Oh god, toch niet diezelfde vent van Nijverdal he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De volgende vraag is dan: waarom weet onze CSM dit soort dingen niet op te lossen en raakt hij in paniek?
Die vent van onze beëdiging? Neequote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oh god, toch niet diezelfde vent van Nijverdal he?![]()
Ben gekke Henkie niet.quote:Op maandag 21 april 2014 09:13 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Eerlijk zeggen, wie gaat er langs de meubelboulevard vandaag
DEF / [DEF SC]#714 Waar Thaboelletje de AMO ingaatquote:Op maandag 21 april 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
https://www.youtube.com/user/britishpathe/videos
British Pathe heeft alle newsreels online gezet. Erg veel beeldmateriaal.
Ah.quote:Op maandag 21 april 2014 10:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
forum.fok.nl/topic/2095836/4/50#139020894
quote:
Klopt, en ook niet te flauw met beelden van executies etc.quote:Op maandag 21 april 2014 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Indrukwekkend beeldmateriaal zeg. En zo veel.
Ik wilde gaan schilderen maar de regendreiging is me hier te hoog.quote:
Die idioten zetten volgens mij de wekker...quote:Op maandag 21 april 2014 10:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik wilde gaan schilderen maar de regendreiging is me hier te hoog.
Ging ik per ongeluk toch bijna het GoT topic in zonder de nieuwe aflevering te zien
Ik ben fan maar zover gaat het ook weer niet meer. Alhoewel het niet veel scheelde met mijn terugkomst van paasvuurquote:Op maandag 21 april 2014 10:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die idioten zetten volgens mij de wekker...
quote:Op maandag 21 april 2014 10:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, en ook niet te flauw met beelden van executies etc.
Moet je niet eens aan Sickbeard etc. beginnen? Zelf een NASje bouwen, openmediavault erop een gaan met die banaan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:12 schreef Erasmo het volgende:
10 minuten nog en dan is ie binnen, had eerst aflevering twee per ongeluk opnieuw gedownload
Zit straks twee jaar aan wal als boordplaatser dus wil iets op de kamer realiseren, NAS met streaming mogelijkheden naar laptop maar ook de tv aldaar en thuis.quote:
Gewoon zelf een NAS inelkaar knutselen voor op de kamer, zuinig met stroom is toch geen issue dan.quote:Op maandag 21 april 2014 11:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit straks twee jaar aan wal als boordplaatser dus wil iets op de kamer realiseren, NAS met streaming mogelijkheden naar laptop maar ook de tv aldaar en thuis.
Ziet er goed uit, moet ff kijken wat ik ga bouwen of ik misschien wel een kant en klare koop. Belangrijkste is dat ie stil is aangezien er in dezelfde ruimte geslapen wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon zelf een NAS inelkaar knutselen voor op de kamer, zuinig met stroom is toch geen issue dan.
http://www.openmediavault.org/
http://forums.openmediavault.org/index.php
Bazen nas OS.
Heb het op 5 plekken draaien, ook voor werk in eigen netwerkje.
Als je in een schuit kunt slapen lukt dat met een NAS erbij ook wel..quote:Op maandag 21 april 2014 11:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, moet ff kijken wat ik ga bouwen of ik misschien wel een kant en klare koop. Belangrijkste is dat ie stil is aangezien er in dezelfde ruimte geslapen wordt.
Precies en in combinatie met een vpn geen portblocks meer.quote:Op maandag 21 april 2014 12:41 schreef Erasmo het volgende:
Marktplaats maar eens in de gaten houden. Streamen in het weekend moet geen probleem zijn omdat je toch de hele verbinding voor jezelf hebt
Tijdens de tweede wereldoorlog werd er niet bijzonder veel aandacht besteed aan het oorlogsrecht in any case. Ook na de tweede wereldoorlog niet. Als ze kampbewakers van de nazis vonden werden die over het algemeen ook gewoon ergens in een bos met 3 9mm gaten in het achterhoofd gevonden, en dat werd dan zelfmoord genoemd. Daar werd verder ook niet over geluld.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Awsom het volgende:
Zeg; gisteren bij de langste dag zei men dat het oorlogsrecht was geschonden doordat er op parachutisten was geschoten door de Duitsers.
Je mag toch gewoon op parachutisten schieten, tenzij ze uit nood uit een vliegtuigen springen? Wanneer het een nood-parachutist is, is natuurlijk lastig te zeggen als er duizenden boven je hangen
"Het oorlogsrecht" (whatever that may be) heeft ook pas echt vorm gekregen na de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Awsom het volgende:
Zeg; gisteren bij de langste dag zei men dat het oorlogsrecht was geschonden doordat er op parachutisten was geschoten door de Duitsers.
Je mag toch gewoon op parachutisten schieten, tenzij ze uit nood uit een vliegtuigen springen? Wanneer het een nood-parachutist is, is natuurlijk lastig te zeggen als er duizenden boven je hangen
"rechtsgebied uit diverse verdragen zoals de Conventie van Genève en Verdrag tegen foltering en andere wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing; vooral m.b.t. het recht en de regels van oorlogsvoering en de behandeling van gewonden en krijgsgevangenen." © Van Dalequote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Het oorlogsrecht" (whatever that may be)
Ja dat dacht ik dus ook..quote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Tijdens de tweede wereldoorlog werd er niet bijzonder veel aandacht besteed aan het oorlogsrecht in any case. Ook na de tweede wereldoorlog niet. Als ze kampbewakers van de nazis vonden werden die over het algemeen ook gewoon ergens in een bos met 3 9mm gaten in het achterhoofd gevonden, en dat werd dan zelfmoord genoemd. Daar werd verder ook niet over geluld.
Edit: Het is trouwens ook niet illegaal om op parachuterende troepen te schieten. Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/Attacks_on_parachutists
"Oke dankjewel"quote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
"rechtsgebied uit diverse verdragen zoals de Conventie van Genève en Verdrag tegen foltering en andere wrede, onmenselijke of onterende behandeling of bestraffing; vooral m.b.t. het recht en de regels van oorlogsvoering en de behandeling van gewonden en krijgsgevangenen." © Van Dale
okéquote:Op maandag 21 april 2014 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Oke dankjewel"
© Wijnand_Bierenstein
Lichtspoor munitie = tracer rounds? In dat geval, is niet illegaal voor hoever ik kon vinden. Lijkt me ook niet illegaal sinds mitrailleur belts vaak ook tracers bevatten, om maar niet over hogere kalibers te spreken.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
D'r was mij ook verteld dat er niet met lichtspoor munitie op personeel geschoten mag worden. In hoeverre klopt dit?
Waar staat er dat ik met de auto was?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat doe je snel, 5km in een uurtje met een auto.
Teruggegeven aan de natuur...quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een jaar wachten, dan is er waarschijnlijk geen poort meer.
Eitje. Atoomfysica is where it's at nigger.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:58 schreef WWolfy het volgende:
Vandaag tentamen Fysische Chemie, ff maken op 2 uurtjes slaap
Het deel thermodynamica verwacht ik ook niet veel van, is een beetje middelbare school-niveau natuurkunde. Fasenleer daarentegen gaat maximaal kut worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eitje. Atoomfysica is where it's at nigger.
Wat studeerde je ook al weer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:35 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Het deel thermodynamica verwacht ik ook niet veel van, is een beetje middelbare school-niveau natuurkunde. Fasenleer daarentegen gaat maximaal kut worden.
HBO Chemie. Fysica is niet echt mijn ding, ben meer van de organische chemie en het chemische deel van nanotechnologie.quote:
Organische chemie is zo ongeveer het enige gedeelte van de scheikunde dat ik heb gehad op de universiteit. Studeer (medische) biologiequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:37 schreef WWolfy het volgende:
[..]
HBO Chemie. Fysica is niet echt mijn ding, ben meer van de organische chemie en het chemische deel van nanotechnologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |