Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef AchJa het volgende:
Zo, maar ff een jaarabbo bij private internet acces gescoord en alles achter een VPN gedonderd, veel succes met je downloadverbod.
https://www.privateinternetaccess.com/quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...quote:Op zondag 13 april 2014 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
Die Kuik zal nu wel een flink feest aan het vieren zijn.
Dat zal hij morgen wel te horen krijgen tijdens een bestuursvergadering.quote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...
Correct, ff een exitpoint in the UK kiezen en klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessant ben je gelijk van het gezeik met de Iplayer van BBC af.
Met dit soort dingen heb ik altijd ruim meer geluk dan met de staatsloterij...quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
Speelde altijd Hardcore of Simulationquote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
War Thunder is trouwens vermakelijker dan goed voor me is
Inshallah.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Niet voor de zwakke magen:
player.vimeo.com/video/31066760
Echt bizar dat die vent nog leeft. Medics leveren echt goed werk.
Gauwe ouwe deze.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanochtend nog... In de penariequote:
En leeft ie nog steeds? Beste klap zeg, pff..quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef hoogvlieger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort?quote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanochtend nog... In de penarie![]()
Nope, morgenochtend melden in Amersfoort.
quote:Op zondag 13 april 2014 22:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En leeft ie nog steeds? Beste klap zeg, pff.."Op deze site discussiëren anorexia-patiënten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WOL-pakketjes werken goed om af te vallenquote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op deze site discussiëren anorexia-patiënten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn.
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.quote:Op zondag 13 april 2014 22:07 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Amersfoort?
Hoe ziet jouw traject eruit dan? Je wilde eindigen bij de Pagn toch?
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.
Vermoed dat het een kazerne week word.quote:Op zondag 13 april 2014 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?
Eerst 2 weekies IP alst goed isquote:Op zondag 13 april 2014 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen het veld in of eerst een week in de klas?
Oirschot he... hmmm, maar eens wat telefoontjes plegen naar wat oude bekenden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen gelijk kleden dan 's middags door naar oirschot. 13 weken amo dan fo.
Jup. Maar - 1 dag door pasenquote:
Als ze McDonald's meenemen vind ik alles goed.quote:Op zondag 13 april 2014 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oirschot he... hmmm, maar eens wat telefoontjes plegen naar wat oude bekenden.
Eens, Patrick staat erbij als een zoutzak.quote:Op maandag 14 april 2014 01:59 schreef WWolfy het volgende:
De Langste Dag, commentaar:
Ik ergerde me tot nu al stuk aan Habekotté, werd echt moe van 'm.
Ik vind Patrick Lodiers niet geschikt als presentator, better hadden ze iemand met wat meer respect en een betere houding neer kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |