Hier in mijn woonplaats.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hebben jullie nu een opblaaspaspop gecamoufleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ben je geflitst?quote:Op zondag 27 april 2014 10:04 schreef Kostertjuh het volgende:
Keihard gegaan gister
En levend verbrand
Je vergeet het lekkere eten te vermelden.quote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Pumatje het volgende:
ik zat in Utrecht.... , Lombok. Klein Marokko/syrië/Turkije ... de tering.
Alleen-maar hoofddoeken en een gigantische moskee die het gehele uitzicht van de wijk domineert..
quote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet het lekkere eten te vermelden.
Die zie ik nooit bij mensen in de keuken in Lombok.quote:
haha die mensen hebben de NVWA wel gezienquote:Op zondag 27 april 2014 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zie ik nooit bij mensen in de keuken in Lombok.
Ja dat nieuwe ding wat ze daar neer hebben gezet is echt schijtlelijk. Zet er dan gewoon nog zon traditioneel ogende moskee met spiegeltjes en kraaltjes neer als je er zo nodig een moet hebben daar.quote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Pumatje het volgende:
ik zat in Utrecht.... , Lombok. Klein Marokko/syrië/Turkije ... de tering.
Alleen-maar hoofddoeken en een gigantische moskee die het gehele uitzicht van de wijk domineert..
De verkeerde route genomen?quote:Op zondag 27 april 2014 12:37 schreef Kostertjuh het volgende:
Vind de nieuwe indeling van Kingsday in A'dam echt supertreurig trouwens. Normaal 1 grote gezelligheid, nu een 'teringeind' lopen in de stilte naar Java-eiland
Nope, is eigenlijk maar 1 route heen. Maar omdat het gewoon stil is, lijkt een eeuwigheid. Vind slenteren door binnenstad amsterdam een stuk gezelligerquote:
Wel raar. Ieder jaar lezen we dat iedereen jankt omdat het overbruggen van afstanden veels te lang duurt,quote:Op zondag 27 april 2014 12:44 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nope, is eigenlijk maar 1 route heen. Maar omdat het gewoon stil is, lijkt een eeuwigheid. Vind slenteren door binnenstad amsterdam een stuk gezelliger
Ja ik vond dat altijd wel gezellig. Elk pleintje andere muziek en zo slenter je een beetje naar plaats van bestemming.quote:Op zondag 27 april 2014 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel raar. Ieder jaar lezen we dat iedereen jankt omdat het overbruggen van afstanden veels te lang duurt,
Nu gaat het snel en is het weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |