..voorstelrondje , lupa opeten en terug richting het station. Ben zelf van t 2e pel. Dus heb niet eens iets te maken met die anderen...maarja helaas.
"Deze uitzendrechten bieden bovendien heel veel spannende kansen voor bijvoorbeeld een realityserie.”quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef WWolfy het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ijgsmacht-naar-sbs6/
Ik ben benieuwd wat Rusland gaat doen als Kiev het leger gaat inzetten tegen zijn 'eigen' bevolking die die gebouwen bezet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
'Militaire operatie oosten Oekraïne begonnen'
Dank.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Irresponsible European defense policies: The Dutch example.
http://www.bloomberg.com/quote:Russian 45th Airborne in Slovyansk, Kramatorsk: Ukraine Govt
Nee , opkomst VMFO. Zou gisteren beginnen , na het krijgen van onze pasjes kregen we te horen dat we weer naar huis mochten omdat een x aantalquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Veva? Dan zag ik jullie gister voor een loods staan en plubas halen.
Mocht je gisteravond ook rondjes rennen over de kazerne? Dr was n clubje dat ff n momentje had :p
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Danku!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
Niks nieuws dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Conclusie: bezuinigingen defensie resultaat van een kortzichtig en amateuristisch buitenlandbeleid.
En terecht. Al zijn ze paars en 84quote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meisje was net nog op het nieuws, Politie R'dam is ook even langs geweest, 14 jaar oud
Interessante op één stapeling van feitjes. Heb wel zo m'n twijfels bij de auteur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Hallo mensen,
deze al gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |