Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Awsom het volgende:
Uitdagender zou 10km binnen t uur zijn ofzo2.5km is op karakter wel te rennen, daar hoef je echt niet voor te trainen en hoef je ook geen geweldige conditie voor te hebben
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een uurtje rennen op 10 per uur moet ook menig mens wel kunnen
quote:
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schipquote:Op donderdag 17 april 2014 10:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik ben van de bereden wapens dat soort afstanden dienen gemotoriseerd afgelegd te worden.
Ik moet net doen alsof ik poep goed ben toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prima toch? Zelfs 200 meter teveel vuige uitslover.
Hoppa klaar:quote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef WWolfy het volgende:
[..]
2.4km in 12 minuten met het voertuig relevant aan je onderdeel. painf moet met de CV90, natres op de driewieler, vlootjes met hun schip
Ik zou betalen om dit te zien.
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou eerder voor deze gaan dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je hem eerst repareren voordat je kan beginnen
Amsterdamquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
http://www.defensie.nl/on(...)ud/landmachtdag-2014
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef WWolfy het volgende:
http://www.defensie.nl/on(...)ud/landmachtdag-2014
Ik denk dat ik in enschede wel even een kijkje ga nemen naar wat ze allemaal opzetten.
Hiba voor kinderen ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Static show van een medische post met ziekenwagen. Er wordt voorlichting gegeven en er is onder meer een alternatieve hindernisbaan.
Dafuck is een alternatieve hindernisbaan. Mag je daar alleen hinkelend overheen?
Extra gewicht, wordt je kast vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
Welke smaak?quote:
Leidenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Amsterdam
Centraal Station
Kort optreden door Fanfare Korps Nationale Reserve
Dit jaar maar nergens heen dan.
Meenemen in de WLPquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
Gebruikt iemand de poncholiner wel eens? Wat moet ik met dat dingwaarom heb ik hem uberhaupt in m'n rugzak?
In de winter in de YPR wel eens gebruikt, de kachel deed het toch nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:20 schreef Awsom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |