Jup maar hij laat wel goed zien hoe verschrikkelijk die slag was. Ik weet er nog een kan alleen de titel niet ophalenquote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, is alleen meer Duitsch georienteerd.
Je hebt ook nog die uit 93: Stalingrad (1993) - IMDb
Die zocht ik jaquote:Op zondag 20 april 2014 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze had je ook nog:
Brestskaya krepost (2010) - IMDb
''Maenner, mir nach!'' - Kapitein met houten handquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar hij laat wel goed zien hoe verschrikkelijk die slag was. Ik weet er nog een kan alleen de titel niet ophalen
Ja.quote:Op zondag 20 april 2014 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ja is op zich ook wel logisch. Maar zou een CSM dit niet moeten weten i.p.v. de hele compagnie te kakken te zetten voor een bataljon ..?
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?quote:
Omdat het een CSM is... (sergeant majoor)...quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?
Hoe lang is 'ie al CSM?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?
Huehue, doe maar zo'n opper dan.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het een CSM is... (sergeant majoor)...
Oppers hebben daar geen last van.
Lang genoeg volgens mij. Ik gok meer dan 5 jaar.quote:
Tja dan moet dat exercitiegebeuren toch wel te dromen zijn inderdaad...quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Lang genoeg volgens mij. Ik gok meer dan 5 jaar.
Scheelt, van welke club komt hij?quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Met incompetente officieren kan ik wel leven, maar niet met incompetente onderofficieren. Onze groep heeft een nieuwe gpc gekregen, voormalig beroeps, jonge gozer, net afgezwaaid. Ben benieuwd.
Okee. Lekker lomp volk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van de genie of van de pantsergenie.
Wellicht loop ik ondertussen wat achter, maar is dat irritante bokkentuig al eens eruit gewerkt bij de Natres?quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik begin, tot mijn blijdschap, wel een trend te zien van de instroom van meer jong, professioneel (bijv. voormalig beroeps) en vormbaar personeel bij de Natres (i.p.v. ouwe knarren krentebrood). Ons materieel wordt ook al steeds sneller bijgewerkt. Het ironische/trieste is dat dit ten koste gaat van de beroeps..
Jah, voor ongeveer 98 % zou ik gokken. Ik zat bij de eerste lichting AMO Natres die opkwam met het SMP pakket: Meindls, 60 L ruza, opsvest. Dat was vorig jaar. Een maand of 2 geleden hebben bijna al mijn collega's ook de opsvesten ontvangen. Kreeg ook te horen dat we in Mei overgaan op de Colt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wellicht loop ik ondertussen wat achter, maar is dat irritante bokkentuig al eens eruit gewerkt bij de Natres?
Inderdaad, tel daarbij het gegeven op dat de Natres steeds meer bekendheid begint te vergaren bij burgers en dat er steeds een groter gedeelte van de instroom bestaat uit jonge mensen.quote:
Defensie in zijn geheel wordt ondertussen "alles net niet", niet alleen NatRes. Ik zie trouwens steeds meer studenten die het ook interessant vinden, is wel gaaf. Heb een vriend van me ook overgehaald om het te doenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, tel daarbij het gegeven op dat de Natres steeds meer bekendheid begint te vergaren bij burgers en dat er steeds een groter gedeelte van de instroom bestaat uit jonge mensen.
Gaat de goede kant op.
Als de Natres nou ook nog eens een keertje zou bedenken waar ze zich nou op toe wil leggen, in plaats van ''van alles net niet'', dan zou het helemaal mooi zijn.
Ja klopt, maar de beroepscomponent van Defensie was vroeger niet ''alles net niet''. De Natres was altijd al ''alles net niet''.quote:Op zondag 20 april 2014 22:48 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Defensie in zijn geheel wordt ondertussen "alles net niet", niet alleen NatRes. Ik zie trouwens steeds meer studenten die het ook interessant vinden, is wel gaaf. Heb een vriend van me ook overgehaald om het te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |