Dat had de aanval helemaal compleet gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Syntix het volgende:
Di Maria die de bal niet afspeelt bij die goal op BaleFAAL
Benzema speelt goed dit seizoen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
Di Maria en Benzema zijn goed in vorm zeg.![]()
Behalve Benzema in kansen afmaken.
Geblesseerd wssquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom speelt die eigenlijk niet meer?
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Knieblessure opgelopen tegen Celta.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. die bij oranje had ie anders ook niet
Deze mensenquote:
Haalt altijd een hoog entertainment niveauquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ramos is echt te matig voor dit niveau.
Dat hele fok faalde! er stond #305 en nu niet meer.quote:
Fail.quote:
We zullen het noteren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hele fok faalde! er stond #305 en nu niet meer.
Je bent hier echt slecht in.quote:
www.sport1.nlquote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Iemand stream in fatsoenlijke kwaliteit?
Zie DM.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Iemand stream in fatsoenlijke kwaliteit?
Dankjewel.quote:
Mag?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Nu mag het wel over de wedstrijd gaan. Kan ik ook effe kijken he? Maar ik lees wel alles terug.
Thanks!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik help mijn medeFOK!kers graag.
yvonne
En een fantastische voetballer.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.
Slappe ballen heeft ie.quote:
Ha-ha.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ronaldo is onzichtbaar
Heb hem nog geen actie zien maken deze wedstrijd. Veel te overhyped.
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Boerrigter 2.0quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Bale. Allemaal technische dribbels en dan komt hij weer als een ongeleid projectiel aanstormen
Wolfje, niet zo serieus!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
OOOOOOOOOOOOWWWW BRRRAAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
[..]
Zie maar eens aan de verwachtingen te voldoen als je voor zoveel geld gehaald wordtquote:
Burnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
EK/WK/EK/WK winst zou briljant zijn wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Realona zal straks wel schitteren op het WK
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Bale. Allemaal technische dribbels en dan komt hij weer als een ongeleid projectiel aanstormen
Bale doet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie maar eens aan de verwachtingen te voldoen als je voor zoveel geld gehaald wordt
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is dan z'n enige niet Barcelona-eigenschap.
Bale ook nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Mag ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Inmiddels heb ik 28 mensen een DM gestuurd met de stream.
Dat gaat dan gelijk op met het aantal keer dat inZanity hier klaagt over de schwalbes van Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Je raakt maar niet uitgepraat over 'mquote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat dan gelijk op met het aantal keer dat inZanity hier klaagt over de schwalbes van Barcelona.
Ze hebben hem niet voor niets gehaald. Daar scouten ze op bij Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Neymar ligt echt bij elk contact al op de grond.. Of ie dat in Barvcelona heeft geleerd weet ik niet maar iig is het hem daar niet afgeleerd..
[..]
Leuk, maar niet hier was een betere respons geweestquote:
denk dat busquets hem wat tips heeft gegeven.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Pepe is de laatste tijd een stuk beter te aanschouwen .. Je ziet wel altijd dat ie zich in moet houden.. Maar hij beheerst zich een stuk beter..
Neymar ligt echt bij elk contact al op de grond.. Of ie dat in Barvcelona heeft geleerd weet ik niet maar iig is het hem daar niet afgeleerd..
Ambrosius en ik houden van jou.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius die mijn quotes gebruikt
Wauwquote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Noem één goede voetballer van Barcelona.
Messi.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pintoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pinto.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh, nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier was een betere respons geweest
quote:
quote:
Nee tuurlijk niet. Geen enkele speler is dat waard. Hooguit Ronaldo, maar die staat dan ook ver boven de rest.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?
Zo is 't maar net.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je raakt maar niet uitgepraat over 'm.
Hij is mijn grootste fan. Y:quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je raakt maar niet uitgepraat over 'm.
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?
Ik denk dat die bedragen vanaf nu ook weer terug gaan lopen, dat dit het hoogtepunt was (of dieptepunt net hoe je ernaar kijkt).quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,
Dat is zo. Als je simpel gezegd kijkt naar prijs/kwaliteit zijn veel te veel voetballers gewoon miskopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,
Hoe weten we dat je nu niet liegt?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Tyron het volgende:
Ik loog, ik at net geen appel.
Maar ik ga er nu toch echt één pakken.
Clasie?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik vroeg om een goede voetballer. Niet om een overschat dwergje.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee zn vader ...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet voor niets gehaald. Daar scouten ze op bij Barcelona.
Trollolololololol. Lolderol. Lollol.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik krijg een hangzak van dit barcelonaquote:
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedragen vanaf nu ook weer terug gaan lopen, dat dit het hoogtepunt was (of dieptepunt net hoe je ernaar kijkt).
Dan gaat m'n stream haperen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo worden er in een wedstrijd met j. Alba geen gifjes geplaatst
Godver, ik kan me altijd zo verschrikkelijk moeilijk inhouden bij die trollposts van jequote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen Nederland moet zich eraan houdenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?
Overschat dwergje.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel een goede voetballer. Maar die speelt. gelukkig, niet bij Barcelona.
Dat is niet meer van deze tijd. Nu houden we het bij foto's van ons eten en praten we over de veelzijdigheid van de vissen van GGM.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Beter compliment kan je niet krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overschatte waterdrager zoals Johan Derksen dat mooi kan zeggen.
Als ie bij Real Madrid zou spelen zou ie de beste ooit zijn.quote:
Ik heb zo het idee dat hij niet helemaal objectief is in deze.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie bij Real Madrid zou spelen zou ie de beste ooit zijn.
Iniesta is misschien nog wel erger dan Neymarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik krijg een hangzak van dit barcelona
Neymar
Iniesta is wel een baas der bazen
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?
Zal niet lang duren voor hij weer met verplicht verlof mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
InZanity is weer succesvol aan het trollen zo te zien.
Kennethquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.
Maar maarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok Kenneth.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix is mijn grote voorbeeld
*gebeurtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
InZanity is weer succesvol aan het trollen zo te zien.
Bartra durft gelijk niets meer. Wat een scheids, geweldig.quote:
Ja maar is blijkbaar trollen als je dar zegtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus hij doet ook weer alsof hij in zn gezicht wordt geschopt. Die spelers van Barca zijn wel om te janken zeg bij elke touché die ze krijgen..
Dat was al te merken aan zijn clubvoorkeur.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.
Maar het zal wel gewoon een troll zijn ja.
Hij is Pepe!!!!1quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.
Maar het zal wel gewoon een troll zijn ja.
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus hij doet ook weer alsof hij in zn gezicht wordt geschopt. Die spelers van Barca zijn wel om te janken zeg bij elke touché die ze krijgen..
Still better than Siem.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas geeft louter ballen die Ruud Vormer nog kan geven.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wutquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.
Aldus korfballer Stijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.
Ruud is ook een killer in het karten, Lamprou krijgt er nog steeds nachtmerries van.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
vergeet alba niet met zn smerige trekjesquote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar is blijkbaar trollen als je dar zegtNeymar, Busquets, Mascherano
Allemaal vieze honden
Wie praat je nu weer na?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Spaans commentaar hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die engelse commentatoren zijn wel dodelijk saai, dat jullie dat volhouden altijd.
johannes_vermeerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
vergeet alba niet met zn smerige trekjes
Ik vind J Alba wel een lekker ding.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
vergeet alba niet met zn smerige trekjes
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Spaans commentaar hebben. Die zeggen om de 2 zinnen Bassie en Adriaan.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind J Alba wel een lekker ding.
Ze hebben de Super Cup gewonnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona wint dit jaar geen enkele prijs.
Best grappig.
Da's altijd vermakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona wint dit jaar geen enkele prijs.
Best grappig.
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM en ik stoppen hem in een spoiler zodat de mensen er niet last van hebben.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DezeNiet iets spannenders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM en ik stoppen hem in een spoiler zodat de mensen er niet last van hebben.
Dramatisch?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat een topclub als Barça zo'n dramatische tweede keeper heeft.
Hushovd?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Haha, barca verkloot straks 3 prijzen in ongv. een week. prachtig
Dat was toch altijd wel mijn wielerheldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe heet Lionel Messi als hij zijn kamer opruimt?ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne Ricco.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch altijd wel mijn wielerheldDe Thor.
Ik had er 2 goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/dlh1231/2014_daily_points_leaders
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe heet Lionel Messi als hij zijn kamer opruimt?Zelfs deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is hier niet voor geschikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
Echt Barca strapt en schopt en komt r gewoon mee weg ...
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
Hoe heet Sergio Ramos als hij z'n kamer opruimt?Vind de Messi variant toch leuker moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
Hoe heet Sergio Ramos als hij z'n kamer opruimt?9.9/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Tyron het volgende:
Ik ben het spuugzat, niks aan dit.
Ik ben weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was de slechtste.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn grap weer als eerste verwijderd.
Omdat je niet grappig bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niet zo grote bek tegen mijn collega ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Zorg dan dat de wedstrijd leuker wordt
Hoe zie je dat precies voor je? Ik heb de keuze uit het een en ander maar ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden. Advies is welkom.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
ga zo denk ik simpel saladetje in elkaar zetten
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke voetballer heeft een eigen bedrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de zoon van Di Maria?Godverdomme, waarom moet ik hierom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat ik toen pas keekquote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |